Februari mama's 2008 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    als het thuis goed gaat heeft ze toch de goede controle over haar blaas en als ze zelf als zegt dat ze moet plassen dan kan je haar gewoon meenemen zonder luier en toen ik dat het eerst deed gelijk tegen gwen goed uitgelegd dat ze nu geen luier om heeft ect en ging gelijk goed neem toch altijd reserve leging en onderbroek mee;)maar ze zegt ook wel eens in de auto mama moet plassen op de wc en dan zeg ik we zijn zo thuis en houdt het op:)dus gewoon een keer proberen heb vertrouwen erin dan heeft zij het ook!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en hoop voor je dat de kijkers kopers worden!!!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga aan me eten beginnen...heb trek

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw Boney, wat zou het gaaf zijn als deze kijkers wel serieuze kopers zouden zijn.. Hoop het zo voor jullie! En wat super dat je van die mooie kasten over hebt kunnen nemen. Passen ook helemaal bij zo'n huis:) Lijkt me zo leuk om een keer te komen kijken als jullie de boel een beetje op orde hebben:)
    En wij hebben precies hetzelfde met Lune. Ze heeft geen ongelukjes en toch durven we niet goed (lang) weh met haar. Wel even boodschappen halen, naar de hertjes, stukje fietsen etc. Maar niet langer dan 2u ofzo.. Komt ook omdat ze op een andere wc niet zo goed durft te plassen.
    Ze wordt nu trouwens 's nachts wakker voor een plas en ze heeft al bijna een week met slapen een droge luier. Zo ineens, heel maf.
    Maar wat Joma zegt moeten wij ook maar gaan doen met Lune, gewoon vertrouwen dat het goed gaat. Zal toch een keer moeten..

Timme heeft net 2 boobies goed gedronken, jeeej! Ik vind het zo gaaf dat de bv toch lijkt te slagen.
    Oe, hij krijst ineens.. Zal wel weer krampjes hebben, zo zielig!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Joma, thanks. Ik moet haar denk ik ook gewoon het vertrouwen geven, maar ik denk dat ze het misschien niet zo lang kan ophouden. Maar dat is dus gewoon uitproberen.
    Nu is het thuis natuurlijk zo dat als ze voelt dat ze moet plassen ze ook gelijk kan gaan. Ze hoeft het niet op te houden of zo.
    En 's nachts... Tessa heeft hier 's morgens wel in haar luier geplast. Maar goed, dat komt denk ik door het lange slapen. Als is 's avonds laat voor ik naar bed ga voel, dan is het nog wel droog. Ik denk dat ze 's morgens vroeg pas gaan plassen.
    Ach, vind het eigenlijk ook niet zo erg. We zijn al van zo'n stuk of 6 naar 1 luier per dag gegaan.

Maja, wat fijn dat hij goed gedronken heeft. Een hele gerust stelling toch? En dan zul je zien dat over 2 dagen z'n leverwaarden ook zijn gezakt. Krijgt hij nog poedermelk?

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nope:) Hij heeft anderhalve dag poedermelk gehad, in totaal zo'n 200cc denk ik.
    Hoop dat zijn leverwaarden zijn gezakt, vind het toch niet zo fijn dat ze nou weer gestegen waren. Nouja, we zullen zien.

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @ maja; Mooie foto's Maja! En fijn dat de bv beter gaat!!
    Hier wou Mike er ook steeds bij als ik ging voeden, hij was toch wel jaloers, ik kreeg ook vaak een klap of werd geknepen.
    Nu is hij nog wel jaloers, maar kan nu wel normaal voeden. Maar een speeltje delen met je zusje is toch wel moeilijk hoor. Best logisch aangezien hij 2 jaar de volledige aandacht heeft gehad. Toch krijgt ze ook genoeg kusjes van hem. Rosanne is helemaal weg van Mike, ze hoeft em maar te zien, en ze begint al te lachen, so cute!!

@ Boney; Lijkt me ook gaaf om te verhuizen naar Drente!! Mooie omgeving en mooie huizen. En wat een geluk met die antieke kasten.

Wanneer was jij begonnen met bijvoeden bij Tessa? Ik ben het echt helemaal kwijt. Ik wil denk ik toch weer a la rapley bijvoeden..

Verder leuke foto's gezien van Gwennie!!
    En leuke haakknuffels!! Is dat moeilijk? Lijkt me wel leuk zo'n roze knuffel voor Rosanne. En dan een belletje ofzo erin, en dan rammelen maar.

