Even heul snel.. Zag laatst leuke traktaties. Een dikke plak cake snijden en daar een vierkantje uit snijden, aardbei erop en prikkertje erin. Poffertje, klein schepje banketbakkersroom erop, aardbei erop, prikkertje erin. Of natuurlijk mijn retro traktatie 'Egeltje' met blokje kaas, stukje worst en een druifje. Nu Timme vermaken, doei.
We konden 's middags in het huisje, Erik is voorafgaand met Elena naar Plopsaland geweest, was daar vlakbij. Goede berichten Kikkert, wat goed dat jullie doorpakken, het kost nu energie, maar het levert je heel wat op voor de toekomst als het goed is. Succes!
Kool door de midden snijden, aluminiunfolie er door heen, en allemaal sateprikkers met lekkers er aan, bijv hartig: kaas, worst, etc. Of zoet: spekjes en zo. Je kan ook een kop en pootjes aan dat ding maken, dan heb je een egel.
In deze kinderstoelen leken het net 2 directrices, aangezien ze allebei goed weten wat ze wil kan je het woordje 'leken' zo nu en dan best vervangen voor 'waren'8)
thanks mom, ja als het goed is levert het idd wel wat op. want nu staat de relatie echt op een laag pitje ff
Dat hebben wij ook gehad, na Suzanne. Het gaat al beter. Nog steeds moeten we er aan werken. Het loopt wel paralel met hoe ik me voel. Na de overleefstand waarin ik zat vind ik het makkelijker de positieve dingen te zien en weer te kunnen geven in de relatie. JUICH... 1 mail verstuurd voor oppas voor de donderdag (sporten) en bingo! JOEHOE.. op dit soort momenten is het extreem handig lid te zijn van een grote kerk. Dus als je oppas nodig hebt: wordt christen!
Ja precies, zo was mijn egeltje ook Wel zonder kop en pootjes trouwens.. arm beest Leuke foto's trouwens! Mooie meiden. En dat huisje, wow!!
Oh mag ik even klagen. Heb de hele bovenverdieping gesopt incl badkamer en ben nu moe. Moet nu beneden nog maar heb zo geen zin en dan is me kerel pleite en ik ben boos!!!! Altijd als er gepoetst moet worden smeert ie hem. Vrijdag heb ik gewerkt kom ik thuis heeft ie niets gedaan grrrrrr. En dan vind ie het gek dat ik pissig wordt. Oh als die strakkies terug komt krijgt ie echt de volle laag he. Ik moet poetsen met 3 koters"? Dat is bijna niet te doen!
Oh en dan moet ik morgen de hele dag werken en meneer zit lekker thuis. Ga hem vast voorbereiden als hij morgen niks heeft gedaan dat ik dan echt ontplof! Sorry voor me geklaag dames maar dit vind ik echt niet leuk meer!
Kikkert, ik hoop dat je wat aan de maatschappelijk werker hebt. Je hebt wel 'geluk', relatieproblematiek is binnen het maatschappelijk werk erg geliefd Het is wel herkenbaar trouwens, zowel bij mij als bij heel veel stellen met jonge kinderen. Het is ontzettend hard werken. En dan bedoel ik alles in je leven op dat moment. En dan dus ook een relatie onderhouden, dat is echt hard werken.. Als jullie er beide voor willen gaan, komt het goed! Ben ik van overtuigd.
Samen gemaakt, is ie niet prachtig! En waarom mag een sneeuwpop niet slank zijn, tenslotte leven we in uh.. toen 2010