Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Azijn er in sprenkelen. Helpt hier goed, bij de zandberg die we nog nodig hebben voor het bestraten

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o en esmee drinkt zo'n 70 tot 200 ml op het kdv dus erg weinig. Dit is dan kv want bv drinkt ze echt niet, zit nu echt in dubio wat ik ga doen, denk dat ik het nog even 2 weken volhou om op mijn werk te kolven en dan af te bouwen, dan heb ik iig 6 mnd volledig gegeven. Heb gewoonweg geen zin om constant te kolven en dat dan weg te moeten gooien. Baal alleen dat ik het hier toch moeilijk mee heb dat besluit te nemen omdat ik ergens ook geniet ervan maar op de dagen dat ze op het kdv zit gaat ze de schade 's nachts inhalen en wil dan echt elke twee uur de borst en dat trek ik echt niet.
    Ach, jullie worden vast gek van mijn bv gezeik moet maar eens een knoop gaan doorhakken ga nu iig ruim 400 ml door de gootsteen spoelen van gister

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zou dat ook in de aarde kunnen of zullen mijn planten dan dood gaan? Kan die klote katten hier wel villen steeds zit de aarde onder de poep en ilse had dus van de week kattenstront in haar handen vind dat zo ranzig. (sorry voor de kattenliefhebbers)

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debbie op aarde kun je van die kattenschrik korreltjes kopen gebruikt martijn ook werkt goed

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou kreeg net een mooie blauwe brief we krijgen over 2009 282 euro voor tegemoetkoming bijzondere uitgave ik wist niet wat dat was maar heeft schijnbaar met al die zh bezoekjes te maken

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dat is weer mooi meegenomen vivi
    die korrels ken ik maar die stinken als je in de tuin zit. We hadden een apparaat wat een pieptoon gaf die ze vervelend vonden maar dat is inmiddels stuk en nu komen ze weer terug, apparaat is best duur maar denk dat we er maar weer een gaan kopen

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    misschien eens op een plantje in een potje proberen die je wel missen kunt? Het verzuurt de aarde denk ik dus echt goed zal het niet zijn

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik kom even zeuren..8)

Ben zo moe! Vandaag maar tot 14u gewerkt maar merk zo goed dat het lichamelijk allemaal wat zwaarder is nu. Geeft niks maar moet een beetje opletten dat het wel te doen is. Heb even geinformeerd en Lune kan ook op dinsdag naar het kdv dus ik ga dan misschien wel 4 halve dagen werken. Vind ik beter te doen denk ik. Of Lune dan een hele dag gaat of alleen de ochtend is nog even de vraag.

Ben na het werk naar de kapper geweest. Heb eerst een heeeerlijke hoofdmassage gekregen. Maar m'n lange haar is weg:$ Heb nu een beetje een korte, schuine bob. Wel leuk. Was zo flauw van dat saaie haar.

Debie, ik kan me goed voorstellen dat je baalt. Heb helaas geen tips ofzo voor je. Wel dat ik het knap vind dat je al zo lang bv geeft.

Ik ga weer tv kijken met een boterham met chocopasta.

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi!
    Maja ik wil een foto zien!
    Enne ik zou Lune dan de hele dag naar het KDV doen hoor, dan heb je na je werk effe een paar uur voor jezelf!

Verder uuh uuh uh.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zal morgen ofzo wel even een foto maken. Dat duffe hoofd wil je nu echt niet zien:D

Heb er net met Jeroen over gehad en hij zegt idd ook gewoon een hele dag kdv. Ook omdat ik anders Lune moet ophalen als ze net haar slaapje doet en dan zou ik haar thuis toch op bed doen. Dus dan slaapt ze daar ipv hier, maakt ook niet meer uit dan.
    Pff, ben echt opgelucht dat dat kan. Geeft me zoveel meer vrijheid om mijn werk goed te kunnen doen. En dat wil ik graag want er zit best een kans in dat er nog wat achterweg komt.
    Mijn baas zei vandaag dat ik al vlot zag hoe dingen anders kunnen wbt het leerlingenvervoer en dat ik straks maar even een beleidsplannetje moet schrijven om de boel te veranderen en dat op te nemen in de verordening (soort wetten en regels van de gemeente):$ Ik word doodonzeker van die te hoge verwachtingen..
    Maar goed, dat zien we ook allemaal wel.

Ik ga douchen met Jeroen en morgen denk ik even naar de prenatal met Lune. Moet nog wat zwangerschapskleding hebben wat leuk staat bij mijn haar:D

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoooi..

niks te melden.. mijn velletje past even niet zo lekker en ik kan dus geen drol hebben.. voel me blegh en heb nergens zin in.. ben ook overal te moe voor..dus even weinig ik hier..

Met paps weer wat beter.. morgen komt de neuroloog langs met uitslagen en hopelijk mag ie dan naar huis..

Ed ligt al in bed.. heb ik geen zin in, maar moet toch echt zo denk ik.. Anna moet nog een fles en ik moet er ook morgen weer op tijd uit.. weekend werken.. helemaal BAHBAHGATS dus maar even wat slapen dan denk ik.. morgenvroeg gaan de kiddies en naar school en de andere 2 naar oma.. even rust.. ga ik even de kledingkasten allemaal doen (ja nog steeds...)..en misschien doe ik wel helemaal niksssss..zie wel..

kindjes zijn lief en bloedprikken van marijn heb ik maar uitgesteld naar volgende wk..

Nou jullie weten iig waarom ik dus wat minder hier zit.. lees wel mee hoor, maar kan de zin om te posten niet echt vinden...

jullie zijn top...

knuff

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus sterkte meid en een dikke knuffel

boney jij ook ff voor half 10 weg??

