Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Heerlijk uitgeslapen tot 9 uur! Kids waren om 7 uur al wakker, maar zijn lief beneden gaan spelen.
    Straks gaan we bij mijn schoonouders een bakkie doen. Altijd wel gezellig. Verder niks op de planning:)
    Fijne dag allemaal!

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hallo!
    Gisteravond opeens om 20 uur was ik ineens weer heel erg misselijk en moest ik overgeven. Ben in bed gaan liggen, ik was zo beroerd kon niks anders meer. Sara en Nora naast me gelegd dus die hebben samen een feestje gebouwd, bed springen etc. Om 22.00 kwam mijn man thuis en die heeft ze toen verzorgd en in bed gelegd.
    Vanmorgen was ik weer helemaal beter dus kon (helaas) wel gaan werken :)

3. supermummy

@Kikkert Chayenna is ook echt een mooi meisje he! Vind haar ook wel op Dylan lijken en heeeeeeeeeeeeeele mooie ogen heeft ze.

@Meiske nog gefeliciteerd met Kas! Wat doe je op een kinderfeestje op deze leeftijd????

Viert de rest al kinderfeestjes dit jaar van de kindjes die 3 worden?

4. supermummy

Mom2be kom je met of zonder de meiden naar BCN? Zou wel leuk zijn misschien om een koffie te drinken ergens? Maar kan me voorstellen dat als je een romantisch weekend met je man weggaat dat dat niet de bedoeling is!

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedemorgen allemaal.

Wow meiske 9uur das lekker zeg! Hier was het half 9 gelukkig was Keano ook om half 9 wakker:)

Nou we hebben onze vrijdag wel gehad zeg pffff.
    Vrijdag net na het eten wilde Jimmy Keano optillen op de bank maar helaas viel Keano eraf met zijn hoofd op de plavuizen.
    Hubbie tilde hem op omdat hij niet huilde en hij viel in zijn armen weg en werd slap.
    Ik in paniek en zijn broers schrokken ook enorm.
    Jurgen op zijn gezicht tikken en hij kwam bij en hoppa erna weer weg.
    Dus ik de hap bellen en die zeiden huilt hij? Nou nee mw en weer viel ie weg bij Jurgen op schoot dus ik helemaal over me toeren aan de lijn en we mochten meteen komen.
    Snel buurvrouw gebeld of ze wilde komen voor de andere 2.
    Wij met spoed naar de hap wat duurd zo'n roit dan lang zeg!
    Ik zat achterin met hem op schoot en hij was gelukkig weerbij maar wilde weer zijn ogen dicht doen dus ik contstant tegen hem praten.
    Eindelijk arriveerde we en die assistente zat aan de lijn en ik maar tikken op dat raam van hallo ik wil een dokter hoor!! Ik was echt boos gaat ze eerst een heel gesprek voeren zeg!! Eindelijk konden we komen bij die arts en keek he na.
    Zijn nekwervels waren goed zijn puppillen ook en hij moest lopen dat deed ie aardig gelukkig.
    Toen voelde ze aan zijn hoofd en daar zat een flinke buil.
    Conclusie een hersenschudding en elke 2 uur wekken.
    Volgens haar als kinderen erg schrikken houden ze hun adem in en vallen ze flauw.
    Dat kan geen kwaad zei ze en ws heeft Keano dat gedaan.
    Echt ik ben nog nooit zo bang geweest meiden dacht echt daar gaat me kindje zeg! Gelukkig is hij de nacht goed doorgekomen en werd ie elke 2uur wakker toen ik hem wekte.
    Momenteel heeft ie nog wel hoofdje pijn maar das normaal zei die arts.
    Ik hoop dat ze nu alle 3 hun lesje hebben geleerd dat een bank is om op te zitten of liggen en niet om op te rennen springen of iets!

