goedemorgen ladies... wat een heerlijke fotos weer.. leuk hoor... WEN alweer helemaal opgeknapt? MAJA... wat fijn dat het vannacht goed ging.. hou vol he... JOMA... heb er zin an vrijdag... wil je misschien de tondeuse meenemen voor Daantje...? ICHY welkom back....
Mooie fotos gezien van Fenne en Gwen! En Joma hoe krijg je het voor elkaar om Gwen zo te laten poseren.... dat lukt hier echt niet hoor!
Wen, dat zei de kraamverzorgster idd ook. Niet teveel kolven, dan verhoog je de productie. Ze denkt ook dat als de stuwing weg is, mijn borsten sowieso wat zachter worden en kolven misschien niet eens meer nodig is dus ze vond het zonde om dan nu al een kolf aan te schaffen. Heb het geprobeerd onder de douche maar lukte niet.. Jeroen gaf me gisteren een rugmassage, begonnen m'n boobies spontaan te lekken Nouja, weet ik ook wat ik (hij) moet doen als ik stuwing heb haha! Enne, dankje voor je kofschip uitleg, was het ff kwijt (mag ik dat nog op de hormonen afschuiven..?) Gwen is idd echt een modelletje. Ik krijg Lune ook echt niet zo mooi op de foto. Af en toe een lucky shot. Ik wou net ff wat foto's spammen maar Timme begint weer onrustig te worden. Even kijken of een speentje werkt.. Als hij nu aan de tiet gaat valt hij na 2 slokjes weer in slaap.
Ik heb hem votrige week binnen gekregen. Topfietsje voor een topprijs! Hij is alleen nog aan de grote kant voor Juul terwijl ze toch bijna een meter is. Past Fenne er wel goed op? Wij hebben van het weekend ook een trampoline van 4 meter doorsnee gekocht via MP. Het ding is gleodnieuw (die mensen hadden een rijtjeshuis met gewonene tuin en hadden zich wat verkeken op het formaat). Volgend jaar gaan we hem in laten graven, maar Juul is er nu ook al helemaal gelukkig mee.
Heerlijk om te horen dat het allemaal zo relaxed gaat Maja! Wat een verschil met een eerste dan he? Mijn collega is net bevallen van de eerste (mbv een keizersnee, ook dat nog) en ik heb echt met haar te doen hoor. Ik herken mezelf er helemaal in terug. Niet kunnen relativeren, denken dat je leven voor altijd zo;n jankende puinhoop blijft... Hellep, kan iemand dit kind voor een jaar of 3 meenemen???). Ik moet vanmiddag met Juul naar de dokter. Ik zag vorige week ineens een behoorlijke rode bult met gele vlekken in Juul haar keel en ik kon me herinneren dt Jeroen dat ook had toen hij keelontsteking had, toch? Het rare is dat ze er verder geen last van heeft, het ziet er alleen echt heel heftig en pijnljik uit!
Bedoel je dat ze niet bij de trappers kan? Haal dan ff dat zwarte spiraalding er tussenuit wat om de zadelbuis zit. Is puur ter decoratie als je straks het zadel hoger hebt, om de zadelbuis te verbergen zegmaar... You're welcome!
Ja joh, als die stuwing straks over is dan heb je gewoon weer zachtere borsten hoor, behalve als het voedmoment er aan komt, dan voelen ze echt vol en staan ze dus 'strak'. Maar na enige maanden is zelfs dat niet meer, toen vroeg ik me af waar die melk dan zat haha Borstvoeding gaat het beste als je ontspannen bent, dus vandaar waarschijnlijk dat lekken tijdens de massage... de beste tip die ik kreeg was om altijd te voeden in een ontspannen omgeving, lekkere stoel (eventueel met voetenbankje), weg van alle drukte en een kopje thee erbij... veel drinken is sowieso erg belangrijk bij BV en de warmte van een kopje thee werkt ook mee...
