Ik wou Timme ook graag steeds aanleggen en de kraam zei dat dat idd voor de productie beter was maar hij was steeds zo suf dat alles hem teveel moeite was. We hebben namelijk eerst geprobeerd hem aan de borst te voeden en dan met een slangetje bij te voeden tijdens het bv geven. Maar zelfs dat lukte niet.. Dus we doen het een dagje zo en kijken morgen verder. De kraam weet hoe graag ik hem aan de borst wil en we gaan er alles aan doen om dat te laten slagen dus komt vast goed Bij Lune heb ik ook alleen maar gekolfd en had een mega productie. Pff, lig de hele avond al op de bank en kan niet slapen. Had ik zo graag even gewild want vannacht zal wel weer spoken worden. Morgen ook een drukke dag. Extra kraamverzorgster (moet re-integreren, loopt een half dagje mee), de vk om Timme te prikken voor z'n leverwaarden, de wijkverpleegkundige voor de hielprik, Jeroen z'n ouders, mijn ouders.. Ik denk dat ik gewoon de hele dag op bed blijf liggen Komen ze me daar maar even bezoeken haha.
hahah maja.... je hebt gelijk hoor blijf jij maar lekker een dag heerlijk in bed.... lekker genieten van het kersverse mama zijn... hoest trouwens met jeroen is hij alweer een beetje opgeknapt...???
Ja, Jeroen is weer zo goed als beter! Hij heeft gisternacht heel veel gezweet (bah, bed was zeiknat) en stond 's ochtends ineens weer redelijk gezond op. De koorts was weg dus voelde hij zich ook weer een stuk beter. Nog wel steeds een zere keel en moe maar dat gaat wel weer over. Ik ga weer even op de bank, Timme ligt daar ook zo lekker
zo wat een rust hier zeg... ik zeg goedemorgen allemaal... MAJA fijn dat ook jeroen weer aan het opknappen is.. dan kunnen jullie tenminste genieten en wennen....
Druk dagje vandaag Maja! Blijf maar lekker in je bedje. Fijn dat Jeroen wat opgeknapt is, kan hij ook mee genieten. De BV komt vast helemaal goed. Finn was ook vaak heel suf en hebben we ook moeten bijvoeden, maar toen hij eenmaal iets aangesterkt was ging het super aan de borst. Dwaas: jullie gaan dus lekker op vakantie? Ik wil steeds op je reageren maar ik vergeet het steeds. hopelijk is de vliegreis zo voorbij
Goeiemorgen allemaal! Ja Maja als je kan gewoon lekker in bed blijven! Alleen jij en je kleine ventje samen in bed, en Jeroen mag natuurlijk ook heel even komen als hij ontbijt op bed brengt Ik was helemaal obsessed met de klok/wekker toen ik net bevallen was. Altijd de uren aan het tellen, hoeveel (hoeweinig) ik geslapen had, hoelang ik nog kon slapen, hoelang ik aan het voeden was etc. Ik heb toen na een paar dagen de wekkerklok maar weggehaald toen ging het veel beter.
Woow Debora 35 weken JOEPIE!!! Wat ik je al gevraagd had maar nog geen antwoord had gezien, moet jij een keizersnede of mag je het eerst zelf proberen?
Finn is naar opa en oma, en ik heb de orders gekregen vooral niet te veel te doen. Dus straks even naar de winkel en ik wil een beetje opruimen boven maar daar heb ik morgen ook nog voor. Dus ik ga echt rustig aan doen. Voelde me wel heel schuldig gister. Finn is 3 weken geleden ook nog bij opa en oma gaan logeren omdat ik zo moe ben. En gister kwam hij van een dag kdv thuis en had echt een koolhydraten tekort. (door zijn ziekte) Je kunt dat meteen merken aan zijn gedrag. Hij zat te spelen en hij bleef maar huilen en boos zijn op zijn boeken. Je kunt dan helemaal niks meer met hem. Niet troosten niks... hij weigerde ook nog z'n eten in eerste instantie maar ineens kwam hij z'n bordje halen en zette het bij z'n speelgoed op de grond en begon heel gulzig z'n aardappelen op te eten. Binnen 3 sec was het bord leeg. (jullie begrijpen dat ik in zijn geval hem dan niet dwing om aan tafel te eten als hij een tekort heeft, normaal moet ie dat wel ) En na 5 minuten was ie weer zichzelf! Zo snel gaat dat dus met die ziekte...
Ik had ergens al antwoord gegeven maar dat geeft niet hoor Dit kindje ligt met het hoofd naar beneden dus krijg ik gewoon een natuurlijke bevalling! Als het een stuit was geweest had ik zelf weer een keizersnede gewild. Ik moet natuurlijk wel verplicht in het ziekenhuis bevallen nu, vanwege risico's met het litteken. Ben wel blij dat dit kindje goed ligt!
