@botje jeee een goed bod super zeg @lianda naar welk zh word je doorverwezen?? hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen meid
Maja, fijn dat Timme iig niet zieker wordt. Hopelijk is Timme vannacht rustig en kunnen jullie allebei lekker slapen. Wel balen dat de bv nu wat terugloopt. Maar ook dat komt vast goed. Super Boney, dat jullie een onderhandelbaar bod hebben gekregen!! Lianda, heerlijk zeg de kids nog een week vakantie. Al werkt het weer niet zo mee. Hopelijk kunnen ze wat doen voor Jimmy!
poehhh hejjj.... hier weer een pittig avondje gehad want ik ben nog niet zolang terug met dylan van de huisartenpost. papa & dylan gingen het nieuwe bed halen en toen davy de trap op liep rende dylan achter hem aan ook de trap op met als gevolg dat davy perongeluk tegen het oog van dylan aan kwam met zijn hak (doordat hij zijn voet op tilde om de trap op te lopen) dus heeft hij een snee naast zijn oog. toen dylan en davy thuis kwamen schrok ik me rot een dik oog met bloed dus ik had het ff afgewacht maar het leek toch wel wat diep(er) dus toch maar ff de hap gebelt en ik moest ff langs komen, maar eenmaal daar en de snee te hebben schoon gemaakt viel het toch nog wel allemaal mee (gelukkig) en nu mag het ff niet nat worden en voor de rest moeten we er vanaf blijven zodat het mooi kan genezen. ik heb verder niks gelezen want ik ben echt kapot van dit druk dagje. dadelijk moet de campina van mama nog ff aan treden en dan "lekker" slapen. ow en trouwens dylan ligt nu lekker te slapen in zijn nieuwe bedje en is er nog niet geweest trusten
Jeej Boney! Wat goed zeg! Ik blijf niet duimen, is je huis zo verkocht Spannend! Hier gaat het redelijk. Timme heeft nu alleen nogal krampjes dus hij ligt lekker bij me. Straks even tempen en voeden. Ben benieuwd..
Temp 37.8, goed gedronken. Nou wel weer veel krampjes. Heb hem geen pcm gegeven, ben benieuwd hoe hij het zonder doet.
Goedemorgen meiden Iedereen nog in diepe rust??? Maja fijn dat de temperatuur van Timme de goede kant opgaat! Heb je nog wat kunnen slapen vanacht? Kikkert: arme Dylan! Beterschap ermee hoor,ben benieuwd hoe zijn nachtje in zijn nieuwe bed is gegaan! Zo ik ga zo douchen en aankleden en dan richting de kindervakantieweek,gelukkig is het droog vandaag! Fijn hutten bouwen in het bos hier met 490 kids!
Jeeeeeeeeeeee ik lees allemaal goed nieuws... BOTJE ik hoop zo dat jullie eruit komen MAJA wat heerlijk dat Timme de goeie kant opgaat.. ik leef echt met jullie mee
Goedemorgen, Las gelijk goed nieuws. Fijn zeg. Hoe is het gegaan zonder pcm? Hier nog geen nieuws verder. Ik hou jullie op de hoogte. Vanavond lasagne, ga ik nu vast maken. Dan naar m'n moeder. Kan het gelijk de oven in als ik vanmiddag thuis kom. Fijne dag allemaal.
ik kwam ff botje feliciteren!! Dat ziet er goed uit meid!! Geweldig. wat moet dat een fijn gevoel zijn als je huisje straks verkocht is.. nieuwe start.. Maja.. jeej.. las het al op de hyves dat Timme in het ziekenhuis ligt.. gelukkig lijkt het nu iets beter te gaan.. arm manneke.. hopelijk knapt hij snel op.. denk aan jullie.. kuz euh.. hier... is nora.. op 1 ongelukje na.. vanaf vrijdagmiddag al droog/zindelijk.. ja 's nachts niet dan.. ik ben blij!! hahaha... maar dan moet ik zeggen dat ze hier de hele dag in haar onderbroek rond loopt.. ze snapt niet dat haar "gewone" broek ook uit moet al ze moet plassen.. geweldig dus! komt vanzelf wel denk ik. als we weggaan doe ik wel nog een luier aan..
JOEHOE.. TImme gaat weer de goede kant op.. SUPERRRRR en BONES>. heul erg TOP dat je eindelijke een bod hebt meid.. hopelijk snel VERKOCHT in de tuin!!!!
Haha jullie feliciteren me al, maar er is nog niks verkocht hoor. We hebben alleen een heel goed bod gehad en zijn nu aan het onderhandelen.
Goedemorgen, Maja, fijn dat de koorts aan het zakken is en dat hij goed drinkt! Heb jij nog een beetje kunnen slapen vannacht? Veel plezier bij de huttenweek Lianda. Dat vinden de kids vast geweldig! Wauw, Nora is ook al zindelijk! Knap hoor!! Vanochtend zijn hier de nieuwe tegels voor de achtertuin bezorgd. Ik zal zo blij zijn als de tuin klaar is. Geen zand meer binnen. Heerlijk! Nu waan ik me elke avond in de Sahara in de kamer, keuken, gang en badkamer Sofie zit nu even Dora te kijken. Dat is op het moment favoriet. Ze doet enthousiast mee
Jeej dat klinkt goed Maja! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis. Kikkert: oeh arme Dylan. Gelukkig ging ie goed slapen in z'n nieuwe bed. Boney: Super! een mooi bod! Nu nog dat verkochtbord in de tuin. Nora ook al zindelijk! tjonge wat worden ze groot he Oh Fijn Meiske de tegels! Ik heb hier nog een berg zand liggen van het betegelen dus die Sahara komt me bekent voor. Viv: bij de kruidvat hadden ze een blauwe Quilt, niet zo duur. Misschien de moeite om eens te kijken?
goedemorgen Hier alles goed net mijn huishouden kunnen doen , hoef ik alleen nog maar de slaapkamer te doen maja da gaat nu nie gezien ron slaapt Naar de ha geweest voor bryan zijn oren weer , hij heeft nog steeds looporen dus hebben nu druppels gehad,... dadelijk werken van 13 uur tot 20 uur. verder gaan we vrijdag op vakantie en moet alles nog in pakken :O had ik trouwens al gemeld dat bryan zindelijk is overdag zo trots verder niet veel te missen