hoi hoi goedemorgen. even een ego bericht: Finn was ziekig dinsdag dus niet naar het kdv geweest maar vandaag weer wel. Ik moet straks naar de gyn. Was dinsdag bij de vk geweest en ik zou doorverwezen worden naar een gyn, omdat ik een keizersnede gehad heb. Dus ze gaat bellen: alles vol! Kon pas met 39,5 wk terecht. Dus de vk zegt: ja dan is ze misschien al bevallen... Dus nu kon ik vandaag nog terecht. Het is om de bevalling door te spreken. (dus niet handig met 39,5 wk) Maar als het zo druk is krijg ik volgens mij ook geen controles meer ??? Dat zou ik toch niet zo fijn vinden. Niet dat er wat is ofzo maar toch. En verder ga ik het rustig aan doen. Wel even stoffen en de was ophangen maar verder niks. Heb het idee dat m'n bekken uit elkaar vallen. Kindje is aan het indalen dus dat duwt er ook extra op nu.
Mooie fotos van Gwen! Wat een beauty is het toch! Debora ooh succes bij de gyn. En 36 weken alweer.... over een week mag je al bevallen, spannend hoor. Ichtus ik had een ingeving, en dacht laat ik eens kijken in het licht posi topic, zie ik ineens dat je weer een positieve test hebt???
Is het weer zover bij Ichy? Ko es vertellen joh Debora, misschien heb je dan pas een afspraak maar wel controles bij de vk nog? Beetje vaag idd.. En doe maar rustig aan met je bekken! Die extra druk van de beeb er op is echt niet fijn! En ik heb nu nog last.. Moet echt opletten. Volgens mij heeft Timme een regeldagje, hij blijft ontevreden en happen. Lune is naar de creche en Jeroen aan het werk dus ik heb alle tiet Oe, nou wordt ie boos.. Later! (nog geen uitslag van de leverwaardes, straks maar even bellen)
Goedemorgen, Ichtus Wat dacht je, ik zal ze er hier maar niet mee lastig vallen? Heb even gekeken, maar hij is echt super duidelijk Maja, fijn dat je wel alle tiet hebt voor Timme vandaag. Lekker aan toe geven aan die regeldagen, dan ben je er het snelst van af en is je productie snel omhoog. Hebben jullie gelezen dat die mevrouw vanmiddag voor de 2e keer komt kijken? Vind het echt spannend. Verder niet veel te melden eigenlijk. Tessa zit nu nog even boven op het grote bed tv te kijken. Ik was boven de boel nog een beetje aan het opruimen en dan mag zij tv kijken. Maar het was nog niet afgelopen. Toen ik zei dat ik naar beneden ging zei ze: Ik wil eerst nog even diego kijken. Nou prima, ze komt vanzelf naar beneden als het is afgelopen. Tessa moet altijd eerst nog even dit of eerst nog even dat. Gisteren was ze met iets van Vtech aan het spelen en ze moest plassen. Zit ze op de wc, vroeg mevrouw vtech: 'ben je er nog?' Ik zeg tegen Tessa meer voor de grap 'die mevrouw vraagt of je er nog bent' Roept ze vanaf de wc: 'mevrouw, even wachten, ik moet eerst nog even plassen. Ben zo trug' Nu even koffie maken. Doei Ow trouwens debie, zit er bij de AH bij jou ook een post agentschap? Ik moet nog een pakje weg brengen. Zou fijn zijn als dat daar kon.
Goedemorgen, Las net het berichtje van Supermummy over Ichtus en heb het gelijk even opgezocht. Spannend!! Boney, super dat de kijkers nog een keer komen vandaag! Hopelijk krijgen jullie nu een reeel bod. Debora, eigenlijk wel raar dat de gynaecoloog vol zit. Je zult toch wel bij iemand onder controle blijven tot de bevalling?? Vervelend van je bekken zeg. Rustig aandoen! Maja, regeldagjes zijn niet fijn. Gelukkig voor je is Lune naar het kdv. Alle tiet whaha. Leuk woordgrapje weer Heb je al gebeld voor de uitslag van de leverwaardes? Ook nog foto's van mooie Gwen en mooie Nora gezien Hier zijn de boodschappen al binnen, dus verder niks op het programma vandaag. Sofie hoeft geen middagdutje te doen vandaag. 's Avonds gaan slapen is de laatste dagen een drama. Ze staat dan echt te huilen, gillen en springen in haar bed en roept dan ikke niet moe!! Vandaag haar dus maar wakker houden en kijken of het vanavond beter gaat. Maar het rotte is dat ze het eigenlijk niet volhoudt tot de avond. Ze valt dan rond 17 uur in slaap als we zitten te eten Van de week heb ik trouwens nog een leuk jurkje van name it gekocht. Grijs met een paar roezels aan de voorkant. Sofie heeft hem nu aan. Ze is er helemaal mee in haar nopjes
ja dat dacht ik idd BONES.. zag al wat bekende namen voorbij schieten.. pfff.. gesnapt..en nu ligt mijn telefoon bij Ed in de auto en die is net naar zijn werk.. k*tzooi... ZUCHT... dus euh..ook nog s niet bereikbaar vandaag..gelukkig heb ik nog een andere, maar ja.. daar staan geen nummers in... ik euh lul eroverheen...zucht..