Vandaag doe ik weinig ben echt brak hoor,moet alleen boven poetsen maar dat vind ik niet zo heel erg en vandaag is het voor mama een pijama dag ik gaat me echt niet aankleden.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier alweer een ***nacht achter de rug chayenna die komt sinds ik aan t werk ben 2 tot 3 keer per nacht voor te drinken, dylan die word heel vaak wakker de laatste tijd (door hoesten of dromen). ik merk dat het me toch wel begint op te breken want ik ben zoooo moe en al ga ik om 21uur slapen dan nog het ik het idee dat ik niet genoeg slaap als ik om 6 uur opsta. dan ook nog flinke rug/bekken pijn sinds gisteren (verkeerde beweging gemaakt). maar ja we gaan gewoon "vrolijk" verder met stokjes tussen de ogen ;).

7. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant

Oh jeeh kikkert das niet best die pijn zeg! Kan me voorstelleb dat je moe bent hoor,dat had ik ook toen Jimmy s'nachts wel 6x kwam.
    Ben echt gezegend dat Keano altijd een goede slaper is geweest.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lianda jeetje zeg wat een verhaal dan schrik je je echt kapot en dan nog dat getreuzel van de hap (is hun specialiteit) ben blij dat het nu goed gaat knuff

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    en ze sliep de eerste weken zo goed door maar nu :(. dylan sliep ook zo slecht maar dat was ivm zijn reflux

10. supermummy

@Lianda, ik had al op je hyves gelezen dat er iets met Keano gebeurd. Wat eng zeg dat hij zo wegviel. Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand!

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Supermummy, bah misselijk en ziek zijn en dan nog voor je twee meiden zorgen is niet fijn. Wel lekker dat je nu weer beter bent. Kun je forummen op je werk;):D
    Kas is 19 januari jarig, maar we hebben zijn feestje nu al gevierd. Dat hebben we alvast gehad;) Hier zijn we pas feestjes gaan vieren als ze 5 werden. Vroeg genoeg en het is niet bepaald mijn hobby:p
    Gisteren zijn we naar een restaurant gegaan. Daar hebben ze eerst cakejes versierd en opgegeten. Daarna zijn we daar gaan bowlen (geen succes met 5 drukke jongens) Als laatste hebben we daar nog patatjes gegeten. Geen drukte en rommel thuis, ideaal:)

Kikkert, balen van je gebroken nachten. Ik heb helaas geen tips voor je. Sofie ging pas doorslapen toen ze al 2,5 was geweest.

Lianda, wat zal jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig viel het achteraf mee.

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jeetje Lianda, da's echt schrikken zeg! Lijkt me echt heel eng om je kleintje niet bij zinnen te zien. Kan me helemaal voorstellen dat je bang bent hem kwijt te raken. Gelukkig "valt het mee", hopelijk hebben de boys hun lesje geleerd.

Kikkert,balen zeg van die nachten. Dat kan een mens goed opbreken. Kun je af en toe overdag nog even ontspannen?

Sm, ziek zijn met de kids en beter worden als je moet werken.....grrrrr, daar klopt iets niet.
    Hoe is het nu dan?
    Hier nodigen we gewoon zelf de mensen uit, niet echt een kinderfeestje. Denk dat we dat pas doen met de 5e verjaardag. Dan heeft ze natuurlijk genoeg vriendjes op school.

Meiske, hier ook tot 9.00 in bed gelegen, zaaaalig. Have fun bij de schoonouders.

Ik ben zo goed als beter, nog een beetje snotterig, maar niet echt heel erg. Alleen heb ik de laatste dagen steeds meer last van de rug. Ik ben er een paar maanden geleden doorheen gegaan en sinds vorig week fysio, omdat ik lage rugklachten bleef houden.
    Alleen is het sinds de fysio erger geworden. Maandag moet ik weer, dan maar eens vragen wat wijsheid is.
    Net de band omgedaan en de keukenvloer gemopt. En ja hoor, weer veel pijn.

Nou stop ik met klagen, helpt toch niets.