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik wil hier half 10 weg rijden. Nog even een stukkie om langs de pomp om te tanken. En kleingeld te wisselen voor de boot. Zie je rond 10u daar.

Goedemorgen iedereen. Nog niet echt terug gelezen. Ga nu snel de tas pakken en dan weg. Doei

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ichtus: een enorme dikke knuffel. doe vanochtend maar eens gewoon niks! Even je rust nemen hoor.
    Fijn dat het wat beter gaat met papa

Maja: 4 halve dagen werken is idd wel erg prettig. En tof toch dat ze je zo goed vinden werken! Niet onzeker van worden; lukt je heus wel!

Boney en debie: veel plezier!

Sorry heb niet verder terug gelezen. Zit ook niet lekker in m'n velletje. Marc heeft zelfs woensdag, gister en vanmiddag een halve dag vrij moeten nemen omdat mijn BI zo erg is. Dan zorgt hij voor Finn en ik heb 2 middagen in bed gelegen. Niks voor mij, maar ja... Heb me nu dus ook ziek gemeld. en geheel tegen mijn gevoel in Finn toch naar de oppas gebracht. Ik ga namelijk zo terug naar bed: heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn. En dan Finn halen, dan komt Marc thuis en moet ik nog een heel stuk naar de fysio fietsen. Dus kan maar beter m'n rust pakken, nu het kan.

Oh ja: Het UWV heeft mij gebeld en ik had een enorm vriendelijke man die me wat dingen heeft uitgelegd. Omdat ik nu een aantal uren ziek sta ga ik ziek uit dienst en daardoor gelijk de ziektewet in ipv de WW. Heb ik dus geen sollicitatieplicht etc.

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mijn paps mag naar huis.. oorzaak van dit alles is zijn hoge bloeddruk.. moet dus via ha behandeling regelen om de bloeddruk naar beneden te krijgen en hij krijgt nog poliklinisch een scan van zijn hoofd binnenkort en gesprek met de neuroloog..

ga zo maar even regelen dat ik m kan ophalen.. schoonmama maar even lief aankijken...

zijn jullie iig op de hoogte.. thnx voor t meeleven..

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ichtus, fijn dat je paps naar huis mag! En hopen dat hij medicijnen voor z'n hoge bloeddruk kan krijgen en het dan weer zo goed als ok is natuurlijk.
    Verder knuffel voor je blegh-buien..

Debora, ik heb echt met je te doen. Lijkt me zo k*t om steeds zo'n pijn te hebben. Ik begin mijn bekken nu ook echt te voelen. Kon gisteravond bijna niet meer lopen maar dat is dan de volgende dag weer een stuk minder. Dus moet er niet aan denken om steeds zo'n pijn te hebben, bah! Doe maar rustig aan!

Lune en ik zijn net weer terug van de prenatal. Heb wat kleertjes voor Lune gekocht en een broek voor mezelf. Een hele lichte, bijna witte spijkerbroek. Heb hem alleen niet gepast dus hoop dat ie goed zit;)
    Lune is duidelijk weer erg moe van het kdv gister en niet heel vrolijk dus. Straks broodje eten en dan kan ze even pitten. Vanmiddag naar de wuper en buiten spelen. Ik vind het wel 'fijn' dat Jeroen nu ook gaat merken dat Lune na een dag kdv een stuk minder gezellig is dan wanneer ze een dagje bij mij heeft kunnen bijkomen. Straks gaat ze 2 dagen en de dag daarna is Jeroen thuis. Ben benieuwd of hij het ook echt merkt. Hij snapt mij niet altijd namelijk..

Ik heb trouwens een tregging voor Lune gekocht:D Straks even passen.

Oe, heb honger! Nog even wachten, kunnen we saampjes eten.
    Intussen nadenken over wat we vanavond gaan eten.. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................;)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, Lune loopt met haar poppenwagen vol knuffels en een pop door de kamer en zegt dan 'kom maar liefies' .. Dan loopt ze er bij weg en zegt 'doeg liefies, mama werken, kus?' :D
    Ik noem Lune altijd liefie haha.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh Ichtus wat fijn dat je vader weer naar huis mag! En ben erg blij dat het iets is dat met medicijnen goed aan te pakken is.

@maja: haha ik heb gister ook een nieuwe broek gehaald zonder te passen. Zit iets te strak om m'n heupen, maar heb besloten dat dat vast wel wat uitrekt :D Krijg het namelijk niet voor elkaar om terug naar de stad te gaan om te ruilen en een wel te passen.
    Grappig een tregging voor Lune. Ben benieuwd hoe dat staat! Ben er nog over uit wat ik ervan vind voor volwassen vrouwen, maar voor kleine meisjes vind ik het leuk!

Ik snap wat je bedoeld met Lune na een dag kdv. Is ook logisch natuurlijk; dan zijn ze zo veel vermoeider en thuis kun je toch gewoon heerlijk chagi zijn, ik bedoel; dat doen die grote mensen toch ook ;) Maar mannen begrijpen dat idd vaak niet. Hopelijk ziet Jeroen het dan ook beter.

kijk jij ook maar uit met je bekken! Bij mij begon het ook zo; 1 avond bijna niet kunnen lopen en de dag erna weer ok, tot nu dus constant pijn.

Ik ben maar een half uurtje voor ik Finn moet halen opgestaan, om even wakker te worden. tjemig heb een duffe kop.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh leuk is dat he! Je kunt jezelf helemaal zien in hun spel

Ik zeg lieverd tegen Finn en liefie tegen Marc dus als die weg gaat 's ochtends roept Finn nu standaard: doei liefie tot vanavond :D

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Samen foto's maken en dan kijken is favoriet

Deel Deze Pagina