Februari mama's 2008 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Bij deze...

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    niemand meer hier geweest?
    Alweer deel 5 tjonge

Ik ben vanmiddag in Eindhoven op gesprek geweest met iemand die me helpt met het opzetten van m'n bedrijfje, en de financiering. Heeft allemaal stil gelegen sinds februari ofzo. Er komt een naamsverandering, nieuwe website, ga producten inkopen enz enz. Maar dat horen jullie wel als het zover is ;) Eerst bevallen...

Zo dadelijk Finn ophalen. En dan eten en dan wordt ie opgehaald door opa. Gaat uit logeren tot zondag. Kan ik een beetje uitrusten. En wil nog wat opruimen boven voor als straks de kraamzorg er is. Tis een zooitje namelijk.
    Slaap al 2 weken niet meer dan 4 uur per nacht, dus denk dat ik morgen ook maar een middagdutje ga doen. Kan nu m'n ogen al niet meer open houden... Finn slaapt niet meer 's middags dus wat dat betreft wel jammer...

meiske: leuke fiets voor Sofie zeg!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi nieuw topic

@Meiske wauw das een lekker bedragje ik had toen 400 euro vondt ik al veel hahah shopse morgen en super leuke fiets zeg!!

@Suus gelezen hoi weet niet meer wat moet ik weer naar het vorige topic dikke knufffff en hoop dat we elkaar weer een keer ontmoeten vondt het zeer gezellig bij dwaasje toen je er was!

@debora leuk je website en naam veranderen dus je gaat er na de bevalling echt werk van maken leuk leuk!bale van je korte nachten weet er alles van ik sliep toen nog maar 1 a 2 uur snachts pffff hoop dat je morgen overdag wat kan slapen

@Maja hoe is tie nu??je zal wel lekker druk zijn en aan het genieten en rusten

@dwaasje vakantie lekker hoor wanneer gaan jullie ??

@wen zijn jullie al een beetje opgeknapt??

@Bootje/ debie en kids was het leuk?????

hier nog op het werk straks onderweg ff wat te eten halen eet alleen en mars is er ook niet en gwen wordt na het eten thuis gebracht ik denk dat ik een broodje doner ga halen of iets mmmm ik zie wel iets lekkers in ieder geval:p

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!
    Weer een nieuwe zie ik. Zal straks de oude even bijlezen. Als het lukt haha.
    Gaat hier goed. Wel is Timme vandaag heel geel en suf geworden en komt mijn bv maar niet op gang, dus Timme ligt nu te zonnebaden in de kinderwagen voor het raam en krijgt bijvoeding/flesvoeding en ik kolf elke 3 uur om m'n productie op gang te krijgen. Baal ik wel van, ik wou helemaal geen flesvoeding geven, ook niet een beetje.. Maar het moet echt want hij krijgt gewoon niks binnen zo en wordt alleen maar suffer.
    Gelukkig heeft hij wel al 2 flesjes leeggedronken dus met een beetje geluk komt mijn productie morgen op gang en kan hij weer aan de borst. Hoop het zooooo! Hij hapt wel goed dus dat komt vast wel goed..
    Hij is vannacht wel veel wakker geweest en ik heb dus weer niet geslapen.. Vandaag wel 2x op bed gelegen en in totaal 2 uurtjes geslapen. Maar vandaag was Lune naar de creche, dan krijg je natuurlijk ook meer rust. Ze is nog steeds helemaal verliefd op haar broer, wil steeds kusjes en knuffels geven. Zo lief.

Zal even m'n banner veranderen.
    En oeeeee yeah, ik ga zo biefstuk eten!!!!:D:D

Kom misschien vanavond nog even lezen en kletsen!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Eh.. Hoe doe je dat nog maar met je banner?:)

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Had mijn reactie nog in het oude topic geplaatst:)
    Hier dan nog maar een keer

Suus, wij hebben voor het kleinste maatje fiets gekozen. Is 12,5".
    Eigenlijk kon ze nog op het fietsje van Eva. Die hadden we bewaard voor haar. Maar Kas was een paar maanden geleden in de schuur en had dus het voorwiel er al af gehaald. Schroeven en moeren kwijt. Dus dat fietsje is met de oudijzerboer meegegeven.
    Ik heb een stoeltje achterop de fiets en ook nog fietstassen hoor. Past prima.

