Februari mama's 2008 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Thanks... ze is ook echt zo lief! hihi

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik zag mys langsvliegen: HOI!

Uitslapen, zucht.. gister duidelijk afgesproken dat ik mocht uitslapen. Is Erik dat vanmorgen soort van vergeten. Nou, dat ging er even niet in bij mij. Daar ben ik te moe voor, keelpijn, koppijn, rugpijn. Hij kan mijn rug op. Maar het aller vervelendst vindt ik nog de strijd die ik er voor moet leveren en dat hij nog steeds niet begrepen heeft hoe hard ik het nu nodig heb. En dat hij de afgelopen maanden het normaal vindt dat ik maar door beun, hij dat 1 weekje een beetje mee maakt en zichzelf dan weer vele malen zieliger vindt als ik niet nadenkt over gevolgen voor mij. Zo. Dat moest er even uit. Dus wel uitgeslapen. Zo douchen en proberen mij er overheen te zetten. T is veel te mooi weer!

Gister een heerlijke dag gehad. Mijn vriendin, die een jaar in Cambodja is geweest en er weer voor een jaar heen gaat, is geweest. Het was heerlijk ouderwets gezellig. We zijn uit eten geweest, met Suzanne erbij. Suzanne wordt er alleen nu te oud voor, die wil niet meer stil zitten. Dus toetje thuis maar gedaan, nog een spelletje gespeeld. Ach, ik ga haar zo missen, SNIK.

Verder is vandaag de dag dat mijn boobies echt weer slap zijn en ik niet meer hoef te kolven ivm stuwing. Dat betekend: definitief afscheid van de bv.. SNIK..

Geloof dat ik gewoon een beetje emo ben vandaag...

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dat handen wassen deden wij ook bij iedereen hoor, heb me daar ook helemaal niet vreemd bij gevoeld ofzo... doe dat zelf ook altijd, als ik een baby mag vasthouden ga ik altijd eerst handen wassen, vind ik echt normaal... dus vind het echt een goede tip! ;)

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    whahaha, wat is Fenne een schatje!

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Elena is uit logeren en heeft bij opa en oma voor het eerst in het grote bed geslapen. Ben benieuwd hoe het is gegaan!

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Met Suzanne kunnen we donderdag in het zkh terecht. Gisternacht was weer drama, uiteindelijk pakje afgedaan en toen ging ze prima zelf in slaap vallen en sliep ze netjes door tot uurtje of 6.
    Echt jammer dat we niet eerder terecht konden, maar ik heb het nu wel voor elkaar dat we voorafgaand een foto mogen maken. Anders hebben we niks om over te praten. Dan kan ik alleen vragen of ik een foto mag maken (wat moest van de eerste snibbige assistente die ik aan de lijn had).

Zo, he, he, de koffie begint een beetje te werken.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Huh? De zon scheen toch net.. begint het ineens te regenen.. nou ja zeg.. ben ik t niet mee eens!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, het is niet nodig geweest om een smoes te verzinnen voor vandaag. Heb tot een uur of 1 vannacht in het ziekenhuis gezeten.
    Ik had dus steeds buikpijn en het werd wat erger, ook met diep ademhalen had ik pijn in m'n rug en ik begon me wat grieperig te voelen. Heb mezelf even getempt en ik had 38, beetje verhoging dus. Heb voor de zekerheid de hap even gebeld, eigenlijk om te vragen waar ik de volgende ochtend mijn urine kon inleveren. Wou ze m'n klachten even overleggen met de arts, moest ik dus langskomen. Pff.. M'n moeder mee, Jeroen bleef thuis bij de kids.
    Heeft de arts me onderzocht, vertrouwde ze het niet. Ze kon niet goed vinden wat het zou kunnen zijn en ze wou een longembolie :)?) uitsluiten. Dus stuurde ze me door voor verder onderzoek en ws een opname. Schrok me dood. Mijn moeder Jeroen gebeld, die zou komen met Timme.
    Ik ondertussen allerlei onderzoeken gehad, moesten we nog een poos wachten op de uitslag. Intussen was Jeroen er net, vertelde de arts dat ik in elk geval een blaasontsteking heb en antibiotica krijg. De andere klachten (zoals de verhoging, past niet bij een blaasontsteking zei hij) moet ik in de gaten houden en mocht het morgen nog niet beter zijn geworden moet ik weer bellen.
    Wat een gedoe zo op een vrijdagavond. Was wel even flink geschrokken, ik had ook zo geen zin in een opname.
    Eenmaal weer thuis Timme aan de tiet en naar bed. Hij werd om 4u weer wakker voor een voeding en toen om 7u weer en toen was Lune wakker haha. Jeroen is er met Lune uit gegaan en ik ben blijven liggen met Timme en hebben geslapen tot kwart over 10. Lune gaat zo naar bed en an gaat Jeroen ook even plat.
    En hij heeft zijn zus dus afgebeld, zo vervelend..;)

