Nou fijn dat je zelf ook geslapen hebt maja. Hopelijk drinkt hij dadelijk weer goed. Grappig dat de 3de zo kan zijn. Kan het me ook wel voorstellen: je bent niet de oudste en kan nog niet alles wat zij kunnen en er zit nog een jonger kind onder je dat weer op een andere manier aandacht krijgt. Dus ondanks dat je ouders je gewoon net zoveel aandacht geven kan het misschien anders voelen voor hun. Hij is super lief dat konijn Meiske! Ik ben deze:Freebee patroontje Winston [K03] - GRATIS! : ECHTSTUDIO, Echtzoet|Echtmooi|Echtdoen aan het maken. en dan 3 x. Is maar heel klein hoor
Ik slaap trouwens altijd super slecht in het ziekenhuis als ik bij Finn ben. Zo'n vieze plastic matras en een raar kussen. Alles kraakt dan. blegh
ÌK GA OOK HAKEN HOOR whahahahahh echt leuk spul allemaal !!!!! in de aanbieding bij de lidl zei iemand , kan iemand me ook vertellen of die wol wat hun in de aanbieding hebben goed is ???? GOEDEMORGEN TROUWENS @ maja gelukkig gaat t iets beter met timme !!!
Goedemorgen, Tessa slaapt nog... Maja, wat fijn dat je iig zelf goed hebt kunnen slapen zeg. Dat doet je goed denk ik. En wat goed ook dat hij goed gedronken heeft en goed reageerd op de zetpillen. Kan het wat te maken hebben met een koortslip? Hoe is het met jezelf eigenlijk? Nog koorts gehad? Slaat de AB aan voor je blaas ontsteking? Meiske, wat een schatje is koosje toch zeg. Ben je niet lang mee bezig denk ik? Hier verder vandaag niks op de planning. Heerlijk. Ik hoop dat we snel iets horen van de kijker. Het laat me niet los... Naatje, lekker dan... Het is hier ook behoorlijk tekeer gegaan dat ik zelfs de ventilatie luikjes vannacht dicht ben wezen doen, het water kwam daardoor naar binnen, maar dat was het dan ook wel. Verder is hier niks schokkend gebeurd. Maar wat een geweld zeg vannacht. Ik ben daar altijd van onder de indruk dat de natuur zo tekeer kan gaan en wij als mensen daar alleen maar naar kunnen kijken...
Indrukwekkend he boney. Vind ik ook altijd. wel vervelend natuurlijk als je huis blank staat. Maar goed, tis hier lang niet zo erg als ik Pakistan. Wij bellen bij wijze van spreke de verzekering en volgende maand is je huis weer in orde. Die mensen hebben niks meer. @mys: hoi! Werkze! Als je wol zoekt: de Wibra of Zeeman heeft prima "wol" (is acryl) om mee te beginnen. Goedkoop en prima van kwaliteit. De Lidl had geloof ik alleen de haaknaalden.
Oh sorry niet gezien. (kijk nooit reclames enzo) Denk wel dat het prima is om mee te beginnen hoor! Waarschijnlijk van de zelfde fabriek
Goedemorgen allemaal. Allereerst Maja: ben geschokt zeg Timme in het ziekenhuis en jij een blasontsteking. Ik hoop dat je mannetje gauw opknapt en heel gauw naar huis toe mag! Haken: nou dat kan ik dus echt niet en ik heb er ook geen geduld voor. Lengte: tja Keano die is echt klein heb hem laatst gemeten en hij is net 88cm. Nora die al stapjes los doet en Anna langs de tafel gaat snel zeg! Verstopping bij Naatje,jeetje zeg gelijk heb je verhalen die hap! Verder hier de laatste week vakantie,morgen begint de kindervakantieweek tot vrijdag en ik ga mee als vrijwilligster. Gelukkig wordt het morgen mooier kwa weer! Keano is vandaag naar de gastouder na een maandje vakantie,gelukkig vond ie het weer geweldig en er was een nieuw jongetje net zo oud als Keano dus die vermaakt zich wel. Autolessen gaat goed heb ng een weekje geen les en maandag de 6e weer dan de puntjes op de i en dan mag ik afrijden. Moet alleen theorie nog doen maar dat komt vast goed. Ook hebben we een nieuwe keuken,heeft hubbie binnen 5dgn geplaats en het is af! Ben helemaal trots op hem. Zo nu ga ik alvast het eten klaar maken voor vanaaf en dan boven poetsen.
