Maja je hoeft hem niet eens echt te laten drinken of aan te leggen, gewoon lekker bloot op je borst leggen etc helpt al heel veel. En als de kraamverzorgster zegt dat aanleggen hem nu te veel moeite kost dan is dat gewoon zo! Als jij echt bv wilt geven (en volgens mij is dat zeker zo) gaat het je zeker lukken!!!!!!
Halllloooooooooo MAJA!!!!!! JEROEN en LUNE...Van HARTE MET JULLIE ZOON EN BROERTJE TIMME!!!!!!!! Ik ga straks ff teruglezen en hopelijk nog een fotootje spotten van t coole ventje Is ie toch nog lang blijven zitten.. heb nog aan jullie gedacht hoor.. !! WEER TERUG van vakantie dus.. het heeft 1 x geregend.. van zaterdag avond tot woensdag middag... maar dan wel aan 1 stuk door.. pffffff... gister was t mooi en vandaag bloedheet, maar goed.. t was even goed een heerlijke vakantie hoor...al was t toch een stuk fijner geweest als het wat droger en vooral warmer was geweest.. t was de regendagen ook maar 14 graden.. KOUDDDDDDD..... nou ja.. weer terug.. alles weer op orde.. wassen draaien en tassen zijn weer op zolder gedropt... foto's komen nog.. ik ga ff Anna in bed leggen.. Marijn en Lisa liggen al te slapen.. Jur komt zo thuis met Ed en dan gaat hij ook naar bed.. Op t werk bij Ed is gemieter dus hij moet morgen komen werken.. zijn directe meerdere is op non actief gezet dus hij moet de boel overnemen.. zijn vakantie is dus per direct voorbij..wel jammer, maar tis niet anders.. euh....pfff.. nou ja.. euh.. ik ga eerst ff verder.. heb ik verder nog bijzonderheden gemist????? updatetje??
OH MOM!!!!!!! Zondag mocht ed van een pipo uit jullie kirche niet op jullie orgel spelen.. dus jullie organist moest een zwolse bekende regelen.. iemand uit hattem was niet gewenst.. NOU JAAAAHHHH.. Ik zal ff met ed overleggen of we niet alsnog gewoon naar zwolle kunnen gaan.. hoe laat gaan jullie eigenlijk?? hebben julllie dubbele diensten??.. Ed moet namelijk smiddags om 14.30 weer hier spelen..ik sms ook nog wel ff...
zo OVERLEGD.. Zijn idee om wel hier te kerken, maar om na de dienst dan naar jullie te rijden om een bakkie te doen??.. de vader van jullie organist speelt hier namelijk voor het eerst weer in lange tijd (ziekte) en Ed wil daar graag bij zijn nu het kan...leg ik zondag wel uit... hier is de dienst tot 10.30.. rijden we daarna meteen naar jullie?!!
Zo ik heb de Bevallings pagina's van MAJA ff doorgespit.. WOW wat een snelle bevalling.. wel heftig hoor en zeker omdat Jeroen zo ziek was (is)... Gelukkig is alles goed gegaaan en wat een heeeeeeerlijk lekker ventje zeg...Hollands GLORIE!!.. Geniet ervan meid... Nou ik ga mijn bed in.. Anna een voeding geven (die laatste moet er toch echt een keer af hoor, maar ze eet nog zo weinig en dan krijgt ze helemaal niets binnen.. pffff.. CB maar s vragen..)... Tot morgen...
Heb niet terug gelezen. Vanavond gewerkt, thuis gekomen, gedoucht, spullen gepakt, kopje thee gezet en nu even nog op de bank. Morgenvroeg vertrekken wij naar Drenthe. We komen zondagavond weer terug. Geniet van het mooie weer iedereen. Doeg...
Snap ik niks van ichy, maar ik hou me dan ook compleet niet bezig met orgel-zaken. Ik hoor t morgen wel. Had je al even gesmst. Kids kunnen hier ook op bed. Soep en brood is hier ook altijd voor iedereen op zondag middag.
Wat ik eigenlijk even wilde zeggen: HOERA! IK HEB MIJN DIPLOMA GEHAALD!!! Gelukkig, eigenlijk had ik niets anders verwacht, maar het is toch cool en een opluchting het te weten! Zo, nou even de vakantie bende verder wegwerken. Tenslotte komt Ichtus met familie morgen langs...
