Ohw vast wel.. parasnolletje in de poeperts en binnen notime vliegen ze weer door de kamer.... Anna is trouwens wel supervrolijk hoor.. Marijn was echt ziek, maar wilde alleen maar slapen.. dus die rust zal m goed doen.. Ik zei tegen m.. ga maar lekker slapen.. dan ben je morgen misschien wel beter..toen zei hij:"komt wel goed schatje" en ging toen lekker tegen Bumba aan liggen.. en sliep al bijna...
Suzanne heeft Lenny zien vertrekken . Tussen hele kleine oogspleetjes door wel te verstaan. Elena heeft een bult ja, arm kind. En het was inderdaad superschattig Elena Suzanne te horen troosten. He Ichy, dat klinkt als een leuk dagje uit! Goed bezig. Meiske.. Ff jullie jaloers maken.. ik ga met Erik een lang weekend naar w.s. Barcelona. Maar ik ga ook in oktober een weekend met mijn moeder via mijn personeelsvereniging die een te leuke deal hadden . Rot voor mij he.
Ha, ha, leuke uitspraken ja. Enne, beterschap voor je kroost ichtus. Zo vroeg Elena een lolly bij de Chinees en zei daarna een paar keer: zo, dat ben ik wel gewent he mama.: ze bedoelde: wat ben ik verwend!
Sje Mom, dat is idd erg rot voor je. Ik heb met je te doen Heerlijk om er even met zijn tweeën weg te gaan! Ben zeker wel een beetje jaloers haha.
MEISKE.. nog gefeliciteerd met KAS.. las dat t feestje geslaagd was en jij gesloopt.. herkenbaar.. maar t genot van de kids maakt alles goed vind ik altijd... Is je bank al zo goed al klaar?? SUUS.. zag je nieuwe hobby.. leuk zeg.. ik heb nog steeds niet helemaal door hoe je nou een bloem in elkaar zet.. heb er wel 1 op de poncho van Anna gemaakt, maar das meer een eigen bedacht iets.. toch maar even in verdiepen.. MAJA.. ik las een stukje over een bijna vliegende banaan van LUNE..whahaha.. moest er erg om lachen.. en ??? heeft ie vliegles gehad??? YM.. sja.. op een gegeven moment worden sommige verhalen gewoon TE bizar.. teveel bijzonderheden bij elkaar in een korte tijd.. kan natuurlijk.. maar erg geloofwaardig is het dan niet meer.. ook dat zul je zelf ook wel begrijpen lijkt me.. misschien een mooie foto van je kroost (kun je zo weer verwijderen).. zou al veel twijfel wegnemen.... maar dit moet je natuurlijk zelf weten.. MOM.. Lief he.. als ze elkaar willen troosten.. niet handig..maar wel lief.. ik wilde nog wat zeggen, maar weet nietmeer... komt wel weer... JOMA.. aan de opruim lees ik..???? ik wil er niet aan denken.. ik doe dit weekend even niks meer..maar moet ook eigenlijk flink overal de bezem erdoor halen..zal ook wel weer lekker zijn, maar ja.. dat beginnen he.. hmmm... OH JA.. ik zag ROSANNE en CHAYENNA nog voorbij komen.. wat een plaatjes zeg.. ik moet ook hoognodig wat foto's showen..(dat zeg ik altijd, maar doe t nooit..*SCHAAM*).. ga dus nu ook niet beloven dat ik t morgen doe, maar wie weet!! en nu ga ik even wat drinken...en s kijken of er nog iets te snaaien is over gebleven..
Barcelona is echt geweldig.. Ed en ik zijn er euh.. een tijd geleden geweest.. was het eerste en enige lange weekend weg waarbij ik nog geen zin had om naar huis te gaan.. had rustig nog een week willen blijven.. en dat heb ik nooit.. ben altijd blij als ik weer terug naar de kids kan.. dus ik zeg. ..DOEN..
Oh Ichy, wist helemaal niet dat jullie weg waren geweest! Maar wat fijn dat jullie zo genoten hebben. En wij zijn ook nog maar twee keer in a'dam geweest hoor. Voor ons ook een hele belevenis. Minder briljant dat Marijn en Anna ziek zijn, beterschap! Oh, al die uitspraken....lig echt helemaal in een deuk. Schrijven jullie die dingen op? Ik af en toe wel, want weet zeker dat ik er een heleboel vergeet. Ik schaamde me vorige week nog. Staan in de rij bij de Hema en er zit een zwarte meneer achter de kassa. Je voelt 'm al he......"mama, sinterklaas is toch weg?" Ik nog nietsvermoedend (anders had ik haar mond wel gesnoerd), "ja leifie, die is allang weer in Spanje", Tess weer "waarom zit zwarte piet dan hier? " Gelukkig kon de man erom lachen en zei dat hij van Sinterklaas in NL mocht blijven. Pview.....zijn we weer genadig vanaf gekomen. A minute to win it....hoe simpel zeg. Ben afgehaakt. Oja Ichy, als je wat kleuren doorgeeft, dan haak ik een paar bloemen voor je. Dat heb ik zo klaar. Wil je ook het patroon wel doormailen. Zeg 't maar.....
Whaha, wat een uitspraak van Tess over Zwarte Piet Leuke uitspraken had ik eigenlijk op moeten schrijven. Bij Stijn deed ik dat nog wel eens, maar bij de rest eigenlijk niet meer Kan er nu dus ook even geen een verzinnen.
Oh maar dat is wel een goeie MOM!!!!.. Als de kiddies weer fit zijn lijkt me dat wel ff gezellig!!!... TO BE CONTINUED!!!!!
Waarom is zwarte piet hier dan nog.. ha, ha, ik vind hem echt goed! Sinterklaas zit er hier ook nog in. Regelmatig wordt er zie ginds komt de stoomboot gezongen. Vandaag vroeg Elena nog waarom Sinterklaas in Spanje is. Trouwens.. ik dacht dat die waarom-fase kwam bij een jaar of 6. Maar nee, ik krijg het de hele dag om mijn oren en sta dan ook nog tot mijn eigen verbazing de meest creatieve antwoorden te geven. Hmmmm.. mijn cognacje is op. Dat wisten jullie nog niet, maar een goede cognac vind ik heerlijk. Gister kreeg ik een hele fles van mijn husband.. drank in de vrouw............ Ik zeg: welterusten.