Nou, als je maanden thuis zit en niks doet verzin je wel wat om te melden Word je creatief van! Hoef ik in elk geval niet te haken8) (ben nog steeds nieuwsgierig naar Frits)
Maja liggend voeden is echt heerlijk! Kan je zo lekker ook zelf uitrusten, toen ik het eenmal kon deed ik altijd liggend voeden. Maar volgens mij was Nora toen wel al een week of 2 hoor. Als ik het me goed herinner: - allebei op de zij -buik tegen buik Als hij dan niet goed hapt ofzo kan je ok een bruggetje/verhoging maken met een spuugdoekje of luier om het hem zo makkelijker te maken om hem wel goed te laten happen.
hoiii... ik lees wel mee hoor, maar ben wat druk...ben op zoek naar nieuwe schoenen voor Lisa, maar kan niet slagen.. of ze zijn te duur of mt 27 is er niet.. pffff...gedoe weer.. Anna is wat verkouden, maar mag geen naam hebben.. gister mee op de fiets en dat vond ze heerlijk.. Marijn kwam vanmorgen zelf beneden...huh?? hij kon toch niet uit bed??? nieuwe fase dus.. zindelijkheid is nog ver te zoeken hier..en verder is ie echt een zwaan kleefaan hoor.. pffff.. kan mijn kont niet lichten of hij hangt al aan mijn knieen..heeeel irritant.. School en vriendjes hier ook weer volop.. Jur wil op voetbal, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet organiseren met de rest.. pff... Had ik vanmiddag afspraak bij ha voor uitstrijkje.. heb ik me helemaal mentaal voorbereid, belt de ass. af.. pffff.. sjonge.. nu moet ik 15 sept.. lekker hoor.. op zich kan ik t missen als kiespijn, maar ja.. tis uitstel van executie dus handig is t niet.. vanmiddag komt een dinnetje van Lisa spelen.. Ed is vrij vanmiddag..ik ga verder met huishouden en schoenen jacht.. Verder zijn we ons aan het orrienteren op de woningmarkt.. niets concreets hoor.. maar vind t hier wat krap qua woonkamer.. dus of iets zelf bouwen (nou ja.. laten doen).. of mee doen met nieuw project hier.. maar goed.. of t wat wordt en kan en lukt.. nog geen idee.. zal wel niet, maar probern is iig leuk... nou de kinderen vragen (lees: eisen) aandacht dus ik ga er weer vandoor... koes koes
Ichtus je klinkt druk idd. Gaan de kids alweer naar school? En gatver ja uitstrijkje,,, hier doen ze dat gelukkig tijdens de zwangerschap, dan vind ik het niet zo erg dan word er toch al genoge gefrunniked daar beneden. Nu weer 4 jaar uitstrijk vrij gelukkig.
Aaaah, wat een schatje Ben echt onder de indruk. Die moet straks de mannen als vliegen van haar af slaan. Prachtig. Hier weer thuis. En.... Ja ja, het is prima gegaan. We liepen over de markt en ze zei dat ze moest plassen. Heb een boom op gezocht en ze op 'mijn papa' manier vast gehouden en ze plaste keurig. Vanaf nu ga ik dus gewoon elke keer zonder luier op pad. Klaar. Mijn kind is zindelijk overdag! Maja, ik zal eens zoeken voor een plaatje van Frits. Het is een schatje...
Nou, dan maar even zo. Deze heb ik van een hyves af gehaald. Maar zo word hij dus. Ik gebruik alleen andere kleuren.
pff check mijn banner ik had vandaaag dus mijn nod maar nog steeds niets en vanmorgen getest en die was negatief word nu knettergek houd mijn lichaam me nu voor de gek
Hi allemaal! Wat is Nora moooooooi! Wauw, wat een koppie zeg, om te zoenen! Viv, voel je dingen dan? Spannend zeg!! Tessa is zindelijk, woehoe! En bij een boom plassen, hilarisch om eerlijk te zijn, heb dat nog nooit gezien hihi maja, hoest met de migraine! En hoe waren de leverwaardes? Hopelijk alles goed!! Hier prima dagje gehad, nergens geweest... M'n moeder nog even langs geweest, die waren 4 weken op vakante geweest, dus ff bijkletsen...