Oeh ja klok kijken de hele tijd. pffff nou hier ook met Finn en z'n voedingen hoor. Zeker nadat we te horen hadden gekregen over z'n ziekte. Werd er gek van. Hoeveel ik sliep hield ik niet bij, zal niet veel geweest zijn haha. Ik hoop dat dat nu allemaal wat minder zal zijn. En anders idd weg met de klok!
best leuk: 35 weken en nog 35 dagen te gaan! Komt nu wel echt dichterbij, over 2 weken mag het officieel al!
@maja wat een heerlijk manneke is timme . wat de bv betreft hier kwam het ook langzaam opgang en was chayenna ook flink geel tot vorige week gelukkig is het nu (eindelijk) weg. ik hoop dat hij snel aan de borst kan/mag en dat zijn gele kleurtje ook snel weg zal zijn. fijn dat jeroen weer aan de betere kant is. knuffie @debora van harte met je 35weken. hier gaat alles goed alleen is het vandaag heel druk geweest want ik ben al vanaf 6uur bezig met onze hond die is flink ziek braken en diaree, we zijn wel ff naar de dierenarts geweest maar gelukkig niks ernstigs (wat ze eerst wel dachten ook ivm haar verleden ) maar uit de bloed testen kwam niks geks wel heeft ze nu een ab-kuur. morgen hebben we de kraamborrel ik ben eens benieuwd hoe het gaat lopen en of iedereen komt want sommige mensen hebben niet goed in de envelop/kaart gekeken en hebben onze uitnodiging niet gezien maar het zal wel loslopen hihi. hoe is het hier????
Hallo allemaal ben weer terug van vakantie!!!! morgen helaas weer werken maar eerst vanavond nog gezellig bbqen bij vrienden heeft iemand een update voor me?? MAJA EN MANNETJE EN LUNNE GEFELICITEERD MET TIMME
Even een updeetje Gaat best goed! Ik voel me in elk geval goed, wat een verschil met de kraamtijd van Lune zeg! Merk het nu echt. Sowieso dat de bevalling veel vlotter ging merk ik duidelijk in mijn herstel. Fijn! Timme doet het ook goed, is nog wel geel en af en toe suf. Behalve 's nachts.. Vannacht hebben we denk ik 2 uurtjes geslapen. SM, ik herken het van je klokverhaal. Het is jammer dat we nu nog aan een schema zitten van elke 3u kolven/voeden, zo gauw dat wat relaxter wordt gaat de wekker ook de kast in! Mijn productie komt maar langzaam op gang, met kolven kolf ik nu een kleine 10cc per borst, pff.. En omdat Timme dus nog geel en suf is moet hij wel voeding krijgen en krijgt dus de fles. Tussendoor als hij wakker is probeer ik hem zoveel mogelijk aan te leggen maar dat is niet veel. Durf ook niet zo goed omdat het hem zoveel energie kost en dan de fles niet meer wil. Bah, toch weer die onzekerheid he. En de kraamverzorgster en de vk zeggen dat Timme zo goed hapt dat als de productie op gang is hij heus wel aan de borst wil. Maar dan komt mijn moeder weer met haar opmerkingen.. 'Hij wil straks niet meer hoor, dan wil hij er geen moeite meer voor doen' en 'je moet de mevrouw van de cursus bellen' etc. Bah, heb ik geen zin in dat gedoe en opmerkingen van haar. Oh, de bel. Kom later weer.
@maja lieverd goed luisteren naar de vk en kvz als die zeggen dat het goed komt is het ook zo!! over het algemeen baby;s die nu goed happen, happen straks ook nog goed hoor maak je daar maar geen zorgen om
Maja: komt echt wel goed meis! niet je onzeker laten maken door je moeder!! Met Finn ging het ook zo, en een paar dagen later met tepelhoedje en daarna gewoon aan de borst; is ook helemaal goed gekomen!
Bedankt meiden! Ik baal echt zo, had ook wel een beetje twijfels over of het allemaal wel goed ging maar mijn moeder weet me dan met 1 opmerking helemaal labiel te maken. Heb net even een potje lopen janken en het gaat al wat beter. Aan de ene kant denk ik 'nu zoveel mogelijk aanleggen, ook voor de fles' en aan de andere kant drinkt Timme soms zo slecht dat hij dan echt te weinig krijgt met die verhoogde leverwaarden. Ik weet het ook niet Zal morgen mijn zorgen toch nog maar even bespreken met de kraamverzorgster. Ze is gelukkig heel lief, begripvol en volgens mij heeft ze er ook wel verstand van.