Box: Bij Aaron was de box met 10 maanden er al uit. Nu bij Iris staat hij er nog steeds. Op zich heb ik er geen last van hoor. Hij staat prima uit de weg. Maar hij is wel lelijk . En nodig is hij ook nog wel. Want Aaron loopt gewoon over Iris heen, hij gaat soms gewoon bovenop haar liggen ofzo. En ik heb geen zin om er altijd met mijn neus bovenop te zitten! En Iris wil altijd graag de bijkeuken in. Maar dat mag niet van mij, want dan heb ik geen toezicht op haar. (wel als ik erbij sta natuurlijk). Maar goed, ik heb geen zin in dat gevlieg de hele dag. Aaron was toen natuurlijk alleen, dus dat kon neit zoveel kwaad.
Fijn dat je je beter voelt Thirza! En wat meer Thirza tijd maakt.. dat is zoooo belangrijk.. ff niet alleen mamma zijn.. de box is ook wel makkelijk hoor... (vooral op speelgoed in te dumpen.. hahahaha.. nee.. we doen er echt bijna niets meer mee. Daan kan super goed alleen spelen.. Nora ook.. samen gaat ook prima.. Daan loopt achter de blokkenwagen, vliegtuig, langs de kasten en tafel en bank op.. die wil op ontdekkingstocht.. zijn eigen ding doen.. nee die wil ook echt niet meer in die box! Hier zal ie niet meer zo lang staan..
Meiske! Wowowowow kan me voorstellen dat je effe schrikt, maar het gaat helemaal goedkomen echt waar!! Ooh wat super..gefeliciteerd!!!! Weet je hoever je bent? Ik bedoel ben je gewoon pas een paar dagen overtijd???? Is toch geweldig...er moet natuurlijk wel nieuw leven bij blijven komen bij de feb 2008 mamas! Box bij Nora nooit gehad hihihi ook geen loopstoeltje helemaal niks.
wow meiske, van harte gefeliciteerd. Manlief vind het vast leuk straks en jij wilde toch al wel, toch????
ik heb wel ff snel snel gelezen maar heb net een dag school achter de rug dus ik ben gesloopt. knuffie voor jullie allemaal
@meiske GEFELICITEERD!! ff vraagje voor iedereen is er iemand hier de de kortingsbonnen van lekker leven krijgt en die van pampers niet gebruikt?? bij mij zaten er om een of andere reden deze keer geen bonnen van pampers bij
Ben benieuwd hoe t met Meiske is.. moet steeds aan dr denken.. is zo moeilijk, blij en verdrietig zijn tegelijk.. hopelijk draait Piet wat bij vanavond en kan ze echt blij zijn...
oke VIV.. ik zal mijn ogen openhouden als ze door de bus komen.. moet je wel ff je adres pben.. stuur ik ze op.. ook in t vervolg... MYS.. hoiiiiii.. hoe gaat ie meid..
nou TOEVAL bestaat niet VIV.. ze komen net binnen... wach tik op je adres en stuur ik ze morgen op!!!
met mij gaat t k*t ,.... ben nog steeds niet lekker en beroerd Flinke hoestaanvallen dus kan bijna niet vooruit Gewoon klote .. kan me werk niet fatsoenlijk doen dus zit aan de e-mail maar ja leuk is anders bryan nog steeds het zelfde verhaal Hoe issie met jou ichy en hoe is het hier ? nog nieuwtjes ??
@ichy je hebt pb je bent een schat meid!! @mys jeetje wat rot om te horen dat het nog steeds zo beroerd gaat wat was er met bryan?? ook peuterpubertijd?? of heb ik iets gemist??
@ viv dank je meid en ja behoorlijk , om eerlijk te zijn ik durf nergens meer met hem heen omdat we altijd wel discussie en ruzie hebben , slaant kind en zo ... ben er zo verdrietig over , zit er net met een vriendin over te praten ivm een 2de kindje ... ik durf het gewoon niet , stel STEL dat het kindje hetzelfde wordt in doen en laten , ik geloof dat ik dan gek wordt ...
MYS.. vervelend dat t steeds zo slecht gaat meid.. knuffie en ik hoop dat je je snel iets beter voelt... NIEUWTJES.. BONES heeft huis verkocht!! DEBORA.. heeft een dochter NORE MEISKE.. liet vandaag een positieve test zien...niet gepland dus schrikken... euh.. verder nog geen spannende dingen geloof ik.. Hier gaat t heerlijk!!! VIV.. graag gedaan hoor!!!
botje geweldig van je huisje !! eindelijk Van debora wist ik al maar nogmaals PROFICIAT MET DE KLEINE NORE !