Heerlijk naar Portugal Dwaas!

En de aanvulling:
    Leuk Debora, je webwinkel een nieuwe inpuls geven. Welke dingen wil je gaan verkopen?
    Balen van je slechte nachtrust. Fijn dat Finn nu gaat logeren. Kun jij een beetje bijtanken!

Maja, wat jammer dat de bv nog niet op gang komt. Gaat het kolven wel goed?
    Biefstuk, mjammie! Eet smakelijk:)

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij gebruikersinstellingen kun je je handtekening wijzigen. Dit is je banner;)

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Dwaas ooh lekker op vakantie naar Portugal! Ben benieuwd of het ook echt Portugal word uiteindelijk. Naar de Algarve?

Maja,ik hoop dat je BV snel goed opgang komt. Wel ook ´live´ blijven aanleggen hé, dan komt de BV sneller opgang als kolven. (Tenminste dat is mij verteld!) Ben je weer een beetje op de been? En ja het slaaptekort is het ergste in het begin.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  10. supermummy

Wooooooow knap ventje! Lijkt wel op Lune he!

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oooh wat een mooi kereltje. Je ziet wel goed aan z'n lijfje dat hij geel is zeg.
    Maja, het is net wat SM zegt, ik zou wel gewoon proberen om elke 3 uur aan te blijven leggen. Dit is echt veel beter voor je productie. Dan kun je als hij echt niet meer wil/kan daarna gelijk kolven en dat via een spuitje nog geven. Zo deden wij het. Is veel werk, maar ging na een dag best goed. Peter en ik werkten goed samen. Dan is het zo gepiept, want midden in de nacht ook nog eens na een voeding gaan zitten kolven is echt niet fijn en duurt erg lang. Hulp is dus erg fijn.
    Hoe is het met die blaar? Ik hoop dat die minder wordt, anders hapt hij echt niet goed. Heb je wel een kraam die er een beetje verstand van heeft?

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wat een schatje!! (timme dan he!!)

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mooi mannetje hoor Maja!!

14. supermummy

Gatver ik weet niet hoe Nora het doet maar ze knarst met haar tanden.

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mike doet niets anders dan tandenknarsen, de ene dag wat meer als de andere, vooral als hij enthousiast is. Ik kan tegen heel weinig geluiden, maar gelukkig kan ik daar redelijk tegen anders zou ik gek worden.

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedeavond lieverd...

allereerst... Timme wat een machtig mannetje zeg... lijkt inderdaad op zn zus en dus op jou Maja.... lekker hoor...wel goed rusten he...

Ehhh oh ja Portugal ik ga inderdaad naar de algarve vanavond hebben we geboektt... 17 sept zal ik gaan vliegen..doodeng maar het is niet anders...
    Heb er zoveel zin in...

Botje hoest nou met Tessa.?

Tandenknarsssen argg dat deed Nick ook heel erg.. en ik kreeg daar serieuse moorgneigingen van.. ik trek dat sort geluiden echt heel slecht...

Vanavond was mijn dinnetje hier met haar kersverse dochter... SOPHIA .. wat een dotje zeg...

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Is het bij Nick vanzelf weggegaan?

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh wat een mooi kereltje maja! Echt een jongens versie van Lune! Leuk dat ze zo blij is met haar broertje! (gaat Finn nog tegenvallen denk ik straks)
    Idd wat Boney en SM ook zeggen: vooral ook Timme zelf aan leggen, dan komen de hormonen beter op gang ;) Hopleijk trekt het gele snel weg, gelukkig gaat de zon schijnen de komende dagen!

Ieeergggh knarsentanden: doet Marc in z'n slaap als hem iets dwars zit en het nog niet verteld heeft of als ie gedronken heeft. Kan ik echt niet tegen!

@Meiske: zeg ik nog niet wat ik verkopen ga :D eerst realiseren, wil echt dat het nu lukt met de webwinkel!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi mooi timme zag ik had hem al op hyves bewonderd !!

knarssetanden grrr zou ik ook niet tegen kunnen

dwaasje gaat vliegen wahahaha

Gwen was om 19 uur thuis en ze heeft het geweldig met opa en oma in plaswijckpark gehad ze hadden genoeg foto,s gemaakt staan op mij Hyves!

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja gelukkig is het bij Nick vanzelf overgegaan...

Deel Deze Pagina