Huh?? Waarom staat er bij mijn berichtje nu een verdrietige smiley? Ik ben helemaal niet verdrietig, ik ben gewoon
't Is allemaal wat Ichtus. Onzekerheid is niet fijn. Ik hoop heel erg met je mee dat het gewoon raak is Lees wel even mee in het andere topic.
ichy je heb PB !!!!!!en ik zie ook echt een streepje @debora knuff meid hoop dat die weken snel omvliegen @Boontje duim voor je met de kijkers @meiske weer geshopt @de rest knuffffffff ga weer ff wat doen
JOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... hoelaat hadden wij nou afgesproken morgen... en wat wil je eten???????????????
Slapen baby's wel op regeldagen? Ik=moe! En m'n tepels doen zeer. Boney, succes met de kijkers! Ik ga wederom duimen Nee, weet je wat.. Ik ga niet duimen! Tot nu toe heeft het niks geholpen namelijk dus passen we even een andere tactiek toe. Yes, Timme slaapt volgens mij.. Duik even snel op de bank.
Hier sliep anna amper op regeldagen.. dat was voor mij het teken dat ik die dag(en) echt gesloopt ging worden... pffff maar tis een fase.. het komt weer goed.. echt...knuf MAJA..
Pffft, ik weet nog goed van die dagen... Zeker toen ze nog zo heel jong was. Hele dagen alleen maar willen drinken. Erg vermoeiend. Meestal maar zo'n 24u maja. Succes... Ik ben spik en span (waar komt die uitdrukking eigenlijk vandaan?) ze kunnen dus komen. Ze komen rond 13u. Dan ga ik even boodschappen doen en bij Debie langs. Daarna weer naar huis. Jammer van het weer. Het is hier net herfst...
boney, nee, geen postagentschap, helaas. Zit er een op akkers. ichtus spannend hoor, wat hoop je zelf? En ging manlief niet voor een knip???? Hier ligt de verwijskaart in huis maar weet t echt niet, gevoel zegt derde, verstand zegt neeeeeee. zucht
Voor de geintereseerden... De uitdrukking 'spic en span' ('helemaal schoon', 'netjes opgeruimd') gaat terug op de Engelse naam van een schoonmaakmiddel: 'Spic and Span'. Deze productnaam is een verwijzing naar de Engelse uitdrukking 'spick and span', die dezelfde betekenis heeft als de Nederlandse variant. 'Spick and span' is ontstaan uit 'spick and span new' ('gloednieuw, spiksplinternieuw'). Dat is weer een versterkende uitbreiding van het dialectwoord 'span-new', waaraan het Oudnoordse 'spán-nýr' (letterlijk 'spaander-nieuw') ten grondslag ligt. Onder invloed van het Nederlandse 'spiksplinternieuw' is daar 'spick' aan toegevoegd. 'Spik' in 'spiksplinternieuw betekent overigens 'spijker'. Bron: www.taalpost.nl/texts/archief/pdf/taalpost_270.pdf Zie ook www.grammarphobia.com/blog/2007/06/spick-and-span.html waar staat: "Spick-and-span" (sometimes "spic-and-span") dates back to the 17th century, according to the Oxford English Dictionary. The first published reference is in The Diary of Samuel Pepys (1665): My Lady Batten walking through the dirty lane with new spicke and span white shoes. The Barnhart Concise Dictionary of Etymology says the expression is a shortening of an older phrase, "spick-and-span new," from about 1580. In the 16th century, this meant as new as a newly made nail or spike (the "spick") and a fresh chip of wood ("span"). The latter part of the phrase was borrowed from the Old Icelandic spann-nyr ("new chip")." Meer uitleg (Engelstalig) op: www.everything2.com/index.pl?node=spick%20and%20span. Hier staat: Span is derived from an old Norse word for sawdust or wood chips, spann-nyr, `new chips.' The word span gives us our word spoon, as well. By about 1300, the term span new was common parlance for something (especially something made from wood) that was fresh and new and in perfect order. The combined form of this expression seems to be from around the sixteenth century, and was likely inspired by the Dutch term spiksplinternieuw, meaning `nails and wood new.' It was first used in Sir Thomas North's translation of Plutarch's Lives in 1579. So, upon boarding a brand new ship for the first time, the nailheads gleaming and the sawdust and wood planings still roughening the deck, the owner and captain would be delighted to find it spick and span. This is one of the many familiar phrases that originated back in the days of sailing ships. A few other familiar ones are "shipshape and Bristol fashion," "learning the ropes" and "son of a gun."