Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    :) sorry suus.. uh.. de andere helft weet je nog niet van wie in de sing-of gaan? ;)

Ja, Jennifer, haar eerste auditie was echt super. Ik vind haar piep-stem wel mooi, maar na een nummer klinkt het voor mij als meer van hetzelfde. Denk dat ik een cd op een of twee goede liedjes na al gauw zat zal zijn.

Joma, heeft ze ook al playmobiel of little people en zo? Anders een leuke kledingset.. uh step, schoolbord, leuk tentje of wat dacht je van een peuterspelletje, ik heb begrepen dat deze erg leuk is Speldatabase

O, ooooh Suzanne huilt al een hele tijd en volgens mij heeft Elena nu besloten haar te gaan troosten. Ik ga maar eens boven kijken... Suzanne huilt omdat ze uit bed wil, is gister gebeurt.. fout!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja :):D

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie aaf..

heb een paar pagina's bijgelezen maar hou het hier even bij dikke knuff mss dat ik dadelijk nog ff verder reageer ;)

hier begint de "rust" qua werk weer weder te keren, wel ging vanochtend de telefoon "ut werk" of ik morgen kon werken gelukkig heeft davy het weten af te wimpelen. alsof ik nog niet genoeg gewerkt heb vorige week :p.

ik kwam ook nog ff van chayenna een fototje showen :D

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja grappig hoe ze dat verwoorden :Dpuntje bij paaltje ik heb hier geen trek in doe mij maar wat anders;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ze heeft tegenwoordig lego zijn we iedere keer aan het bijkopen denk om dan nog playmobiel bij te doen wordt zoveel van dat kleine spul ....maar schoolbord heb ik ook aan zitten denken wil een leuke dan dus niet zo standaard ding iemand iedeeen of leuke site,s?????????

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    #2026 Mrijn, 8 jan 2011
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
    Een step is wel een goed idee! Hoewel, dan moeten we én fietsen én steppen met haar...

Geweldig dat Elena Susanne gaat troosten Niet handig, maar wel hartverwarmend, lijkt me.

Julia had vanmiddag de lachers nog op haar hand. We waren in een naburig dorp en daar hadden ze de Hema heel erg drastisch verbouwd. Ik had daar buiten al een opmerking over gemaakt (a la kijk wat ze de Hema mooi hebben verbouwd). Komt ze binnen, staat uitgebreid om zich heen te kijken en blèèrt: "Kijk mam, hoe prach-tig ze de Hema hebben gebouwd! En alle spullen zijn er ook nog". Succes verzekerd op zaterdagmiddag kan ik je vertellen:D

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Naadje en Kikkert, wat hebben jullie prachtige meiden zeg!

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    o, ik geloof toch dat ik Bart leuker vond.

Zielig: ik deed de deur van Suzanne haar kamer open wilde Elena er net uit lopen, -> deur tegen dr kop..

Meiden liggen er weer in maar Suzanne is het er nog niet mee eens.
    Jammer, weer de meeste liedjes van th voice gemist.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ach Mom, je hebt ze gister ook al gehoord.
    Wel lief dat ze haar zusje wilde troosten....jammer dat ze door mama beloond wordt met een deur tegen het hoofd. Foei mama.
    Hopelijk slapen de meiden snel.

Leuk he Mrijn, ik vind het vooral schattig als ze proberen na te praten maar missen de essentie.
    En kweeltje....tja, heb vooral veel boehoe geschreeuwd, maar mocht niet baten.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kikkert, wat een schatje! Een hele mooie foto zeg!

Joma, wij hebben destijds het krijtbord van Leenbakker gekocht. Alleen Tess vindt er niet veel aan, ze wil liever stoepkrijten.
    Maar lego of duplo kun je niet genoeg hebben...alhoewel da's de mening van Jan. hij bouwt namelijk mee en dat worden al snel hele bouwwerken.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op twitter was de uitslag al bekend. Balen dat ik daar even op heb gekeken vanavond.

Kas was wel blij met zijn feestje gelukkig. Hij ligt nu lekker te slapen.

Grappige Julia in de Hema:D

Mooie meid Kikkert!

Haha, die Tess. Eerst alles uit haar eten plukken en dan toch wat anders eten:D

Mom, hopelijk gaat Suzanne zo ook lekker slapen. Wel sneu voor Elena zeg, een deur tegen haar hoofd. Nu een bult?

