Goedemorgen, Debie, wil het al lukken met haken? Ik moet gaan werken vanmiddag anders kon ik het je komen leren. Volgende week maar een haakleerafspraak maken Maja, wees geduldig, over een paar weken gaat het allemaal als vanzelf. Kosten kdv/psz. Dat is nogal een verschil hier. Wij betaalden geloof ik 6.75 per uur aan het kdv. Ze ging 1 dag in de week. Voor de psz betaalden we volgens mij 35 euro per maand. Maar dan moest wel alles zelf mee worden genomen. Eten drinken, schone kleren, luiers enz enz. Op het kdv hoefde ik niks mee te geven. kdv is aftrekbaar en psz niet. Tessa zit een ketting te rijgen. Vind dat zo knap. Het heeft een kraal of 10 geduurd voor ze het door had, maar nu kan ze het helemaal zelf. Heb ze een stopnaald gegeven en een stukje oude wol. Prachtig vind ze het. sinds 3 dagen maakt ze elke dag een nieuwe. Die knip ik dan 's morgens weer kapot. Het zijn nog van die kleine kraaltjes ook.
Jeetje, Lune is brutaal aan het worden zeg. Ze kan echt een grote mond geven en tegen ons schreeuwen, niet normaal. Zonet gaf ze me een mep, dus ik boos op haar. Begint ze tegen me te schreeuwen 'wel slaan!!' en geeft me vervolgens nog een mep Dat werd dus even gang zitten. Maf kind. Of ze gooit ineens haar stiften weg, moet ze weer oppakken van mij. Schreeuwt ze dat ze dat niet gaat doen en krijg ik weer een mep. Ik wou net even samen met haar kleuren, wil ze niet. Puzzelen wil ze niet, lezen niet. Niks dus. Het is hier nu dus ook erg gezellig Ik ga maar even eten maken. We eten overfriet, broccoli en een stukkie vlees. Oja, ik denk dat Timme en ik spruw hebben. Komt van de antibiotica denk ik. Weet het alleen niet zeker.
Hallootjes.... Nou dat was me een middag.. Ed kwam na een UUR pas terug.. HA zit hier om de hoek en de behandeling duurt doorgaans maar een 10 tot 20 min.. resultaat.. MISLUKT!!! pfffff.. rechts is goed gegaan en links is niet gelukt.. notabene sprikkebeentje ED heeft uitgerekend DAAR teveel vet.. (en spieren).. ze konden t touwtje niet blootleggen en doorknippen. tsss. nu moet ie dus nog een keer en dan bij de UROloog.. poliklinisch.. als t dan nog niet lukt, mag ie nog een keer op de OK onder narcose... Nou lekker dan!!!.. Buiten dat was ie heeeel stoer toen ie thuis kwam.. nu inmiddels doet ie net of ie bevallen is.. MIETJE!!.. Als ie gaat zitten doet ie net of ie een totaal ruptuur heeft ofzo.. sjonge.... Zo en nu genoeg gebruik gemaakt van mijn mikpunt voor spot hier zielig op de bank.. Heb best met m te doen.. hij zit heel stiletjes en rustig in een hoekje op de bank.. das niks voor hem.. heeft er duidelijk last van...en dan met t vooruitzicht dat ie nog een keer moet.. Hier sluit de ha praktijk op vrijdag om 16u.. daarna doet dr *** nog sterilisaties.. Ed kwam om 16u binnen en de ass. was aan het opruimen.. Ed vroeg nog.. gaan jullie sluiten?? Ja.. zei ze.. alleen nog voor sterilisaties zijn we open.. hihihi.. Ed loopt verder richting wachtkamer en wie ziet ie daar wachten??? Jawel.. een bekende van kerk/school/oude vrienden club.. whahahhahaha.....Nou das dan duidelijk.. zij laten t ook bij 3 kids.. Nou ja... Ik kan t allemaal wel hebben, heb vanmiddag bericht gehad van vriendin.. zet ik vanavond of morgen wel ff op hyves.. ivm meelezers ... is best heftig dus daar is mijn gedachte wat meer op gericht.. Nou ik ga ff koffie leuten... koes koes..
