Frits is trouwens met 2.5 gehaakt. Je moet eens op de markt kijken bij een fornituren kraam. Daar hebben ze vele soorten oogjes. Ook veiligheids oogjes. Die klik je zeg maar aan de binnenkant met een ring vast.
Ik ga m'n dochter in bad doen en daarna ik bed. Peter en Tessa zijn al boven en Tessa is verstopt nu. Ze roept heel hard dat ik haar moet komen zoeken op het grote bed...
Die ogen zijn precies wat ik zoek! Nee, op de markt hebben ze alleen een stoffenkraam en bij de fourniturenwinkel (is er maar 1 van) hadden ze alleen plakoogjes. Thanx! Wauw zeg, wat ben jij goed in haken! Ben je zo creatief van aard of haak je al heel lang? Denk dat ik wel een half jaar bezig ben, voordat ik de buurt van die dingen kom. Vind vooral de kussenhoes en het mutsje te gek. Die vierkantjes moet ik denk ik eerst in het totaal zien. Knap hoor!
Gebruik je speciale wol voor het haken? Heb grijze en roze wol bij de zeeman gehaald, maar dat kan ik zeker niet gebruiken? Morgen hebben ze bij de Lidl haaknaalden in de aanbieding, dus even kijken daar. Dat kussen vind ik wel gaaf voor Rosanne d'r kamertje, heb je dat uit een boekje?
Arme Timme... Wat een onzekere situatie, hopelijk snel duidelijk wat er is en snel weer koorts gezakt... Heel veel beterschap! Poeh, moet weer helemaal terug denken aan Fenne en dr longontsteking in die eerste dagen... Denk aan jullie!!
Wat een hoog geitenwollensokkengehalte hier zeg!! Het lijkt mij stiekem ook erg leuk, nu nog tijd maken... Wij zijn net terug van vrienden. Hebben daar gegeten en zijn daarvoor samen naar de kermis geweest. Je kunt Fenne erg blij maken met wat rondjes draaimolen, vindt ze fantastich! Zijn ook in de rups geweest, zo'n ding waar een doek over gaat, weet je wel?! Toen t ritje afgelopen was moest ze heel hard huilen, iedereen dacht dat ze eng vond, maar was omdat ze nog een keer wilde hahaha Nu avondje sytycd, zo leuk dat dit weer begint!
naatje geweldig, heb wel wol en van boney een patroon maar heen haaknaalden dus morgen ff naar de lidl, zit hier om de hoek maja jeetje meid hoop zo dat hij heel snel opknapt, getver. hier heeft esmee opeen op rug, schouder en borst met vocht gevulde blaasjes, denk herpes virus, morgen ff naar de ha toe
Haha ik haak ook nog maar net. Vanaf mei of zo? Ik had vroeger op de basisschool de basis dingen geleerd en dat zat dus in m'n hoofd. Dankzij een hulplijn met m'n ma en youtube (staat echt veel op) had ik het zo weer onder de knie. Dat kussen is echt niet moeilijk. Haken is sowiezo niet moeilijk. Naatje, ik heb ook wat bollen van de Zeeman. Is prima om wat mee te gaan oefenen. Het is alleen wat pluizig vind ik. Bij de wibra hebben ze ook wol, die is wat gladder. Haakt alleen niet heel fijn vind ik. Ik heb nu 100% katoen besteld. Iets duurder, maar schijnt erg fijn te zijn. Catania heet het. En van die beestjes haken (amigurumi) is ook echt zo simpel. Je moet alleen je touren in de gaten houden. Dus even een merkje bij elk nieuw rondje. Als je vasten kunt haken en kunt meerderen en minderen kun je zo'n beestje al maken. Naatje, dat patroon van dat kussen heb ik gekocht. Achteraf had ik dat niet hoeven doen. Er staan zat patronen op internet. Zoek maar eens op granny of oma vierkantje. Je haakt dan gewoon 4kantjes in de kleuren die je wilt, haakt er een bloemetje op, weer met een ander kleurtje aan elkaar en klaar ben je. Ik had ook echt niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Dacht in het begin dat het misschien wel een bevlieging zou zijn, maar ben het dus nog niet zat. Ik kan overdag ook best veel doen. Als Tessa aan het spelen is en ik zit bij haar dan vind ze het best. Ik hoef niet eens mee te spelen. Alleen maar terug kletsen. Ik zit dan te haken dus. Meesal op een kussen op de grond.
Ik denk dat dit de volgende is die ik ga maken. Vind hem er zo schattig uit zien. Floortje En Fladder. Ook zo schattig... Fladder
Haha, stelletje hookers Nu wil ik een regel onder deze zin doen maar weet niet hoe dat moet op mn telefoon. Tss.. Timme heeft een flesje gekolfde melk van 60cc gedronken tegen half 7. Straks weer proberen via de borst. Jeroen is net naar huis en toen moest ik wel even een traantje weg pinken. Ben ook zo moe en ook nog niet helemaal fit. Maar maak me vooral zorgen om mijn kleine ventje, hij voelt zich echt beroerd
Hoi hoi! Kom alleen even maja een dikke knuffel geven. Wat enorm schrikken. Ik hoop dat Timme snel opknapt. bah zeg... Alle beelden van Finn met het infuus in z'n hoofdje komen bij me terug, ik snap helemaal hoe het voelen moet. Hou Timme maar fijn bij je. Dat is het enige dat je doen kunt en dat hij echt nodig heeft: mama!
Ach arma Timme... Wat moeten jullie je vreselijk voelen zeg. Zo'n klein hulpeloos mannetje. Hij is nog zo jong ook. Veel sterkte meid voor de komende nacht. Denk aan je...
Kom ik weer even klagen.. Heb net met mn moeder gebeld, die passen op Lune bij ons thuis. Ik had gehoopt dat ze het wat rustig voor haar zouden houden omdat er nu zoveel gedoe is, ze waren vanmiddag ook hier en dat is voor haar ook vreemd natuurlijk. Vertelt mijn moeder dat Lune niks wou eten en mijn oma langs is geweest en mijn tante later ook nog. Op zich geen ramp maar ik vind het toch niet fijn. Komt ook omdat ik er dan geen controle over heb. Loslaten dus, maar dat is moeilijk!
Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Je bent tenslotte ook nog een pas bevallen moeder. Snap heel goed dat je er tegenop ziet. Nogmaals sterkte meid. Ik hoop morgen op goede berichten. En voor Lune is het idd ook allemaal raar. Arm kind. Knuffel ze maar lekker morgen.
Och meid toch.. weet nog goed dat ik bij Marijn in het zh bleef slapen.. was zo'n spannende nacht.. gelukkig ging het daarna beter.. hoop zo dat t snel beter gaat.. arme ventje.. en arme jullie.. Laat de thuis situatie iig los meid.. Lune red t wel met oma en nu met Jeroen ... ECHT!!!... ze zal zich t later niet ens meer herrinneren..Timme heeft jou nodig nu.. probeer je er aan over te geven meid.. knuffel m maar lekker hij is in goede handen!!!... Ik denk aan je.. knufffff
ben beetje forummoe sorry meiden!!! Kom nu dus alleen MAJA hele DIKKE KNUFFEL geven !!!!!!! ben nu gewoon even alles moe, mijn werk, mijn wil om zwanger te worden eigenlijk gewoon ff alles liefst ging ik in bed liggen en kwam ik er paar dagen niet uit