Wol van de zeeman/wibra/action is prima om mee te beginnen. Je moet toch eerst een aantal proef dingen maken om mee te oefenen. Dat olifantje waarvan debora de link gaf is heel makkelijk te maken. Dat is een gratis patroon en dus prima om mee te beginnen. Mys, ik zag idd in de folder dat ze ook wol hadden. Dit lijkt me prima om mee te haken. Lianda, wat fijn dat je bijna je rijbewijs hebt. Kun je gaan en staan waar je wil. Hier zijn de kids trouwens al 2 weken naar school. Tessa is wakker geworden, tenminste ik ging kijken en toen lag ze nog heerlijk in de slaaphouding met haar ogen open. Nu zit ze aan het ontbijt. Nou ja, brunch denk ik maar. Deze foto net gemaakt. Met ongekamde wilde haren en nog in pyjama. Heerlijk... Bekijk bijlage 98052
Vinden jullie het ook zo heerlijk knuffelen als ze net wakker zijn? Lekker met m'n neus in die haren. Ze ruikt dan zo lekker puur. Echt de geur zoals alleen je eigen kind ruikt. Ik blijf snuffelen... Vind zelf het ochtend luchtje wat uit haar mond komt lekker...
lieve schoonpapa.. die gaat de kiddies ophalen.. t regent hier zo.. bah.. komt mooi uit want Anna wordt net wakker..
@ichy mijn vraag was waar jij altijd de schoenen van de kids haalt?? weet dat jij ze nooit zo duur haalt en ik wil ook eens niet zo'n mega dure schoenen maar wel wat kwaliteit snap je
nog geen nieuws van maja zie ik... Volgens de woningbouw moet ik het verhalen op inboedelverzekering, lekker dan! Zie dat het laminaat in Rosanne d'r kamertje ook bol is getrokken De haaknaalden zijn binnen, dus mss vanavond even beginnetje maken. Moet eerst hier de boel nog opruimen, en eten klaar zetten. Mike heeft echt verschrikkelijke bui. Alleen maar huilen en gillen in de wagen. Ik negeer het maar, weet niet wat ik er anders mee moet. Hij zit nog steeds in de wagen te gillen, mag hem er niet uit halen @boney; idd "mooi" die natuur. Iedereen is bang voor oorlog, maar ik denk dat de natuur sterker is. Ga toch maar even bij hem kijken.... Oh Vivi; ik zag bij van haren en schoenenreus leuke schoenen, voor weinig. Moet ook nog steeds kijken, van de week maar even doen.
Ik kom even langs racen, kijken hoe t met Timme gaat. Wachten op uitslagen dus... ik wacht mee. Bedankt voor alle haaktips.. moet wel erg lachen om jullie verslaving. Ga een dezer dagen nog de foto's bekijken. Vanmorgen op de psz wezen kijken. Elena komt binnen, vol enthousiasme, zegt ze tegen het eerste beste kind dat ze ziet: He lieverdje! Ze deed gelijk met alles mee en wilde niet weg, ze wilde nog liedjes zingen. Ze is ook terug gelopen om een leidster en een kind een kusje te geven Uh, best lief maar dat had van mij dan weer niet gehoeven. Wel echt leuk dat ze het zo naar haar zin had. Pak ik haar daarna uit de auto thuis (toch maar met de auto gegaan), zit er een enorme dikke vette naaktslak op haar laars Uhlll... * En racet weer weg *