Vivi, balen zeg, maar ik denk dat je er te veel mee bezig bent. Dan duurt wachten nog veel langer. Laat het los... Wen, ook al een lekker dagje. Heerlijk. Ik kan daar ook echt van genieten. Maja, duurt het lang die uitslag? Als hij minder suf is, dan is het vast goed gezakt.
@wen ik voel juist niets das het probleem als ik ongi word barst ik juist van de buikpijn, bij bryan voelde ik de eerste week ook echt helemaal niets das het irritante @botje ja ik weet het maar het is heel moeilijk om het los te laten als je met babys werkt das op het moment ook een probleem @maja als timme goed drinkt en niet suf is is toch goed teken? hoe waren de waardes
De vk heeft nog steeds niet gebeld voor de uitslag. Irritant. Maar is vast een bevalling tussen gekomen. Alle begrip dan natuurlijk! Frits is idd een schatje! Wat een lief bekkie En Nora is echt een prachtig meisje zeg! En ook knap dat ze zo goed op de pasfoto staat, precies goed! Wat goed dat Tessa geen ongelukje heeft gehad! Ze is nu idd gewoon zindelijk, knap hoor! Vivi, vervelend die onzekerheid he. Hoop dat je gauw een positieve test in handen hebt! Wen, oma en Fenne blij om elkaar weer te zien? Mijn ouders gaan dit weekend op vakantie, ben benieuwd hoe lang ze weg blijven. Denk niet heel lang, ze vinden het veel te leuk dat Timme er nu ook is haha! Migraine is zo goed als over. Heb nog een beetje een na-hoofdpijn ofzo. Gaat wel weer over. We zijn vanmiddag even naar de wuper gewandeld met zn viertjes. Lekker burgerlijk Was niet eens ver maar heb nu wel last van mijn onderrug/bekken. Toch nog even voorzichtig doen dus. Ik ga Lune even helpen met haar kleedje. Die heeft iets in haar hoofd en lukt niet dus ze vroeg of ik wou helpen.
wow wat een mooie meid is sarah. hier druk druk druk dus weinig tijd voor reactie maar alles gaat zijn gangetje. Esmee alleen weer vreselijk benauwd en verkouden maar goed dat is ze altijd. mrijn boney hebben jullie een site voor die haak patronen voor me???? Mijn mams gaat dan iets voor esmee haken. shit alle dvd's liggen weer uit het kastje. grrrrrr heb je de eerste afgericht begint de tweede
goedenavond @SM wat een mooie meid is Nora echt een snoeppie! @Boontje wat goed zeg van Tessa en ook zeer goed je hebt de stap genomen dus nu met gerust hard weg zonder luier!! @VIv knuff meid en komt vanzelf goed! @Maja rustig aan he meid!en nog geen uitslag? @debie succes met africhten! @Wen ook gezien hoi zo hier vandaag ff wezen winkelen voor mezelf een spijkerjurkje gekocht en een ander jurkje en dat in maat 36 das lang geleden. Gwen logeerd nu bij me ma morgen werken en zaterdag vrij dus weer relax weekje voor de boeg. voor de rest nieuwe foto.s gemaakt best mooie in de tuin van me ma van gwen staan op mijn hyves zal jullie er niet mee lastig vallen nu
Whahaha debie, africhten Ik heb een boekje met die patronen er in gekocht. Er zijn ook best wat gratis patronen te vinden op internet. Google maar eens op amigurumi of op haak patronen. Kun je niks vinden dan mag je wel even in m'n boekje kijken en wat kopieren. Ben je toevallig morgenmiddag thuis? Om kwart over 1? Wij krijgen namelijk morgen voor de 2e keer die kijker. Cool! Ze komt om 13u vandaar...
Fijn, ga ik eerst even boodschappen doen bij de lidl en dan even snel een bakkie. Blijf niet lang dan. Zal m'n boekje mee nemen.
goedemorgen hier al op het werk ..wat een bagger weer zeg pfff geef mij nog maar ff wat zomer!was ook extra druk onderweg nu al die scheiters die niet durven te rijden met regen en dan maar remmen als iedereen nou gewoon tempo houdt heb je dat probleem niet.. lekker boeiende info.. fijne dag allemaal!