Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mrijn, fijn dat je er "weer bent".
    Je had ook wat nieuwe haaksels, toch? Wil je mij wellicht ook de patronen sturen (las dat je Bones ook stuurde)?
    Heb je nog leuke pics van Juul en haaksels?
    Fijn dat jullie weer opgeknapt zijn.
    Ik vind Ben wel een lekker ding! Maar idd dit nummer had ietsiepietsie minder WAUW-factor.

En Kweeltje......oeh oeh oeh, bedoel je Jennifer?
    Ik word helemaal blubberig en geirriteerd als ik haar zie en hoor.....

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @maja leuk filmpje!!:)

@Mrijn wie is kweeltje??;)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    als het jennifer is ik versta niks van wat ze zing of ligt dat aan mij? wat je al zegt ze piept!!!!

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha....echt zo'n gesneuveld vogeltje. Zo "zingt/piept" ze en ziet ze er ook uit.....

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja piep piep ,fluit van hier ben ik grrrrr:D

nou ik ga naar bed...kijk morgen wel weer

morgen werken

trusten

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Me too, kzie de uitslag morgen wel.

*slaap lekker*

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Fijn dat je weer thuis bent, dat is lang geleden, geen wonder dat je het pendelen er voor over hebt. En ook nog met Vigo en Bent er bij. Wat heb je het druk.

Ik weet niet waar je het over hebt. Maar dat kan kloppen, ik lees niet altijd alles, dus waarschijnlijk heb ik wat gemist.
    Je bent welkom.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Mrijn beterschap ondanks dat het ergste geweest is!!! en dat eten haalt ze vast volgende week weer in!!

@YM ik heb zeer zeker ook mijn twijfels over alles wat je geschreven heb je zal vast wel wat meegemaakt hebben ..maar dit alles nee dat is gewoon onbegrijpelijk om te geloven ...en ik ben niet de enige zo te lezen op het forum , mocht ik het mis hebben sorry ... en mee schrijven mag hoor het is een vrij forum voor iedereen .. al zou een kort fototje van een paar minuten en gelijk weer verwijderen een hoop vertrouwen bij iedereen geven als je het nog gezellig wilt meekletsen..want iedereen probeerde mee te leven enz

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nu echt naar bed

trusten

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Stuur me maar even je mailadres, dan stuur ik mijn laatste aanwinsten door. Ik ben de laatste tijd vergeten min haaksels op de foto te zetten. Ik maak er ook en heel stuk minder hoor. De echte manie is een beetje afgenomen. Pics van Juul staan op mijn hyves. Ik vind het zo irritant om hier foto voor foto te plaatsen...

Kweeltje = Jennifer idd. Bleeeeeghhhh

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Goedemorgen!

Finn logeert bij opa en oma maar ik ben zo gewend aan slecht slapen en vroeg op dat ik maar om 8 uur ben opgestaan na een slapeloze nacht...

Suus: leuk zeg je armbandjes en broches! Ik heb nergens meer tijd voor nu. Ben al 2 weken bezig met een mutsje voor Nore, en ben op de helft. Hij vast af als het niet meer koud is :D

Beterschap voor alle zieke...

Maja: ik zou zelf wachten tot 6 maanden met rijstebloem. is toch beter voor de darmpjes. Maar ja voor mij is die keuze veel makkelijker: Nore mag toch niet meer dan 6 uur slapen tot ze 1 jaar is...

Ik wilde nog veel meer schrijven en reageren maar ben het kwijt... sorry!

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Vandaag te vroeg opgestaan. Kwam er om kwart voor 8 achter dat de voetbal niet doorging:x Had ik nou om half 1 vannacht mijn mail nog maar even gecheckt. Balen dus. Vanmiddag feestje van Kas. Hij heeft er al helemaal zin in, nu zijn mama nog;)

Suus, wat een leuke creaties heb je weer gemaakt zeg! Petje af hoor!

Mrijn, fijn dat jullie weer beter zijn. Is heftig geweest, zo te lezen.

Filmpje van Timme ga ik zo even kijken op hyves. Ben benieuwd:)

YM, ook ik geloof het niet allemaal wat je schrijft. Sorry, als ik het mis heb. En ook ik zou graag een fotootje heel even willen zien van de kleintjes.

The voice heb ik opgenomen, maar heb de uitslag al wel gezien op tv. Was te nieuwsgierig. Straks de uitzending maar even gaan bekijken.