Maar ik moet nog wel even zeggen dat TIMME echt een super mooi ventje is Maja! Echt gaaf voor je. Doe relaxed aan met de bv, desnoods een lactatiekundige er bij halen. T komt goed. T komt goed. ONTSPAN! En sterkte met je zere doos, au, au.
Even tussen de wasjes door.. Ik moet julile, als vrouwen onder mekaar toch nog even wat vertellen . Suzanne slaapt dus slecht, is 1x per 2 uur wakker, of soms zelf elk uur of een paar keer in het uur. Ik denk dat ik al zo'n 5 weken hiermee bezig was, dus ook niet echt uitgerust wat dat betreft in de vakantie. Al een paar keer aangegeven (lief, boos, verdrietig, sjacharijnig) dat ik op instorten stond. Maar op de een of andere manier pikte el husbandia dat niet op. Tot de bom barste (alleen wat dit betreft hoor, verder is ie uitstekend bezig, maar ik was ECHT op). Nou heeft hij als oplossing bedacht sinds vannacht 1 week de boel waar te nemen 's nachts. En dat viel hem zwaar vannacht . Ik heb heerlijk geslapen, 1x uit bed geweest om te voeden. Geweldig toch. Bij de orthopedisch chirug kunnen we over 2 wkn pas terecht. Ik kan deze week wel bellen of er eerder een afspraak is uitgevallen. Nog even volhouden dus. Als we haar pakje nu aflaten weten we niet welk effect dat heeft. Dus Erik gaat nog een paar vermoeiende nachten tegemoet... arme kerel 8)
Ichtus welkom terug! Ben benieuwd naar de fotos! Mom2be,goed gedaan in ieder geval 1 nacht dat je een beetje kan bijtanken. Tsss en moet jij eens zien 1 nacht neemt hij het over en is al kapot.... wahaha wat zijn het toch een ....... Ik vind het soms zo oneerlijk he. Hier mag ik trouwens ook nooit uitslapen. Heb het 2 x geprobeerd maar dan legde hij de meiden bij ons in bed en sliep dan zelf verder, ja dat werkt dus niet.
MOM.. is goed.. tot morgen... en uitslapen.. is hier ook altijd een punt, maar ik moet zeggen dat ed er niet moeilijk over doet.. tenminste.. meestal niet..al vind ie altijd wel dat hij het meer nodig heeft dan ik..
goedemorgen hier gister lekker vrijedag en van het weer genoten , heb me ma geholpen in de tuin en gwen lekker gespeeld. @Ichy welkom terug en fijn dat de vakantie toch heerlijk was @Mom gefeliciteerd met je diploma heerlijk zeg! stonden op 2e pagina...dus scheeld mij weer bijlezen haha hoop dat nog beetje redelijk weer blijf nu schijnt de zon hier
hey hi Vanmorgen bij MOM geweest.. ook Erik gezien.. ik schrok me rot.. twas net of ik mijn zwager voor me zag staan..whahahhaha.. leek sprekend op de man van ed zijn zusje.. Gezellig geleut, gegeten.. en de kiddies hebben heul lief gespeeld.. THNX voor de gezelligheid MOM en Hubbie...en de gastvrijheid.. en Suzanne.. Wat een skatje.. Prachtogen en heelrijk rustig... ook Elena was heul lief.. deelde al haar speelgoed en speelde leuk met de rest.. heerlijke meid zeg... nou ja. genoeg geneuzeld.. ik ga weer verder met niksen..
ichy en mom fijn dat het gezellig was zo ben met gwen nu bij mijn schoonouders blijven hier eten mars gaat over een uur weer zijn 2e 12uurs nachtdienst in
Zo, kom net uit mn bedje, moest even bijtanken na vanmorgen... (grapje) Ja, was gezellig vanmorgen. De kinderen hebben echt goed gespeeld, heerlijk, we hadden geen kind aan ze. Meestal kom je nauwelijks aan praten toe met zoveel kids, maar ik heb zowaar nog wat gesprekjes kunnen voeren met ichy en man. En Anna kan goed kruipen zeg! Suzanne doet net dr billetjes een beetje omhoog. Gwen weer langs zien flitsen. Tja, daar zijn wij niet zo'n goede combi voor ichy.. foto's maken. Weer vergeten... tsssss. Joma, vindt Gwen het wel leuk zo vaak op de foto? Elena draait zich af en toe om en geeft aan niet op de foto te willen.
oh ja.. ik zou nog vakntie foto's plaatsen he.. pfff vind ik altijd zo'n gedoe dat uploaden.. kost zoveel tijd... en nu hoor ik Anna.. dus andere keer maar weer...