Februari mama's 2008 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    geen kwaad voor baby maar voor moeder hahaha
    laat ook maar

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hahaha ik ben geen kraamverzorgster... geen idee! ;)
    Kan me niet voorstellen dat er iets niet goed zo zijn, het enige wat ik kan verzinnen zijn misschien dingen die invloed hebben op t vloeien... bloedverdunners ofzo... maar ik ben ook geen dokter haha... ik heb in ieder geval niets daar over gehoord na mn bevalling, maar gebruik ook geen meds behalve een pcm zo af en toe...

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hier ook weere ff mijn gezicht laten zien ..druk ..druk

lees dat Timme morgen weer naar huis mag!fijn zeg!!en hoop dat de bv thuis weer lekker loopt meid maar komt vast goed

Ichy jeetje zeg das schrikken eng hoor gelukkig heeft het zichzelf weer opgelost maar zou me ook doodschrikken !! hopenlijk heeft ze er geen last meer van

dikke knuffffff voor iedereen duik zo mijn bed in heb ik nodig Kuzzzzzzz

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeeej, we zijn weer thuis!!:)
    Gaan zo Timme even lekker badderen, dan de tiet en hopelijk even slapen daarna. Ik ook, ben zo moe! Maar boeit niet, ben zo blij dat we weer thuis zijn..

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Joepie MAJA!!!!!
    Lekker uitrusten nu! Is er nog wat uit die onderzoeken gekomen?

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Ja! Timme is thuis! Wat fijn zeg. Weten ze nu wat voor virus het is geweest?
    Hoe gaat het met de BV? En met je blaasontsteking? En je knip?

Ichtus, wat zul jij geschrokken zijn zeg! Jemig, kreeg het gewoon benauwd toen ik het las. Gelukkig niet alle toeters en bellen nodig geweest. Heeft ze er nog last van nu?

Verder niet veel blijven hangen. Voor de hakers: Ik ben koosje aan het maken van teddywol. Volgens mij wordt dat hartstikke leuk. Haakt alleen best lastig. Je kan amper steken tellen. Duurt allemaal 3x zo lang dus.

Vandaag weer eens niks op de planning. Ik heb het zo rustig afgelopen dagen. Heerlijk! Vanmiddag komt m'n vriendin ff koffie drinken. Ik ga zo even wat boodschapjes doen en naar de markt.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    JOEHOE! TIMME en MAJA welkom thuis!

ICHTUS tjonge wat een schrik! Ik kan het me zo goed voorstellen, Suzanne lukte het laatst hem nog uit te kotsen en regelmatig hang ik met mijn vinger in dat keeltje om er wat rijstenwafel oid uit te halen. NIET grappig! Maar meid, wat heb je goed gehandeld!

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Superrr. TIMME is weer THUIS!!!..

Anna heeft er nog wel wat last van maar volgens mij meer een geirriteerde slokdarm... en dat was logisch.. verder is ze wat jengelig, maar dat kan van alles zijn natuurlijk.. geen verhoging of koorts iig..

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeeej, Timme is weer thuis! Heerlijk Maja. Nu een beetje bijkomen!

Ichtus, ik schrok toen ik het stukje las over Anna. Pfff, ik zou helemaal in de stress schieten. Gelukkig is het goed afgelopen!

Boney, al nieuws van de kopers?

Vanochtend ben ik naar de markt geweest en vanmiddag met de kids naar de Action. Was er nog nooit geweest. Zit hier niet echt in de buurt. Maar het was een waar feest voor ze. Ze mochten allemaal wat uitkiezen. Verder veel knutselspullen gekocht. Kost geen drol daar:)
    Straks snel eten koken en daarna met Stijn mee naar een voetbalwedstrijd.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Jeeeej timme is thuis super meid en nu weer lekker gaan genieten he

ichy meid jeetje wat zul je geschrokken zijn zeg, gelukkig was de ambu niet nodig he

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Jemig Ichtus: dat is schrikken zeg. Gelukkig goed afgelopen. Ben blij dat ik dat met Finn nooit gehad heb....

JEEEEEEEEJ Timme is thuis. Pff wat fijn maja

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ben ook nog nooit in de Action geweest Meiske. haha maar wel leuk voor de kids. Allemaal wat uitzoeken voor weinig geld is altijd leuk!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nu had ik zoooo'n leuk filmpje van Anna en Marijn kan ik ik m niet laten zien.. doet t niet op pc.. tssssss...

Anna is er weer helemaal bovenop....merk niks meer aan dr... is weer vrolijk.. eet en drinkt weer normaal.. beter zelfs...

Ed en ik hebben er veel en goed over gesproken en de knip gaat door.. ook met mijn goedkeuring..
    het voelt rustig van binnen. tis goed zo..

Maarrrrr.. nu moet dus zijn pruik eraf ;).. dus ik mag vanavond lekker aan t harsen..hihihihi.. nee hoor.. ontharingscreme moet wonderen doen.. maar grappig is t wel....heb dr nu al zin in!!!...hihihihihihihi..

14. supermummy

Wahaha Ichtus klinkt gezellig!Zo weten mannen ook eens een keer wat al dat geklooi daar van onderen is.
    Hoe gaat zoiets eigenlijk, met plaatselijke verdoving?
    Fijn dat je achter je beslissing staat.

15. supermummy

Sara en ik zijn vandaag gaan kennismaken met de juf op de peuterspeelzaal. Sara vond haar aula heel leuk, was erg druk en opgewonden in zo´n nieuwe ruimte met allemaal ander speelgoed. Ze had ook in haar broek geplast, de juf zei dat dat bijna alle kinderen deden de eerste dagen. Op maandag gaat ze een uurtje proefdraaien met mij erbij en daarna iedere dag een beetje langer.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja SM.. plaatselijke verdoving.. er worden eerst in iedere balzak een naald gejenst.. daarna snijden ze ze om de beurt open.. trekken de zaadleider naar buiten.. knippen deze met de heggeschaar door...dan aan beide zijden een knoop erin.. weer terug in het zakkie..dan even met een draadje de boel weer dichtnaaien en dan is de andere kant aan de beurt..:D:D

**of klink ik nu errug sadistisch??8)**

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zoals jij Sara beschrijft.. zo was Marijn gister exact te zelfde.. t was een walhallah voor m.. nieuw speelgoed overal.. hij vond t prachtig.. en dat is t ook.. zelfs de wc vond ie interessant.. van die kleine peuter wc'tjes.. heel lief.. hij wilde er ook wel op.. (met broek aan.. ff passen)..

schat is t..

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie avond

ik heb niks bijgelezen...heb er gewoon echt de puf niet voor vandaag.

dylan slaapt nu voor de 3de nacht in het grote bed en het gaat prima alleen gisteren avond wilde hij niet gaan slapen (maar hij bleef wel netjes in zijn bed). het zonnetjes geven als dylan geplast heeft werkt prima alleen plast hij nog in zijn broek als hij straf "in de hoek moet gaan staan" krijgt (doet hij sinds chayenna er is dus waarschijnlijk vorm van aandacht vragen). vandaag ben ik bij de kapper geweest en ik heb toch maar weer mijn haren korter laten knippen want bij die rot lengte (tot op de schouders ;) ) wat ik had voelde ik me gewoon niet prettig aangezien ik er niks mee kon.

nog een fijne avond en slaap lekker

@maja ik las op hyves dat timme thuis is wat fijn zeg :D

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Whaha ik lach me suf :D Geweldig!
    Doet bijna zeer als ik het lees...

20. debie

debie VIP lid