Mrijn, wat zielig voor je collega! Hihi, herken me er ook in hoor, bij Lune dan.. Het gaat nu idd zo'n stuk relaxter! Je weet wel dat het goed komt, ook al lopen dingen niet zoals je wil of gedacht had. Gek trouwens dat Juul geen last van die plek heeft. Jeroen was er echt flink ziek van. Heeft ze dan ook geen koorts? Misschien is het wel gewoon een soort irritatie of reactie op iets en geen ontsteking. Wen, ik probeer idd ook in ontspannen sfeer/houding/ruimte te voeden. Ik merk ook dat dat beter gaat. Het gaat nu bijvoorbeeld ook nog niet zo vanzelf dat ik Lune om me heen kan hebben bij hte aanleggen. Moet daar echt even tijd voor nemen en Lune is dan zooo druk en wil er steeds bij. Logisch natuurlijk maar als ik dan een beetje gespannen ben lukt het niet. Dus ga dan even boven zitten en probeer te relaxen. Boobies staan nu trouwens weer op knappen, oeff! Vanochtend was het hier nog even druk. Timme heeft de hielprik en de gehoortest gehad, bloed werd geprikt voor z'n leverwaarden (die trouwens zijn gestegen dus overmorgen weer prikken..), de huisarts is geweest en de kraamverzorgster was er dus. Mijn knip begint op 1 plek wat te ontsteken, ieks! Doet me ook pijn. Jeroen moet dus straks even soda halen en moet dan 2x per dag met m'n doos in de soda. Gezellig Oja, zal nog even snel naar foto's kijken voor Timme wakker wordt..
Ik heb ook nog wel foto's van dat de knip gezet wordt en dat Timme zijn hoofd uit me hangt maar die zal ik jullie besparen Heeft m'n moeder dus allemaal gemaakt, maf mens Hier istie er net Jeroen knipt de navelstreng door. Bekijk bijlage 96265
De rest staat nog op het toestel. Ik ga Jeroen even smsen dat hij soda moet halen. En dan even op de bank, Timme zal zo wel weer honger hebben.
Whaha TE komisch gewoon. Echt weer maja foto's En wat schattig die Lune. Lijkt me zo lief. Verder niet echt goed terug gelezen. Ons weekendje drenthe was gezellig. Veel fam bezocht en Tessa heeft zich prima vermaakt. Ze heeft geen 1 ongelukje gehad met plassen/poepen. Zo knap van haar. Ook thuis gaat het nu zo'n week goed. Helemaal geen ongelukjes meer. Maar ik durf nog steeds niet goed weg zonder luier. Hoe doen jullie dat? Ben bang dat ik ergens ben en ze moet dat ze het niet op kan houden. Maar thuis dus helemaal luier vrij. 's Nachts nog niet. Ze gaat ook zelf naar de wc. Het krukje staat er voor. Ik moet vaak alleen even helpen om de boel weer omhoog te doen. Hier ook een druilerige (?) dag. Nu net komt de zon even door, maar wij hebben lekker allebei een jogging broek aan en zijn de deur nog niet uit geweest. Vanmorgen lekker samen aan het spelen geweest en vanmiddag brownies gebakken. Tessa moet ze alleen niet. Dat is vaak met zulke dingen. Ze is gek op 'sjokila' en ijs, maar andere zoete dingen vind ze niet lekker. Ach, mama eet het wel weer op... Verder over de kijker: Die heeft vrijdag via de makelaar laten weten nog steeds erg veel interesse te hebben en dat ze zeker nog wat van zich liet horen. Peter en zij hebben mail adressen uitgewisseld en vanmorgen stuurde ze een mail met nog wat vragen. We hebben hoop... Afgelopen weekend ook nog in ons nieuwe huis geweest. Die mevrouw heeft van de week ook de definitieve koop gesloten voor haar nieuwe huis en dus zijn we even langs geweest met een bloemetje. Ze heeft heel veel spullen die ze niet meer wil en die wij over mogen nemen. Waaronder een paar prachtige antieke kasten. Heel mooi. Ben er erg blij mee. Krijg er steeds meer zin in om daar te gaan wonen. Fijne dag nog allemaal, Tessa wil m'n aandacht weer. Doei