Hebben jullie nog ideetjes voor een verjaardagscadeautje voor Sofie? Ik heb echt geen idee wat ik haar moet geven (een krokodil gaat het hem namelijk niet worden:D) Fiets heeft ze al, poppen ook al teveel.

Shit, heb inmiddels the voice opgezet, lopen beeld en geluid niet synchroon;)

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Debora, fijn dat Finn logeren is. Even alleen genieten van Nore:)

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, een verjaardagscadeautje, geen idee. Dacht aan een poppenhuis van playmobil en zo'n kleiapparaat van playdho (ofzo) verder weet ik het echt niet.

ym van mij mag je schrijven maar persoonlijk geloof ik niet alles wat je schrijft en heb eerlijk gezegt ook weinig zin om op je te reageren.

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Filmpje van Timme is idd geweldig! Pretletter!

Voor Juul haar verjaardag heb ik ook nog niet veel kunnen verzinnen... Fietsmandje, elfenvleugels, Doornroosjepruik (ja echt, zag hem liggen en meteen gekocht. J wil namelijk geen stomme krullen meer, maar rechte, gele prinsessenharen!)... Ik koop af en toe wat kleine dingen bij het Kruitvat en die bewaar ik dan boven in een kast voor een goed moment. Misschien dat daar nog iets bijzit.

Julia speelt eigenlijk nergens echt mee, behalve rollenspellen met haar poppen en knuffels. Ik had voor de Sint een hello kitty spelletje gekocht en wat puzzels, maar die heeft ze nooit meer aangeraakt. Ik doe dus niet te veel moeite en houd het bij nuttige kadoos.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb de voice niet uitgekeken, was gesloopt. Jammer!
    Heb helaas Kweeltje nog wel horen piepen. Ik vind haar net een eekhoorntje.

Meiske, wij hebben laatst bij de Ikea een hele grote knuffelkrokodil gekocht, misschien is dat wat voor Sofie:D We hebben hem tegen de tuindeuren aanliggen, tegen tocht. Een nuttig beest hoor, zo'n krokodil;)

YM, mijn gevoel zegt ook dat er dingen niet kloppen. Dat had ik vanaf het begin af aan al maar heb je het voordeel van de twijfel gegeven. Dat kan ik nog steeds wel doen, want het kan natuurlijk zo zijn dat het allemaal wel echt is wat je vertelt, maar dat neemt niet weg dat ik het blijf wantrouwen. Uiteraard mag je meeschrijven, wie zijn wij om je dat te verbieden? Maar ik denk eerlijk gezegd dat het voor jezelf een stuk minder gezellig is omdat er hoogstwaarschijnlijk niet/nauwelijks meer op je gereageerd gaat worden.
    Het zou ontzettend vervelend zijn dat we het allemaal mis hebben, dan kan ik me voorstellen dat je aardig gekwetst bent. Sorry daarvoor dan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat je weinig je best doet om te laten merken dat er dingen wel kloppen, je weet hoe iedereen denkt.
    En als je dit allemaal verzint, dan lijkt het mij dat je niet lekker in je vel zit. Dan zou ik hulp zoeken. Wens je hoe dan ook succes met alles!

Even Timme de fles geven. Ben steeds aan het rekken, jochie drinkt elke 2 uur een beetje.

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
  18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de cadeautjestips. Maja, zo'n krokodil van Ikea ligt al bij Kas op zijn kamer, maar daar kijkt ze dus niet naar!

Geweldig een pruik voor Julia:D Daar willen we natuurlijk wel een foto van zien!!

Mjammie, ik krijg lekker soep van Sofie. Oh, het is nog heet en wordt dus even in de koelkast gezet:D

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw! Mooie foto van een prachtig meisje Naatje!!

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ah, wat een poppie Naatje! Ze lijkt erg op Mike? Of niet?

Verjaardag: Aaron krijgt playmobile. Wij hebben al de Ark van Noach voor hem gekocht en hij krijgt er sowieso nog de Camper bij. Aan visite die niets weet te kopen vragen we ook playmobile.
    We hebben hier nog oud playmobile uit 1975 staan, nog van Erik van vroeger. En Aaron is er echt helemaal weg van! Hij is nu ook heerlijk boven in zijn kamertje ermee aan het spelen. Hij kan er uren zoet mee zijn.
    Maar wat we nu hebben is behoorlijk gedateerd, dus er mag wel even wat nieuws komen :).

Deel Deze Pagina