Ha ha ha....de knip van Ed is mislukt. Nee sorry, natuurlijk hartstikke vervelend allemaal.....en dat betekent weer een paar maanden onzekerheid? Of is hij snel aan de beurt? Sterkte met je zielige hubbie! Maja, wat fijn om te lezen dat jullie weer thuis zijn. Spruw, gatsie....da's niet zo mooi. Niet te lang mee doorlopen, kun je het beter even laten controleren. En Lune moet ook wennen aan deze nieuwe situatie en alles wat de laatste week gebeurd is. Snap haar reactie wel, zou dan ook wel willen meppen. Niet dat ik het goed keur hoor. Maar snap het wel...... Sterkte en heppie nog een mooie pic van Timme? Debie, whaaahaaaaa, ik heb mijn eerste lapjes hier niet laten zien, maar die zagen er ook zo uit. Geef nog niet op, want hier ben ik al bezig met mijn 3e werkje en dat gaat gewoon onwijs goed. Zie hier mijn 2e werkje.....een tasje:
Hier is alles prima. We zijn weer allemaal herstellende van de fikse verkoudheid, dus hebben weer wat meer energie. Met name Tess, want die sliep van zaterdag tot woensdag wel 16 a 17 uur op een dag. Ik ben helemaal een verslaafde hooker! Zelfs zo erg dat Jan me af en toe naar bed roept, omdat ik maar door blijf gaan. Ik ben nu net begonnen met mijn eerste amigurumi. Tot nu toe lukt het nog goed. Moet wel zeggen dat ik soms moeite heb met het lezen van het patroon. Zou liever een patroon hebben waar alles voluit geschreven staat en plaatjes erbij. Ik word nog steeds overal uitgelachen en suf genoemd, maar dat maakt me lekker niets uit. Ik vind het geweldig om te doen. Tevens ben ik de laatste week op zoek geweest naar leuke zwarte laarsjes voor Tess. Maar heb nog niets kunnen vinden dat me echt helemaal aanstaat. Ga morgen maar eens weer de stad in om de zoektocht voort te zetten. Welke maat hebben jullie kids nu? Tess maat 24, maar ik ben op zoek naar 25, want 24 zit niet ruim meer.
Zo Suus dat ziet er onwijs mooi uit!! Ik moet nog steeds beginnen, maar kom echt tijd te kort. @maja; hier begon Mike ook te slaan toen Rosanna werd geboren. Als ik haar bv gaf, kreeg ik de klappen. Duurde wel even voordat het over ging. @ichtus; balen voor Ed dat ie nou nog een keer moet. En mannen zijn echt mietjes wat dat betreft, maargoed das oud nieuws. Gister wezen zwemmen met de kinderen. Rosanne gaf geen kick, alsof ze het al jaren deed haha. Ze vond het wel lekker geloof ik. En Mike vond het natuurlijk ook prachtig. Dacht dat ie misschien niet zou durven, omdat we al een tijd niet geweest waren, maar hij ging meteen het badje in. Ook nog van de grote glijbaan geweest (samen), vond ie ook wel leuk, alleen niet met papa, want die ging er natuurlijk te wild vanaf. Dit weekend naar schoonouders, wel en geen zin in. Mike slaapt echt moeilijk, dus ben bang dat het daar een ramp wordt met naar bed gaan. Heb bij de aldi een beloningsbord gekocht, dus volgende week maar mee beginnen. Alleen soms moeilijk omdat ie nog niet praat in zinnen, dus communicatie gaat moeilijk. Deze week wat dingen op marktplaats gegooid, en gelukkig biedingen, dus volgende week lekker alles weg. Stond allemaal zo in de weg. Ook voor de hond hebben we iemand gevonden, hopelijk gaat het door, want ik word echt gek van al die haren, alles zit onder. Nooit meer een dier hier in huis, hooguit een goudvis haha. Ga er nog even een wasje in gooien, en dan nog even languit op de bank. Vannacht er weer uit om te werken... Echt boeiend verhaal weer
Hoi hoi, Maja, niet te lang blijven lopen hoor, als het echt spruw is! En hoe je Lune beschreef, zo was Sofie vandaag ook Echt niet te geloven. Ik herkende mijn eigen lieve meisje bijna niet. Echt grote monden en hard schreeuwen...en ook ik heb een paar meppen gehad Ik gooi het nu maar op haar vermoeidheid vandaag en hoop dus dat het morgen niet meer voorkomt. Ging Lune ook erg zielig huilen toen je haar straf gaf? Sofie zette haar zieligste gezichtje op en barstte in huilen uit Ichtus, wat zielig en flink balen dat het gedeeltelijk is mislukt bij Ed. Ik zei het net tegen Piet en nu wil hij helemaal niet meer, de lafaard Goed gelukt zeg dat tasje Suus! Balen dat jullie allemaal zo verkouden zijn geweest. Zwarte laarsjes zie je hier overal. Zoek je iets speciaals? Sofie heeft nu ook maat 24 en voor de winter heb ik dus maat 25 genomen.