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh wat schrikken Maja! Beterschap!
    Wat je al moet doen he om je schoonzus niet op bezoek te willen hebben he ;)

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja wat rot zeg, weet je waar de sympt naar klinken een nierbekkenontsteking daar past de verhoging en pijn heel goed bij vandaar dat ik t vroeg. beterschap en knuffel

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi maja en dat allemaal om geen beziek te ontvangen.

nee, beterschap en hopelijk alleen een blaasontsteking. Echt ff lekker rust houden

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zie nu dat ik helemaal niks meer had laten horen..

gister was de test nagenoeg nega..envanmorgen de digitale negatief...

ben behoorlijk stuk, snap t niet, wil t ook niet meer snappen, vind alles stom, huil steeds mijn ogen uit mijn hoofd en ben ongelofelijk boos, gefrustreerd, verdrietig etc...

dit stomme lijf kan van mij t rambam krijgen.. tzou me werkelijk een zorg zijn..

Die stomme arts mag er van mij 100 knopen in leggen, ga ik er wel naast liggen knoopt ie mij ook maar dicht...

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Jeutje Maja, das de beste smoes die ik ooit gehoord heb... zelfs ik trap er volledig in... ;)
    Poeh, wat schrikken zeg... en vooral ook zo'n onderneming midden in de nacht! Goed in de gaten houden hoor, doe jij 't maar weer even heel rustig aan... beterschap, hopelijk ben je snel weer fris en fruitig... ach en voor 't weer hoef je in ieder geval de deur ook niet uit, eigenlijk is hele dagen in bed liggen best een goed idee! ;)
    Dikke knuf!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Och Ichtus, meid toch... ik heb wel met je te doen hoor. Je maakt het jezelf ook niet gemakkelijk met al die testjes elke maand he... is het niet beter om gewoon niet te testen? Als je dan na 2 weken nog niet ongi bent dan weet je in ieder geval zeker wat je van een test moet denken, dan is ie gewoon vet positief of niet.
    Of gaat de knup er definitief in nu? Heb steeds zo het gevoel dat jullie eigenlijk nog een kindje willen... ik weet dit natuurlijk allemaal helemaal niet, want spreek je nooit in het eggie... maar jullie zijn er zo mee bezig elke maand... ik kan dat helemaal niet matchen met een vasectomie eigenlijk...
    Dikke knuffel...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ed is er wel over uit.. dus de knoop gaat er gewoon in... dat ik nog een kindje zou willen doet niet ter zake... dat doe je immers samen en niet alleen..

maar hij doet maar.. ik test noooooooooooit weer.. die dingen zijn toch niet te vertrouwen.. ben dr zooooooooo klaar mee..

maar goed.. komende week zal ik doormoeten.. leven gaat nu eenmaal gewoon door he...al slaap ik t liefst de hele week in mijn eentje in een hutje op de hei...

vrijdag gaat ed naar de ha.. en daarna doen we net of alles weer normaal is.. gaan we gezellig met de buurt bbqen en is er niks meer aan de hand....daarna laat ik dit achter me, zet ik een heel groot masker op en blijf ik stug volhouden dat 4 echt genoeg is...

tis klaar, over en uit.. en dat besef doet VERDOMD veel pijn...

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus klote meid. Hopelijk kun je de hele situatie toch een plekje geven.
    Weet niet of je vandeweek gelezen hebt maar mijn ha is tegen te vroeg testen omdat het toch vaak schijnt voor te komen dat je positief test voor nod omdat er toch een beginnende zw is maar dat het dan met nod al fout is gegaan. Blijkt als je bijv standaard elke maand test voor nod best geregeld voor te kunnen komen

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heb ik gelezen, maar ik zit ruim een wk NA nod..ben maar 2 dagen ongesteld geweest vorige wk vandaar dat ik een test deed.. maar tis klaar..

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    pfff val bijna in slaap. Vandaag naar blijdorp geweest, ideaal minder mooi weer want was niet druk.

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Maja, wat een gedoe gisteravond zeg! Blij dat je naar huis mocht. En gelijk een mooie goede rede om de visite af te bellen! En volgens mij heb je verder heerlijk kunnen slapen! Of niet?

Ichtus, een hele dikke knuffel voor jou.Ik had hier net een heel verhaal voor je getypt. Maar ik ben helemaal niet zo goed met woorden. En ik wil zeker niet verkeerd begrepen worden. Dus ik laat het hierbij... Ik denk aan je en ik heb erg met je te doen.
    Ik hoop dat je met je 4 kinderen vrede hebt. En niet omdat dat moet, maar omdat je het ook daadwerkelijk zo voelt. Knuffel...

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ichtus, ik had al zo'n idee dat jij wel nog wilde, maar wist dit niet concreet. Hopelijk kun je even de tijd en ruimte vinden om deze keuze een plekje te geven, hoop dat Ed je daar in kan ondersteunen. Kan me voorstellen dat zo'n definitieve keuze altijd lastig is... knuf!

Maja, hoest nu??

Deel Deze Pagina