Nieuws van MAJA Ze weten niet wat er met Timme is. Hij wordt nu in ieder geval 48 uur opgenomen en heeft een infuus in z'n hoofdje. Maja vindt 't natuurlijk allemaal helemaal niet leuk. Heb dr sterkte gewenst en gezegd dat ik zal duimen dat alles snel goed komt met mooie Timme! Als ik iets hoor dan horen jullie het ook!
@maja meid heel veel sterkte!! ik ben vandaag niet thuis maar kom zodra ik thuis ben kijken @sm ja in nl mag een van de ouders bij de kinderen blijven slapen
ik ga zo meteen bryan maar eens halen die heeft bij mijn ouders geslapen want wij zijn gezellig met de vrienden op stap geweest
Wat zielig voor Timme zo'n infuusje in zijn hoofdje.... Moet verschrikkelijk zijn voor Maja om dat te zien. Heel veel sterkte en hopen dat ie weer lekker snel naar huis mag.
Sjonge, ik kom weer eens even kijken en lees gelijk slecht nieuws. Getver zeg. Wel fijn dat hij nu goed in de gaten word gehouden. Bah, het zit ook helemaal niet mee. Sterkte ermee. Kikkert, ik zou ook echt geen wolkje geven. Alleen maar belonen als hij het goed doet en niet 'straffen' als hij het niet goed doet. Gewoon niet teveel aandacht aan geven. De boel opruimen, droog maken en schone kleren aan. Verder niks er over zeggen. Ichtus, weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, maar kan me best voorstellen dat nu de keus is gemaakt dat best hard kan aankomen. Het klinkt gelijk zo definitief. Praat er veel over met Ed, het komt heus goed... Filmje gezien van Nora Wat grappig zeg. Net zo'n klein eendje. Heerlijk! Wij hebben luierzondag. Ik ben Frits in elkaar aan het zetten en Tessa rommelt een beetje aan. Vermaakt zich goed. Heerlijk. Kan echt genieten van zulke dagen.
Ik heb trouwens gister heel lang met ed gesproken.. over afgelopen week.. de testen, de onzekerheid.. heb m de testen laten zien.. de emo achtbaan.. mijn gevoel over de knip etc etc.. hij schrok, had t niet in de gaten gehad.. geeft ook niet.. daar had ik wel voor gezorgd..hij was heel lief.. niet dat t concreet iets veranderd, maar ben wel blij dat t van mijn hart is.. Hij gelooft alleen de negatieve testen niet en wil dat ik woensdag nog een keer test en anders de vk bel.. nou ik weet niet hoor..heb duidelijk een negatieve test gezien.. Ed vind dat een positieve test niet liegt.. dat dacht ik ook ja.. maar een negatieve test liegt net zo hard niet.. als ik naar mijn lijf kijk kan ik er ook niets mee, maar het zal wel een foutje van de fabriek zijn ofzo... heb de foto's van de testen in mijn album gezet en daarna de foto's verwijderd van mijn pc..en de testen weg gemikt.. zo kan ik ze nog wel ophalen mocht een ha of vk erom vragen, maar ik wilde ze gewoon weghebben.. hoe het ook zij... ik ben weer rustig.. nog steeds verdrietig, maar niet meer losgeslagen zoals gisteren.. heb mezelf weer bijelkaar geraapt...
Idd Kikkert.. slecht gedrag negeren en goed gedrag belonen.. is soms errug moeilijk maar werkt hier heel goed.. bij vieze broek gewoon zonder teveel aandacht verschonen en bij een plasje de hemel in prijzen....
Ichtus,goed dat je het ook met Ed gedeeld hebt! En ja als Ed echt niet meer wilt zit er niks anders op dan je er bij neer te leggen. Hier heb je natuurlijk niks aan wat ik nu ga zeggen. Ik kijk wel uit naar de tijd dat ze een jaar of 3-4 zijn allemaal wat zelfstandiger uit de luiers/flessen geen slapeloze nachten naar school en weer een beetje aan jezelf toe komen. Dikke knuffel meid!