Tja, ik twijfel dus of het spruw is. Timme heeft wel een beetje wittig op zijn tong, met name achterop zijn tong. Maar ik zie verder niks in zijn mondje. Mijn tepels deden zeer, voelden branderig maar de vorige voeding weer niet. Timme heeft luieruitslag maar dat kan ook komen omdat hij zoveel poept. Ik weet het dus niet Als ik maandag nog twijfel bel ik de ha wel even denk ik. En de tandarts, breekt me net een stuk vulling af, aargh! Ichtus, ik heb stiekem best een beetje medelijden met je vent Helemaal omdat je zegt dat hij zo stilletjes is, gussie! Naatje, heerlijk zwemmen met je kids! Wil ik ook over een poosje, lijkt me gezellig En wie weet slaapt Mike juist ineens heel goed bij je schoonouders! Doet Lune ook wel es, thuis drama en bij opa en oma niks aan de hand, tss Suus, ik vind je tasje prachtig! Leuke kleurencombinatie ook. Ik ben trots op je, stoere hooker ben je. Fukkie, die kies gaat me zeer doen. Ow, ik haat het als ik wat heb in m'n smoelwerk. Dat moet het gewoon doen, geen gezeik met zere dingen.
Meiske, dus Sofietje was vandaag ook zo'n monstertje? En zij heeft niet eens een broertje gekregen Hoe ga je er mee om? Straf? Negeren? Ik vind het nog wel eens lastig. Wil ook niet de hele dag mopperen maar slaan mag echt niet en schreeuwen naar ons ook niet. Verder proberen we haar zoveel mogelijk positieve aandacht te geven en af te leiden maar dat wil ze dan ook gewoon niet. Dan verzint ze weer wat om te doen wat niet mag. En dan begin je dus weer te mopperen.. *zucht* Een baby houdt je bezig maar Lune houdt ons nog veel meer bezig. Maar wat Suus zegt, ik snap het ook wel. Moet zeggen dat dit gedrag niet nieuw is, maar snap wel dat het nu weer even wat erger wordt.
Hi mupkes, even een virtuele hug van mij aan jullie! Heb gewoon even de tijd niet op de een of andere manier... Speciale knuffel voor Timme + zus, mams en paps... Fijn dat jullie samen thuis zijn... Hoest met Debora? Ik zie geen Joma? Ik kom net terug uit de stad... Met vriendin pizzatje gaan eten en nog even wat gaan drinken... Heerlijk zo'n avondje bijkletsen, doet me goed!
Ah gus, zie nu pas foto van Timme... Had al tijdje mijn berichtje open staan, dus niet gezien... Wat een knapperd is hij toch! Sneu zo'n infuus, waarom in hoofdje? Fenne had gewoon in handje en later in voetje...
Heerlijk zo'n avondje Wen! Kijk ik nu ook al weer naar uit hihi.. Hoewel, ik kijk uit naar het moment dat het weer kan. Moet er nu eigenlijk nog niet aan denken. Navelstreng zit nog aardig vast Infuus zat in z'n hoofd omdat de geen goede ader konden vinden in z'n handjes en voetjes. Ik werd wel een beetje beroerd toen ze in zijn hoofd prikten maar hij had er zelf niet heel veel last van gelukkig. Bikkel Nou, Timme voeden en naar bed! Ga hem vandaag voor het eerst wakker maken, hij meldt zich steeds om de 2,5/3 uur en nu dus niet maar ik wil slapen! En zo gauw ik hem meeneem naar boven wordt ie toch wakker. Trusten meiden!