Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
  2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuke foto's van een ochtendje ballorig:) Ziet er echt gezellig uit met al die meiden hihi.

Allebei leuke kapsels Mrijn! En we denken je eigen hoofd er gewoon onder hoor:D
    Heb ook best een kak kapsel, het was de bedoeling dat het een beetje vlot en stoer werd maar ik vind kak toch nog steeds het beste passen;) Maar ben er best tevreden over dus laat het maar zo.
    En dit is voor mij een tussenstapje naar kort denk ik. Mijn hoofd gaat nog flink ontploffen de komende maanden weet ik uit ervaring en dan wil ik niet een kort kapsel hebben, mijn haar moet het dan een beetje verstoppen zeg maar:D Als ik straks uitgezwangerd en hopelijk weer afgevallen ben ga ik ws ook voor kort. Als ik het durf...;)

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Deze foto's geven toch niet een realistisch beeld vind ik.
    Maar toch voor het idee..

Bekijk bijlage 65937

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ziet er scheef geknipt uit aan de achterkant, is niet zo hoor haha.

Ik was alleen lichtelijk een beetje in paniek toen ik ineens dacht dat de schuine bob wel eens helemaal 'uit' kon zijn:$ Was de kapster het gelukkig niet mee eens en liet me in een kapselboek van nu kijken en hoera, de schuine bob stond erin:D

Zo, genoeg geluld over m'n haar. Lune haar tregging staat fantastisch:D

We gaan zo even boodschappen halen, heb alleen nog steeds geeeen idee wat we gaan eten. Oja, had toch wel wat bedacht! Burrito's! Jammie. Beetje komkommer met knoflookdressing en een stukkie stokbrood met tapenade en klaarrrrrr.

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Leuke coupe Maja! Ik beloof ook een foto van mijn make-over.

Wat eet Lune als jullie burrito's eten? Julia eet goed als het maar niet te uitgesproken is van smaak. Ze is dol op Hollandse pot en ook op chinees, maar teveel indische of maxicaanse kruiden vindt ze niet lekker. Zelfs satésaus blieft ze niet.

Wij eten vanavond couscous met champigons, courgette, rozijnen en kipgehakt.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik maak voor Lune dan ook een burrito maar met wat minder pittige saus. En komkommertjes en stokbrood natuurlijk:D
    Wij eten verder niet heel pittig dus Lune eet in principe alles wel (of eigenlijk alles niet8))

Klinkt lekker die couscous:) Heb laatst een lekkere couscous salade gemaakt met ui, feta en weet ik veel wat allemaal.
    Mijn vader houdt van reizen en sinds een tijdje heeft hij een tajine (?) waar hij de heerlijkste gerechten in maakt, ook vaak met couscous erbij. Jum.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga eem' kook'n.. (op z'n grunnegs)

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb even foto's zitten kijken en ik moet toch echt even kwijt..

DEBIE.. WOW wat zie jij er goed uit zeg.. je straalt helemaal.. en gewoon WOW....

natuurlijk ook de foto's van de kiddies gezien.. leuk hoor.. en t zelfde shirtje.. super..

BONES.. kan goed zien zeg dat je bent afgevallen.. CHAPEAU..en je ziet er goed uit!!..

euh..
    MAJA.. mooi kapsel.. dat wilde ik dus ook de laatste keer alleen toen heeft ze n rechte bob geknipt.. wel jammer dat de voorkant toen net zo kort was als de achterkant.. maar goed.. inmiddels is het weer onder mijn oren en kan ik zelfs een idioot frut staartje in met veul knipjes.. niet iets om mee over straat te gaan, maar voor t huiswiefwerk is t wel lekker..;)

MRIJN.. ben benieuwd naar de livefoto's van je KAK kapsel.. ik vind t mooi.. hou daar wel van.. heb zelf ooit een soort van twiggy-kapsel gehad.. kort/zij scheiding.... you know... ach.. ik heb alles zo'n beetje wel gehad behalve punk/stekels..
    Ik ga weer voor LANG in laagjes.. duurt alleen een eeuwigheid zeg.. pffff zucht...

DEBORA.. goed dat je je hebt ziekgemeld meid.. nu aan jullie zelf denken.. de rest van de zwangerschap rust nemen zodat je nog een beetje kunt genieten zonder druk of plicht van arbeid erachter... knufffff

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ja, ja, ja, heel flauw, maar ik sluit me aan bij ichy.

Voor de nieuwsgierigen.. ik heb nieuwe foto's in mn hyvves geplaatst.
    Sporadisch volg ik wat. Over een week of 2 heb ik 2 1/2 wk vrij en kom ik zeker koekeloere.

Behalve dat ik mn mobiel kwijt ben, wat echt <*&%$#%@^*)> is, gaat t best goed. Beetje zijn gangetje. Wel nogal op mn teentjes over de gang dan..

Tot spoedig lieve meisjes.

Dikke kus!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen meiden

hier al op het werk..het is nog rustig zal ook niet druk worden met zo mooie dag..

@maja leuk hoor zo bob diagonaal naar voren zoalz wij dat noemen.jammer alleen dat de voorste plukken wat korter zijn..ik bedoel als die plukken het langste zijn komt het meer tot zijn recht zegmaar maar neem aan dat die al korter waren van je vorige kapsel
    leuke foto van Lune lekker ding!

