Februari mama's 2008 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    #401 Meiske74, 29 aug 2010
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
    Maja, jeetje zeg, ik schrik ervan. Arm kereltje! Ik hoop dat hij goed de nacht doorkomt en snel weer opknapt. Sterkte vannacht! Grote knuf voor jullie!

Wauw Ichtus, Anna loopt al langs de bank! Knap hoor!
    Ook een knuf voor jou. Het is niet niks wat je de afgelopen week weer hebt meegemaakt.

En Nora stapt gewoon al los! Snelle tante hoor!

Mom, ben benieuwd of de psz jullie bevalt. Wel leuk, zo vlak bij een kinderboerderij:)

Suus, bij jullie was het dus erg met de wateroverlast! Balen zeg!
    Fijn dat Tess het zo naar haar zin heeft bij de gastouder. Dan ga je ook met een gerust hart naar je werk lijkt me.
    En je eerste haakcreatie, wauwie:) Echt knap hoor!

Mooie Frits Boney! Leuk boekje is dat he! Ik ben nu aan fladder bezig. Ligt nu weer even stil. Even geen zin om te haken. Ik gebruik echt haakkatoen. Dat koop ik op de markt. Haakt heel fijn.

Debie, heeft Esmee last van de blaasjes? Wel vervelend hoor!

Terwijl ik dit aan het typen ben, moet ik steeds aan Maja en Timme denken. Zo'n klein ukkie:(

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ichy had jij mijn vraag over kinderschoenen nog gelezen???

ik wil graag een quilt voor op bryans bed iemand die die kan maken????

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee Vivi, zo handig ben ik niet!

Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jullie zijn lief! En vivi, kan je niet even een niks doen dagje plannen? Timme heeft net 1 borst goed gedronken gelukkig. Hoop vannacht de andere ook.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha, dan moet iemand je wel heel lief vinden... Dat is echt mega veel werk. Kost vaak maanden.
    Maar misschien zijn ze ook wel gewoon te koop? Vast wel.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik moet ook steeds aan Timme denken en hoe het is als je kindje zo ziek is... Weten ze inmiddels al wat meer?
    Fijn dat hij goed gedronken heeft. Dat is een goed teken.

Meiske, hoe heet die wol? Jammer dat hier in de buurt niet echt een markt is met een wol kraam. Zal dinsdag eens bij m'n ouders in dorp kijken. Misschien hebben ze daar wel een wol kraam.

Truste allemaal.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ze hebben geen idee wat Timme heeft Boney. Ze denken een virus omdat de eerste uitslag van het bloed geen duidelijke ontsteking liet zien. Maar er is van alles op kweek gezet en daar krijgen we morgen ws uitslag van. Hij had net na de zetpil 38gr koorts dus was wat gezakt en hij heeft net 2 borsten gedronken. Goed teken:) Hij ligt nu wel wat te mopperen. Hoop dat we zo nog even kunnen slapen.

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goed zeg, 2 borsten gedronken!!
    En heb je zelf nog beetje kunnen slapen?
    Hopen dat ze snel weten watvoor virusje Timme heeft..

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @maja super dat hij goe gedronken heeft. hopenlijk weten ze snel wat hij heeft. dikke knuffel

ff een vraagje:

hoe lang zijn jullie kids nu??? ik heb vorige week ff de lengte van dylan gemeten en tot mijn schrik was meneer al 102cm :$.

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hier heeft het trouwens behoorlijk gewaaid.
    Vanmorgen waren de wegen bezaaid met allemaal takken.

Straks naar de woningbouw. Hebben dit weekend een verstopping gehad, water kwam via de wc en het doucheputje omhoog en stroomde zo de gang in. Heb continu dweilen staan uitknijpen. Bleek dus dat de hele flat bij ons naar binnen stroomde :$ Mijn hele gang stond onder de stront, echt ranzig. Maargoed nu is mijn laminaat naar de kloten, dus dat gaan we verhalen. De verstopping was niet onze schuld, dus laat ze maar betalen.

Daarna gelijk door naar de Lidl voor de haaknaalden:D

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi!

Ooh fijn dat Timme zo goed gedronken heeft. Hopelijk weten ze snel wat hij heeft en kunnen jullie gauw naar huis.

Viv: dikke knuffel meid, tis ook allemaal wat.
    En ehm een quilt: Ik ben al een jaar bezig voor iemand een quilt te maken :)

Wauaw Anna loopt al langs de bank!
    En nora had ik ook zien lopen, zoooo schattig!

En de rest dikke knuffel!

Ik ben een beetje hyper: ik ben toch bezig met een bedrijfsplan enzo. Maar het lukt me niet snel genoeg naar m'n zin. Met name het financieringsplaatje. Maar ik had wel al merken aangesproken die ik verkopen. Krijg ik net een mail of ik distributeur wil worden van 1 van die merken! :$ 8) Waaaaah misschien krijg de financiering dan ook beter rond!
    En nee ik ga nog steeds niet zeggen wat ik verkopen ga :p

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Fijn dat Timme goed gedronken heeft:) En hoe ben jij de nacht doorgekomen Maja?

