Hoi! Wow Meiske, ga je al bijna verhuizen! Cool Fijn dat Tessa na haar slaapje wat vrolijker was. Ik herken haar gedrag wat je vertelt ook erg goed bij Lune. Gelukkig was ik aan het werk vandaag Ben dus niet ziek geworden maar ben ook niet fit. Was tegen 13u zo beroerd dat ik op het punt stond om naar huis te gaan maar het zakte gelukkig een beetje af na een pil. Steeds weer zo misselijk, blegh. Na het avondeten weer misselijk en nu nog steeds. Lijkt wel alsof mijn maag niet leeg wil. Wil ook niet steeds pillen slikken want heb het idee dat m'n maag daar lui van wordt ofzo. Nouja, ga zo maar slapen en morgen maar een half dagje gelukkig.
Balen Maja. Hopelijk heb je morgen een betere dag. Elke keer misselijk is heus niet leuk! Hoe bevalt het werk? Ik ga ook zo slapen. Ik weet niet wat ik heb, maar ik ben echt moe vanavond. Normaal ga ik zo rond 12 uur pas slapen, maar dat ga ik vandaag zeker niet halen. Piet ligt ook al te pitten op de bank.
Goedmorgen, Meiske, goed geslapen? Debie, volgende week vrijdag is prima. Leuk. Tessa was wat vroeger wakker dan normaal. Gelukkig. Misschien dat dan nu haar ritme eens weer normaal gaat worden. Ze was even over half 8 wakker ipv 9 uur. Ik moet vanmiddag naar de tandarts. Tessa gaat even naar m'n zus. Verder weinig te doen vandaag. Ja, lekker buiten zijn. Het word weer een heerlijke dag vandaag. En ik ga straks met Tessa vast haar koffer pakken. Ze wil zooooo graag eens logeren bij mijn vriendin. En zaterdag hebben Peter en ik kaartjes voor theater en dus mag ze gaan logeren. Vind het rete spannend. Tessa volgens mij ook. Het is dan nu pas de 2e keer dat we ze vrijwillig weg brengen. Ze is 1x gemoeten. Nu dus voor de 3e keer logeren. We zijn ze al helemaal aan het voorbereiden. Mijn vriendin komt ze zaterdag middag ophalen. Dan kan ze daar eten en naar bed. Ben zo benieuwd hoe dat zal gaan. Ze heeft die kikkertrolley gehad en die gaan we straks samen vast inpakken. En dan morgen de rest. Ze bedenkt steeds dingen die ook nog mee moeten. Heel schattig. Zelfs haar pyjama heeft ze al uitgezocht.
Ik heb vandaag gelukkig m'n schatje weer terug. Ze is zo lief. Ze speelt lekker alleen enzo. Ik krijg af en toe een kus. Heerlijk. Ik heb voor haar een oude portemonnee opgezocht met wat oud geld en een oud pasje. Ze is er heel druk mee. "Even betaguh" doet ze elke keer. Die fantasie ook. Ze wilde dat ik het wasrek in de woonkamer neer zette. Dat was de kassa. Zij aan de ene kant en ik aan de andere kant. Ze ging fruit kopen en 'betaguh'. En ook 'even pinnuh'. Dan haalt ze het pasje langs het wasrek, zegt 'pieeeeep' en drukt op een knopje. Vind het echt geweldig. De muntjes worden ook overal ingedaan. Alle vakjes van de portemonnee, en in de broekzak enzo. We zijn nu even buiten aan het spelen. Ik zit koffie te drinken en Tessa gaat steeds op haar buik van de glijbaan. Ben blij dat ik m'n lieve prinsesje weer terug heb.
We hebben trouwens wel een probleem met de zandbak. De katten denken dat het een kattenbak is Ik doe hem zo veel mogelijk dicht, maar als Tessa er niet in zit en we zijn even binnen dan zit er gelijk een poes in. Tot nu toe kon ik ze steeds weg jagen, maar ze gaan er natuurlijk vast een keer in zitten piesen. Jullie een tip? Heb geen zin om steeds dat zand te moeten vervangen. Poep schep je er zo uit, maar pies stinkt natuurlijk vreselijk.
Vluchten geannuleerd door vulkaanuitbarsting IJsland | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl M'n schoonouders stijgen straks op vanuit Israel... Weet niet precies hoelaat ze vliegen, maar ze waren net al op de luchthaven daar. Ben benieuwd.
Hee boney zie net dat ik volgende week vrijdag al wat heb staan, sorry. Morgen? Heerlijk he als ze zo lekker spelen. Waar gaan jullie naar toe het weekend? En blijft spannend dat logeren al is het wel lekker dat ze het zelf ook wil. Zandbak en katten, geen idee wat je daartegen kan doen.
Hé, daar is iemand Ballorig morgen kan ook. Prima. Zal zo even zoeken naar de openings tijden. Het is dan natuurlijk geen peuterochtend. Wij gaan zaterdag avond naar Daniel Lohues. Is een soort van grappige drenth zeg maar. Hij komt in Vlaardingen.
Ha Tsjikkies! Alles goed hier? Ich, hoe is het nu met je vader? Al meer duidelijkheid? Mys: sterkte met wachten. Ik hoop dathet iets heel onschuldigs is. Ga je daarna nog verder voor het maagbandje? Ik lees nog trouw mee hoor, maar ik heb niet zoveel meer te melden. Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Juul doet het prima. Ze is lief en ondeugend tegelijk, slaapt en eet nog steeds voor een 10 en praat de hele dag door. Na de zomer vakantie gaan we langzaam over van de gastouder naar het KDV. Ik heb het gevoel dat Juul toe is aan wat meer uitdaging en wat meer voorbeelden en dat is bij de gastouder lastig. Daarbij gaat Sanne vanaf juni naar school en dan is er daar nog maar 1 ouder kindje. Er is vanaf 1 september voor 1 dag plek en we staan op de achtlijst voor de overige dagen. Kan ze rustig aan wennen. Voor de meiden met wat ruimte, Koos heeft gister een springkussen voor Julia gekocht. Het is een kasteel van 2.5 x 2.5m met een soort glijbaantje als uitgang. Het is hier echt een hit! Die dingen zijn nu in de aanbieding bij de Karwei.
Hoi Mrijn en hoi mooie Julia. Zin in ballorig morgen? Debie, ze gaan om 10u open. Ik ga wel thuis eten. Tessa krijgt het weekend ook al patat. Dus rond 12u daar weer weg. OK?
boney prima en ik wil idd ook geen friet want met weekend weer weg gaan we al slecht genoeg eten. Ben daar dan ook om 10 uur. Zal je wel bij de pond weer tegenkomen. Hoorde trouwens dat je rianne gezien had.
pfffffff moet mijn huis van boven naar beneden stofzuigen, de badkamer ff soppen, 2 wassen draaien en er drie strijken en heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin. Maar door mijn domme actie op vak veiling gaan we toch maar het weekend weg, beloofd mooi weer te worden
Zin zeker, maar ik moet gewoon werken... Ik ben een aantal weken geleden nog naar Ballorig Roosendaal geweest, wat een domper zeg! Het was de helft zo klein als in OB en super druk. Het zat ook vol met aso's en daarbij behorende aso-kinderen die het leuk vonden de peuterafdeling te terroriseren.
Hee mrijn ik heb hier trouwens nog steeds een mooie draagdoek voor niets liggen??? Vind dat ook zo irritant als er van die grote bij de kleintjes de boel verpesten
zooo, wat een rust weer Heb de was gedaan en beetje opgeruimd zit nu moed te verzamelen om beneden te stofzuigen en te dweilen.