@debora goed dat je je ziek heb gemeld en nu lekker niksen en niet meer druk maken erom ben trots op je!

@mom fijn dat alles goed gaat..zal vanavond ff op je hyves spieken.telefoon kwijt grrrr moet er niet aan denken.

@Mrijn mooi kapsel..en voor mij wat te kak ja hahah maar ja smaken verschillen gelukkig..wat je zegt het is een zwaar kapsel en moet daar dus zelf ff wat aan werken om het zo te krijgen..het is ook een rond kapsel dus houdt daar rekening mee met je gezicht..als ik het zou doen heb een rond hoofd dan wordt tie nog ronder en boller.....nou ben benieuwd naar het resultaat en wacht geduldig op de foto,s leuk..

@ichy meid hoe is het met je pa nu is tie al thuis? En die onderzoeken wat is daar nog uitgekomen? Sorry als je het al gemeld had...heb niet terug gelezen verder

zo hier gister geslaagd voor zwarte nachtkasten en gelijk nieuwe lampen erop met kap echt super leuk nu...foto volgt haha

zo hier nu 10,3 kilo kwijt weeg nu 62,7 wil tot 12 kilo gaan tot 61 kilo dussss ben er bijna ..moet zeggen gaat toch hard zo vanmorgen was ik ook weer 3 ons lichter terwijl ik gister aan de vette hap heb gezeten lekker patat en loempia op ...boeiende info hahah

ja nu alleen vandaag en dinsdag werken en dan volgende week vrijdag een week op vakantie heb zoooooo zin in en de vooruitzichten van het weer ziet er ook goed uit...

voor de rest knuff iedereen

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Echt knap Joma dat je zo bent afgevallen! En ook zo snel! Je mag trots zijn op jezelf:)

Mom, heb je foto's al even bekeken. Leuk! Zo grappig dat de beide meiden op precies dezelfde manier kunnen kijken. Ze hebben dan van die mooie bambi ogen maar bij Elena zie je ook een soort ondeugendheid erbij.

Lune is vannacht een keer of vijf wakker geweest. Steeds omdat bijvoorbeeld haar knuffel niet goed lag of iets anders niet goed was.. Gek kind. Dan kom je daar en zegt ze 'kijk maar, niet goed!' maar wat dan niet goed is? Geen idee haha. Zal wel een beetje dromen dan. Een kus en een knuffel en ze slaapt gelukkig weer verder. Poepie.

Heb nu weer meer last van mijn bekken dan gister. Maak me er nu stiekem toch een beetje zorgen over. Heb er vannacht voor het eerst ook echt last van gehad, met omdraaien enzo. En het stomme is dat ik me geen zorgen maak over het bekken zelf maar of het invloed heeft op mijn werk.. Beetje krom. Ik ga maandag in elk geval een fysio bellen.

Verder krijg ik hooikoorts! Wie nog meer hier? Had gehoopt dat het door de hormonen dit jaar er niet zou zijn, maar helaas. Iemand ervaring met medicijnen en hooikoorts? Heb normaal wel pilletjes maar mogen nu ws niet, staat ook zo'n gele sticker op.
    Hmm, kan wel even neuzen op deze site natuurlijk.

Dit weekend hebben we gewoon niks op de planning:$ Kan me niet eens herinneren wanneer we dat voor het laatst hebben gehad.
    Jeroen en Lune zijn boodschappen aan het halen. Het wordt volgens mij prachtig weer dus we gaan vast lekker veel naar buiten:)

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He maja, een goede bekkenband luchtte hier soms op. Verder zat ik veel op zo'n bal, die had ik via de fysio aangeschaft. En ik deed pilates. De dag daarna voelde ik me altijd top. Verder natuurlijk niet met de beentjes over elkaar. Recht op lopen, borst vooruit, ingetrokken navel en ontspannen heupjes. Sterkte, want t is niet fijn.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hoi Joma, ik zie regelmatig enorme mooie plaatjes van je dochter voorbij komen! Wat heb je toch een pracht kind. Ik blijf echt jaloers op haar haar!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @maja rustig aan meid en bekkenband kan ook helpen om het verergeren te voorkomen.heb er trouwens nog 1 liggen..

@mom thanx meid ben ook trots op haar en haar haartjes..wie is er niet trots op zijn eigen kind whaha

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @maja ben ook wel trots op mezelf dat het me toch gelukt is het afvallen en dat ik leuk de zomer in kan..het is me reuze meegevallen..de zet daar toe is het moeilijkst..

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thanks voor de tips! Een bekkenband heb ik nog liggen, kan ik idd wel gaan gebruiken. En die andere dingen qua houding probeer ik nu ook echt op te letten. Ik zit uit mezelf bijna altijd met mijn benen over elkaar, nu dus niet meer doen.

Even een buikfoto. Ik begin nu echt te groeien joh:$

Bekijk bijlage 66096

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune ligt al een poosje op bed maar is alleen maar aan het keten. Ik hoor haar nu heel streng tegen zichzelf zeggen: 'Nune, nu slapen!' :D
    Ik hoop dat het werkt;)

Deel Deze Pagina