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wel fijn dat Simon zijn haar weer normaal zit. Is een stuk leuker om naar te kijken. Had ik al gezegd dat Piet Nick en Simon Pik en Piemel noemt? En nu doet Sofie dat dus ook....;)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja das hier ook vooral Mars die aan het bouwen en dan zegt ie ben voor gwen dat of dat aan het maken.:Den die wil dat nog kopen voor de lego en dat nog....:)

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    haha die julia is net zo papegaai als gwen:D

kikkert knappe meid!!!

oeh meiske das niet zo slim haha

mom oeh das niet zo leuk van die deur heb het met gwen ook wel eens dat ze tegen de deur klapt omdat ik denk dat ze er al uit is of weg is:)

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hey..

lekker druk geweest lees ik..

TVOH.. ik kijk t maar zijdelings dus heb er geen mening over..

Zag Mrijn voorbij komen.. leuk hoor.. en JUUL vind haar krullen niet mooi???????? ik vind ze prachtig..

Veel zieken of ziek geweest lees ik.. BETERSCHAP..

VERJAARDAGSKADOOTJE.. pfff. heb werkelijk geeeen idee.. zal wel iets Thomas de trein achtigs worden.. dat is helemaal HOT!!

euh...

er was nog veeeul meer, maar euh..

Hier kwamen wij terug om 19u van een geweldige avond/nacht;)/dag Capitool Amsterdam.. geweldig hotel.. zooo mooi en luxe.. echt een aanrader!!!.. Amsterdam was heerlijk.. zo'n diversiteit aan mensen.. sjonge.. overal wordt standaard in het engels gesproken.. moest er wel aan wennen hoor.. we waanden ons gewoon in het buitenland.. onze bestelling bij McDonalds werd dan ook vakkundig in het engels opgenomen en gedaan.. incl. Enjoy your meal en goodbye.. gevolgd door een Thank you van ons...eigenlijk belachelijk.. heb maar weinig nederlands gehoord..
    Ik heb in ieder geval mijn ogen uit gekeken.. wat een coffeeshops en sexshops zeg.. ben meteen van mijn preutsheid af..whahaha..

klinkt allemaal wat naief en braaf misschien, maar tis de 3e keer in 30 jaar dat ik voet zette in onze hoofdstad..anyhoe.. t was meer dan geslaagd..

Bij terugkomst troffen we Marijn slapend aan op de bank.. dat betekend maar 1 ding..ZIEK!!.. en ja hoor.. 40 graden koorts.. Toen ik gister wegging was Anna al niet fit.. enja hoor.. ook 40 graden koorts.. Jur en Lisa zijn (nog) niet ziek..maar dat gaat nog wel komen denk ik zo....

Anna is ook nog eens stront verkouden en klinkt wat benauwd dus die houden we wat meer in de gaten.. Hopelijk gaat t morgen iets beter.. en valt de nacht mee..

Voor nu liggen ze allemaal te slapen..

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahaha:D

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

whahahahahahahahahahahahahahahah... LOL

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat het uitstapje geslaagd was ;) das niet leuk thuiskomen met zieke kids hoop dat ze snel opknappen en de andere niet ziek worden beterschap voor ze!! hopenlijk een goede nacht!!

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

whahahaha.. GEWELDIGE actie... wat dat betreft blijft Marijn nog wat achter met dit soort dingen.. Jur had er wel al vroeg een handje van.. (ook op de wat mindere dingen...)
    Zo zei hij tegen een verkoopster toen ik zwanger van Lisa een truitje aan passen was.. "Mama heeft een baby in de buik.. en een dikke kont hè?!"

*en bedankt zoon.. die opkikker had ik even nodig8)*

of al dansend door de stad zingen.."Pak me vast, ik wil met je dansen.. Net alsop die klote boot" (Origineel grote boot, Liedje k3)

Ik kon wel door de grond zakken.. mensen dachten natuurlijk dat wij t m zo hadden geleerd, maar t kwam puur omdat ie de g en de r niet kon zeggen en er dus een k en een l van maakte.....bij sommige woorden is dat dus geen succes!

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk dat jullie zo genoten hebben Ichtus!
    Sneu dat Marijn en Anna ziek zijn. Beterschap!!

Deel Deze Pagina