Hey een deel 5! Ben ff niet geweest hihi Ik ga even foto's spieken... en proberen globaal in te schatten of alles goed gaat bij iedereen. Hier ff een plaatje van mn droppie, we hebben gezellig cake-jes gebakken en daarna gepicknicked, ik ben dol op zulke middagen!
En Gwen voorbij zien komen, ons modelletje! MOM, ik vind het keigoed dat je ff je grenzen hebt aangegeven en nu een weekje mag bijslapen... ik moest stiekem ook wel beetje lachen om je berichtje, want is erg herkenbaar! En gefeliciteerd met je diploma! Ichtus, laat maar doorkomen die foto's!
hoi @Wen leuke foto,s van Fenne een echte dame al hoor en voor de spiegel Gwen is blij met haar nieuwe kast met spiegel haha
Leuke foto's van Fenne Wat wordt haar haar lang! Prachtig! Mom, diploma.. GEFELICITEERD! Het heeft je behoorlijk wat tijd en energie gekost maar nu heb je hem En die kerels die niet hun bed uit willen.. Ik snap dat niet! Heb dat probleem gelukkig niet, anders was ik ook niet blij geweest.. Oeff.. Timme weer wakker. Het manneke slaapt dus de hele dag en moet hem wakker maken voor elke voeding en 's avonds en begint van de nacht is hij steeds wakker hihi.. Heb hem om half 7 de borst gegeven en hij bleef maar happen, slokje, weer loslaten, piepen etc. Heb bijna een uur met hem gezeten. Daarna weer onrustig dus om half negen nog een paar slokken tiet, daarna in coma en nu hoor ik hem weer.. Moet zeggen dat hij mijn borst nu ook niet zo makkelijk kan pakken met die stuwing. En de melk komt er zo snel uit dat hij zich verslikt in de eerste slokken en dan weer loslaat. Om vervolgens de borst weer niet goed te kunnen pakken Oftewel: hij houdt me flink bezig Jeroen gaat morgen een dagje aan het werk en brengt eerst Lune naar de creche. Dagje met Timme dus, gezellig Ja, en de kraamverzorgster is er ook tot begin v/d middag. Leuk mens is dat. Dinsdag is ze voor het laatst. En dan heeft Jeroen ongeveer 2 weken vakantie en gaat daarna een paar weken 2 of 3 dagen per week werken. Hmm, ga toch Timme er maar weer uithalen. Fijne avond allemaal!
komt maar zelden voor dat ze niet wil en dan zegt ze ook mama nu ffies niet morgen weer hahaha en vaak ook dat pak ik dat ding en dan zegt ze al cheeseen rent ze naar de muur ,bank ect en gaat ervoor zitten en staan
Maja.. als je zulke stuwing hebt kun je misschien eerst een klein beetje afkolven.. zo kan ie je tepel makkelijker pakken..en is de druk niet zo groot zodat ie zich wat minder verslikt.. Anna kon ook bij flinke stuwing mijn tepel niet bpakken met haar kleine mondje..de tip kreeg ik van mijn kraamverz. misschien heb je er wat aan... als ie blijft happen en loslaten etc ff laten checken op spruw... Succes!!!
goedemorgen! Volgens mij waren er hier weer een aantal bezig met fietsje voor de kids, gratis tip: Fietsenwinkel.nl, de grootste keuze van Nederland - Next Generation Starry 12 2009,next generation starry 12 2009,Next,fiets,fietsen,12,kinder Wij hadden m binnen 2 dgn, geen bezorgkosten, helemaal top! Regent t bij jullie ook al onafgebroken vanaf gisteravond? Ik lig nog in bed, ben bang dat als ik naar buiten kijk dat er een rivier door de straat loopt! Dat wordt een binnen activiteitenprogramma vandaag... Fijne dag!
Dankje voor de tip! Ik heb gisteravond idd eerst een beetje afgekolft (of is dat met een -d-? Eh.. kofschip, neukschaap... help? Wen?) en daarna hapte hij een beetje beter Het lastige is alleen dat ik een dubbelzijdige electrische kolf heb dus het direct zo'n gedoe.. Jeroen rijdt uit zijn werk even langs de prenatal voor een simpele handkolf. Iemand nog tips voor een handkolf die niet te duur is? Gaat dus alleen even om het afkolven in het begin, hoef er geen liters mee te kolven.
Vannacht ging trouwens super! Timme werd uit zichzelf om 3u wakker en heeft toen beide borsten goed gedronken. Heb hem tegen 7u wakker gemaakt en heeft toen 1 borst goe gedronken, de andere wou hij niet meer (te moe). Wat doe je dan met die andere tiet Heb stuwing dus staat wel spanning op, doet geen pijn ofzo. Gewoon wachten tot de volgende voeding en dan die aanbieden? Ik dacht dat ik al best veel wist over bv maar valt me toch een beetje tegen Jeroen is nu Lune naar de creche aan het brengen en rijdt dan door naar zn werk. Ow, de kraamverzorgster is er.. doei!
Morguh Maja! Had gehoopt vandaag weer ff te kunnen fietsen, maar dat is dan meer waterfietsen... Beetje geslapen vannacht? Tot wanneer heb je kraamhulp? Is wel leuk mens hè begreep ik? Fijn! Heb je nog zo'n leuke foto van stoere zus en cool ventje samen?
Oh je had al ff iets getypt! Ik had de handkolf van Avent, erg blij mee... (afgekolfd, want echte stam is kolv dus een v en die zit niet ik kofschip) Bij 1 borst drinken idd de volgende keer beginnen met de andere... Als je kolft dan ga je juist productie verhogen terwijl Timme het niet nodig heeft, dus dan blijf je steeds te volle borsten hebben. Als je enorme druk hebt dan zou je ook bijv even warm kunnen douchen, begon t bij mij altijd te stromen haha vroeg je nou nog iets? Weet ff niet meer... Vind erg cool dat de bv nu goed gaat, weet hoe graag je wil!
Goedemorgen @Maja fijn dat het vannacht goed ging met de bv gaat echt goedkomen meid! @Wen zijn jullie al wat opgeknapt?? ga zo ff vriendin van me ma der haar doen en dan boodschappen ff foto van vanmorgen Bekijk bijlage 96195 doeiiii