Die Nora... zo cute!! Kikkert... mijn eerste gedachte was ook dat ik de wolkjes niet zo'n goed idee vind... ik denk dat zonnetjes sparen al voldoende moet kunnen zijn... Ichtus, fijn dat je even met Ed hebt kunnen praten... en mij lijkt ook dat als je nu nega testen hebt dat je niet zwanger kunt zijn, maar snap wel dat hij het ook zeker wil weten... Viv, Bryan lekker geslapen bij opa en oma? Jullie nu een kater of valt mee? Boney, geniet van je luierdag... (kreeg spontaan een beeld van jullie in een luier, binnenpretje )
MAJA: heel veel sterkte. Bah. Kikkert: het klinkt heel druk. Probeer te kijken naar wat je goed doet en daar vertrouwen uit te putten. Weet je al meer n.a.v. testen e.d.? Ichtus: een hele dikke knuffel voor jou. Het klinkt als een afscheid, een rouw proces. Denk je dat als je er 5 had dit makkelijker was verlopen? Waarom heb je Ed niet eerder in vertrouwen genomen met de testen? Fijn dat je goed met hem hebt gesproken. Sterkte met het afscheid nemen. Lijkt mij ook erg moeilijk. En Anna doet als stapjes stoere meid . Joma: ga je eigenlijk ook op huwelijksreis? Debora: hou je het nog een beetje vol? Waar is SIZZEL eigenlijk? Tijdje niet gezien. Mys nog even blijven slikken dus he. En dat bedje, ach meid, ik heb het eens in een beddenzaak nagevraagd en zoveel kan er niet verkeerd gaan, daar zijn ze nog veel te licht voor. Dus je bent echt geen slechte mams!
Hier een beetje een keuveldagje. Suzanne rolt al een uurtje door de kamer. Ja, deze dame is niet zo vlot als Anna, kruipen zit er nog niet in, geen interesse. Maar alles wordt overhoop getrokken, uitvoerig bestudeert, door elkaar geschud en afgelebbert. Morgen gaan we w.s. kijken bij de peuterspeelzaal, spannend! En vanaf volgende week gaat Elena er 2x p.w. heen. Ben benieuwd hoor. Ze gaat 4,5 uur, best een lange zit, maar kon niet anders daar. Dan eet ze daar ook. Het is bij een kinderboerderij. Ze mogen af en toe dan de dieren voeren. Dat vind ik zo leuk aan die locatie! HAKEN.. ik wil mijn vriendin aan het haken gaan brengen, iemand nog tips voor mij. Welk boekje of iets is dan handig/ leuk, wat kan ik het beste geven als starterskit, behalve een haaknaald en wat wol?
Hoi! Het wordt nog niks beter, juist minder.. Timme huilt zomaar, doet ie nooit en hij wil nauwelijks drinken. Ben bang dat ik moet gaan kolven straks. Hij slaapt alleen maar en heeft nog koorts. Bah!
Oh bah meid...veel sterkte.. ik duim onwijs dat Timme snel opknapt.. ook voor jullie sterkte.. is zenuwslopend dit.. dikke knuf meid...
@maja ach arm manneke toch. sterkte en heel veel beterschap even over die wolkjes dat idee heb ik idd geschrapt had er niet zo bij stil gestaan en nu krijgt hij idd alleen zonnetjes als hij goed gesplast heeft op de wc en ik moet zeggen het gaat super vandaag . @mom bedoelde je die bloedtest ivm vermoeidheid???? ik ga morgen (pas) bloedprikken heb nog niet eerder de tijd gehad *erg he*
@ichtus ik heb de foto's van je testen bekeken en ik zie toch echt bij alle 3 een 2de streepje (bij de laaste test) wel erg licht maar ik zie er wel eentje. al die onzekerheid en emoties zijn ook niet niks. knuffie