Hier ook geen plannen vandaag, beetje poetsen e.d.
    Ichy, had je mijn reactie nog gelezen?

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @suus nee overdag kan ik nooit liggen/relaxen helaas. fijn dat het weer wat beter gaat en jou rug balen zeg, je hoort vaker dat het door fysio erger word (ook zelf deze ervaring gehad) knuffie

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wie heeft er trouwens een leuk idee voor een kleinigheidje voor uit te delen op de psz als dylan 3 word? ze willen nl niet dat je iets koopt voor mee naar huis te nemen dus het moet iets eetbaars zijn dat ze op kunnen eten met z'n alle op de psz.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Zonder de meisjes. Als alles door gaat lijkt het mij hartstikke leuk! Ik denk dat Erik zich dan maar even moet schikken.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier nog steeds 2 zieke kindjes.. arme grut.. klein voordeeltje.. Marijn slaapt wel nu in de middag.. maar heb m liever gezond en vrolijk zeg... Anna is dan wel weer vrolijk, zolang ze niet moe is, maar die slaapt ook duidelijk meer.. ze is wel benauwd en dat vind ik echt niet grappig.. koorts valt nu mee.. 38, 3 en 38, 5.... s kijken of het nog oploopt vanavond.. gisteravond zaten ze allebei op 40 graden..

Ik heb trouwens gister voor het eers in mijn leven een Skinnyjeans gekocht.. mt 29.. ik ben er helemaal blij mee.. ;)

ik ga nu nog ff niksen, dan straks kerk en dan euh...niksen..

SUUS.. ja heb ik gelezen.. heb nu ff geenbloemetjes nodig, maar zodra dat het geval is dan geef ik een gil!!

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oeh, dat is schrikken lianda!

SM, ziek, bah.. vervelend hoor.

Kikker, meid nog 7 maanden en dan voel je je een stuk beter ;). Beter bericht heb ik niet voor je. Ik hoop dat het snel weer over is en je beter nachten krijgt. Wat kun je je dan moe, moe, moe voelen he. Ik voel me nu na 1 jr en 1 mnd eindelijk weer wat energieker. Het is ook gewoon druk met 2 en als je dan zo slecht slaapt is het allemaal niet zo heel leuk. Vraagje, hoe is het nu met jou en je vriend, gaat het nog steeds beter na dat gesprek?

@traktatie, wil je iets gezonds of ongezonds?

Hier geslapen tot half 9! Hoera! Dat is dan het voordeel van Suzanne nog laat op, we hebben haar niet eens gehoord voor de fles, die ze normaal om 5u krijgt. En ik mocht daarna ook nog een uurtje blijven pitten, dus ik voel me relaxed. Elena is met Erik naar de kerk geweest, ik ga vanmiddag. Ik sta in een opruim-modus, even wat kastjes uitgeruimd. Eindelijk weer genoeg energie om dat soort dingen er bij te doen. Die vakantie heeft me echt goed gedaan. Ik ga zo kijken of ik tussendoor ff wat foto's kan plaatsen hier.

Fijne zondag.

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    #2078 Luckymom, 9 jan 2011
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011
    K3 wordt K4!

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mom das nog eens een vooruitzicht :(.... maar ach ik doe het ervoor die liefde die je terug krijgt ervoor is toch fantastisch al sliep ik natuurlijk toch liever lekker door ;) .
    met mij en mijn man gaat het nog steeds hetzelfde komende week moeten we naar maatschappelijk werk voor de eerste echte sessie (beide apart) hij zou eerst alleen gaan maar de maatschappelijkwerkster vond het toch vertandiger
    als ik ook zou komen. maar ook dit werkt nog eens extra mee op mijn energie het vreet toch wel aan mij.
    traktatie uhmm maakt me niet zoveel uit de meeste ouders doen het "ongezonde"

wat een super foto van k4 ;) :D

wat lekker meid dat je je goed qua energie voelt

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    #2080 Luckymom, 9 jan 2011
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011