Hier de hele dag aan website gewerkt, wordt er beetje gek van. Was al helemaal af, maar moet toch weer anders. Wel beetje gaar van het binnen zitten...

Verder weet ik het niet meer...dus een knuffel voor de rest!!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dacht dat gwen het ook niet kon ophouden zo lang maar ze houdt gewoon als ze moet en het kan niet , houdt ze het nog een uur op en lukt haar echt en nu weet ik dat gelijk, en savonds voor ik ga slapen dan laat ik haar nog ff plassen maak haar wakker en vraagt of ze moeten plassen en zegt ja en komt eruit zit ze slaperig op het potje en moet ze echt en daarna weer er bed in en slaapt verder deed me ma ook vroeger met ons in het begin met de nachten;)

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja fantastische foto. voor die knip had ik een zalf van vsm op aanraden van de vk, hielp goed, calendula was t dacht ik, zal nog ff zoeken

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja maja over die knip. Lekker veel luchten en gewoon onder de douche plassen of anders na het plassen je onderkantje met lauw water onder de douche afspoelen. Zo spoel je de 'viezigheid' weg en is de kans op ontsteking kleiner. Heb je er veel last van?

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    @Wen: wat een goed idee om dat ding onder het zadel weg te halen! Super leuke foto's van Fenne trouwens weer. Helaas heeft Juul niet het geduld om theetje te spelen.

@Maja: Juul heeft ene ontstoken amandel (acute tonsiblabla) en heeft een ab kuur voor een week. De dok was ook wel verbaasd dat ze er geen last van had. Omdat de bacterie die dit veroorzaakt naar het hart kan overslaan en dat weer lekkende kleppen veroorzaken (leuk om te weten, not!).
    BRILJANTE foto's Maja! Ik zou dolgraag een foto van je geknipte doos zien (zeker nu ik weet dat je nu in de soda hangt), maar daar ben ik wellicht alleen in.

@Boon: spannend joh, dat die vrouw echt veel interesse heeft. Het zou toch wel heel lekker zijn om het huis kwijt te zijn voor jullie gaan verhuizen! Top ook dat die vrouw mooie spullen weg doet. Het moet natuurlijk maar net je smaak zijn.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Kijk, dit vind ik dus hilarisch!! :D:D

Wat een mooie foto's ook verder... die eerste momenten zijn zo prachtig! zwijmel zwijmel

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb het om eerlijk te zijn gewoon gedaan. Eerst korte ritjes zoals de supermarkt, of naar mensen op visite in de buurt en dan daar naar de wc. Ze heeft ook nog maar 1 keer in dr broek geplast eigenlijk en dat was toen ze heel druk aan 't spelen was met een ander kindje op een strandje (niet zo'n warme dag, dus kleertjes aan)... ze geeft het keurig aan als ze moet. Maar over algemeen gaat ze eigenlijk niet onderweg. Ik laat dr plassen voor we gaan en als ik dan soms 2 uur later thuis kom dan wil ze thuis meteen even plasje doen.
    Ik denk echt dat je gewoon die stap moet maken, want je gaat er nooit zeker van zijn dat het 100% goed gaat. Ik heb ook altijd een extra setje (onder)kleding bij voor de zekerheid. Als het mis gaat is er niemand die daar heel gek van staat te kijken hoor, we hebben 't allemaal moeten leren denk ik dan... ;)

Kijk, hier heb ik een goed gevoel bij. Die vrouw gaat het gewoon kopen! En heerlijk hoe enthousiast je bent over je nieuwe huis. Heb het volgens mij niet eens gezien... kan ik het nog ergens bewonderen?

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Jeutje, moest ie er dat nou bij vertellen? Poeh, wel goed dat jij zo oplettend bent zeg!
    Maarre, check jij dan regelmatig haar keel ofzo? Want ik zou zoiets niet ontdekken als Fenne niet zo klagen over keelpijn...

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Mrijn jak fijn om zulke dingen te horen van de ha maar wel goed dat het je opviel omdat ze er geen last van heeft

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Wen ik kijk ook altijd goed in Gwen haar mond bv met tandenpoetsen ofzo

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    morgenmiddag trouwjurk weer passen zal wel nog mooier zijn op maat:D

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik zag het tijdnes het stoeien. In eerste instantie leek het op ene wat rode keel met stukjes brood oid, maar toen ik las dat Jeroen zijn ontstoken keel er ook zo uitzag, wist ik wel genoeg. Het was ook heel makkelijk te zien hoor, luid en duidelijk aanwezig.

Deel Deze Pagina