Boney, de wol die ik gebruik heet Steinbach. Maar ik heb ook andere merken gekocht op de markt, ook 100% katoen. Geen idee hoe die wol heet, want de wikkel is er al af.

Wauw Kikkert, Dylan is groot zeg! Ik heb geen idee hoe lang Sofie is, maar zij haalt de meter nog niet hoor.
    Ik zal haar zo eens opmeten.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh ja: haken: ik ben ook verslaafd want ik kan niet achter de naaimachine nu! Maar ik doe liever dekentjes en kussentjes maken. Maar ik zou voor mijn broer een kraamcadeau maken voor zijn baas. Was ik helemaal vergeten dus te weinig tijd. Nu ben ik 3 olifantjes aan het maken. M'n eerste beestjes dus. En wat bloemetjes en daar maak ik een wagenspanner van. Moet alleen morgen even vulmiddel halen, de onderdelen zijn bijna allemaal klaar. Als ze af zijn zal ik wel een foto maken.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    #414 Meiske74, 30 aug 2010
    Laatst bewerkt: 30 aug 2010
    Whaha, ik kom niet verder dan 90 cm. Heb ik iets fout gedaan, of is ze idd zo klein;):D

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh leuk, Debora is ook aan het haken:) Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Ik zal zo even een foto maken van het konijn dat ik voor Eva en Sofie heb gemaakt. Die voor Sofie is een beetje mislukt, te los gehaakt. Maar de voor Eva is wel leuk gelukt vind ik zelf.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahaha.. KIKKERT.. Lisa is met bijna 5 jr.. 104 cm.. hihhihi.. maar zij is dan ook wel klein.. geen idee hoe lang Mairjn is..

VIV.. nee had ik niet gelezen.. je vraag over kinderschoenen???

MAJA.. super dat hij heeft gedronken meid.. TIMME ga zo door kerel..

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier weeeerrrrr regen.. net toen ik op de fiets stapte naar school begon t weer.. BAH.. weer zeiknat dus.. tssss.. nou ja.. droogt wel weer...

Kiddies hebben t naar hun zin op school.. zelfs Jur lijkt beter op zijn plek nu met de nieuwe indeling en splitsing van groep 4..
    benieuwd hoe het komend jaar zal gaan...

Marijn mag morgen middag kijken op de PSZ.. leuk hoor.. ben benieuwd hoe hij het vind.. ik blijf er bij morgen dus dan zal t natuurlijk geweldig zijn.. de eeste morgen dat ik weer vertrek zal ie niet kunnen waarderen denk ik.. tis nogal een mama's kindje de laatste tijd.. maar hij heeft t wel nodig.. ondanks dat hij nr 3 is kan hij echt NIET delen.. t lijkt wel alsof hij het gevoel heeft de baas te zijn hier in huis.. wij zijn verzorgers en de anderen bedienden die vooral in de weg lopen.. alles is van Marijn en waag t niet om aan zijn spullen te komen..hihihihi.. gelukkig kan ik er wel tegen, maar voor de anderen is het wel lastig.. hij kan behoorlijk door t lint gaan.. schreeuwen en janken als iemand anders met t autootje speelt waar hij zijn zinnen (of niet) op had gezet...Dus de PSZ zal daarin zeker goed zijn voor m..

Hij heeft ook de puzzels ontdekt en vind t prachtig.. heeft er nooit naar om gekeken, maar nu gaat ie ook echt puzzelen ipv alleen naar de plaatjes kijken...hij kan t nog niet zo goed hoor, maar nu de kids naar school zijn heb ik ook wat meer tijd om m er bij te helpen..

Nou ik ga wat doen.. heb BERGEN was weg te vouwen en in te ruimen.. (was altijd veel in het weekend en maandag is dan opruimdag..).. dus ik hoef me niet te vervelen...

koes koes..

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mevrouw Konijn

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier schijnt nu de zon.
    Fijn dat Jur het zo naar zijn zin heeft op school! Leuk joh, dat Marijn naar de psz gaat. Het zal idd even wennen zijn, maar daarna gaat het vast goed. Ik moest wel lachen om je omschrijving van Marijn, zijn bedienden:) Ik zie het al helemaal voor me:D
    Hier is Kas ook de derde en ook hij kan helemaal uit zijn stekker gaan als iemand aan ZIJN speelgoed zit;)
    Succes met het wegwerken van de was vandaag. Ik moet ook nog zoveel doen, ook de was, boven stoffen en zuigen, beneden dweilen, badkamer, pffff maar ook echt geen zin...

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik lach me dood om jullie haakverslaving:D Iedereen steekt elkaar ook aan hihi.. Ben benieuwd wanneer ik me bij jullie ga aansluiten. Timme krijgt over een half uur weer een zetpil en daarna hopelijk even drinken. Ik heb zelf tussen de voedingen door nog wel geslapen gelukkig. Heb zelfs niet gemerkt dat hij om half 4 een zetpil en antibiotica heeft gehad:)

Deel Deze Pagina