Mys.. misschien moet je s bij t CB dit aankaarten en hulp vragen hiervoor.. zij kunnen je daarbij goed helpen.. vriendin van mij zat met t zelfde probleem.. toen heeeft ze ook via CB iemand thuis gehad een paar keer, zij heeft toen haar en zoonlief geobserveerd en aan de hand daarvan tips gegeven.. daar moet je wel consequent in zijn.. Nu blijkt dat er toch een adhd/pddnos kant aan t verhaal zit, waardoor alle puzzelstukjes op z'n plek vallen.. Als je weet hoe en waarom hij zo is en voorla hoe jij de situaties onder controle kunt krijgen of zelfs kan voorkomen door simpele handelingen etc kan dit een hele boel stress schelen.. Hier hebben verschillende tips die zij kreeg ook echt geholpen.. Ik zou t doen meid..
Na het eten heb ik even met Piet gepraat. Hij ziet vooral de practische bezwaren: geen kamer over, weer de rommel in huis en vooral hoe vertellen we het de familie? Nou, daar weet ik wel antwoord op: we wisten het niet, maar we konden het nog Kamer komt wel goed. Eerst bij ons op de slaapkamer (werd hij niet echt enthousiast van) en daarna bij een van de kinderen. Als dit beebje 10 is, is Stijn 20 en misschien het huis al uit. Goed bedacht toch? Ook houd ik in mijn achterhoofd dat het verkeerd kan gaan. Voel me wel wat moe, maar verder niks. Slecht teken denk ik zelf. Piet vroeg ook wat ik wil. Heb gelijk de vraag teruggekaatst met de vraag wat hij eigenlijk wil. Dat ik wat ik wil Ik wil dat we beiden achter de beslissing staan. Wil vanavond nog even met hem praten of hij er echt wel blij mee is en er ook echt achter staat.
er zou iemand komen maar heb er nooit niks meer van gehoord , ik heb nu info gevraagd over een cursus via zuidzorg/cb wel appart wat je verteld over die vriendin , ik roep al sinds bryan 1 jaar is dat hij adhd heeft maar ja dat was toen nog niet vast te stellen natuurlijk. ( niet dat ik nu uit jou verhaal haal dat bryan dat heeft t is alleen super toevallig ) Ik zal ze donderdag eens bellen vragen wat ik kan doen , ben er echt moe van thanx meis
Mys, ik zou ook echt hulp zoeken hoor. Er zijn vast mensen die jullie kunnen helpen. Balen dat je je nog steeds beroerd voelt! Oh ja, bedankt voor alle felicitaties. Ben nu een beetje van de schrik bekomen. Ik deed eigenlijk een testje voor de zekerheid dat ik niet zwanger zou zijn... Komt er gelijk een streepje....Schrok me kapot en er spookte gelijk van alles door mijn hoofd. Geloof het nu nog steeds niet helemaal hoor. Volgens de berekeningen ben ik nu 4 weken en 2 dagen. Nog heel pril dus. En nu MOET Piet dus wel een knippie he. We zijn gewoon zo vruchtbaar als de konijnen
@mys ik herken het wel een beetje hoor, bryan is hier thuis ook niet te houden kan er horredol van worden echt peuterpuber maar ik weet bij hem dat het van zijn xyy af kan komen (hyperactief) maar ik denk idd dat je hulp ervoor kunt zoeken meid en ook goed dat je dat doet!! @meiske tja weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen maar dnek dat je dat wel snapt
Vertel Piet maar dat wij met 2 kleine kinderen op een appartementje van 40m2 gewoond hebben dus dan kunnen 5 kinderen in een riant woonhuis best. Eigen slaapkamer is natuurlijk allemaal heel mooi maar echt niet noodzakelijk... En wie zit er weer in de ´rotzooi´?Jij toch?Hij is veel van huis.. allemaal geen goeie bezwaren En die van hoe vertellen we het aan de familie wahahaha dat is toch niet serieus he? Nogmaals G E F E L I C I T E E R D !!! Ik lees eigenlijk dat jij er wel heel blij mee bent?!
graag gedaan MYS.. goed dat je hulp hebt gezocht.. hopelijk werkt dat snel voor jullie allebei.. je komt zo snel in zo'n neerwaartse spiraal.. heel moeilijk om daar weer uit te komen.. SUCCES MEID.. MEISKE.. Dat heb je heel goed gezegd...hiihi.. geweldige manier van vertellen..whahahahaha.. Ik merk dat je het toch wel erg leuk vind.. wist ik ook wel en gelukkig is piet niet zo praktisch als je dacht...ook meteen nu de zorgen:l gaat t wel goed..dat zal nog wel even zo blijven denk ik... Niet teveel bij stil staan, je hebt t toch zelf niet in de hand... GEFELICITEEEEEERD MEID!!!!
Ik snap het juist heel goed Vivi. Toen wij voor ons eerste kindje bezig waren, wilde dit niet lukken. We hebben zelfs nog bij de gynaecoloog gelopen. Dikke knuf voor jou.
Jeetje mineetje... ik ben nog steeds zo verrast door het nieuws Meiske, laat staan hoe jullie je moeten voelen... Poeh, tis wat... hopelijk wennen jullie er snel aan en gaat alles goed... spannend zeg! Maja, ben verliefd op Timme... wat een lekker ventje zeg... *smelt* Joma, Gwen staat er ook weer leuk op als altijd! Mys, mij lijkt hulp zoeken ook verstandig als ik jou zo hoor. Want je moet er zelf natuurlijk niet aan onderdoor gaan he!... knuffel! Bones, wanneer verhuizen jullie nu precies? Viv, knuff voor jou... kan me voorstellen dat jouw emoties ook heen en weer slingeren met zulke berichten en met het werk dat je doet! Ook leuke fotos gezien van Chayenna! Ik ben trouwens echt zo dol op mijn dochter!! Wilde ik gewoon ff kwijt! Ze is echt op en top cute, zo beleefd, zo attent en lief naar andere mensen, zo wijs... echt, ik vind haar dus gewoon een toppertje!
MEISKE!!!! Dikke vette positieve test! Halleluja, schrik er gewoon van! Heb je al met Piet gepraat? Jeetje, wat zul je geschrokken zijn. Ik heb trouwens nog niet alles gelezen, ga ik nu nog even doen. Eh.. gefeliciteerd dan maar?
Tja Meiske, mannen he. Die zien ook alleen maar praktische bezwaren, dat hoort een beetje zo De grootste kinderkamer, kan daar geen schotje tussen ofzo? Ik zag laatst trouwens een leuke oplossing. Een soort smalle, brede kast als tussenschot. Erg leuk. Ach, ik bedenk ook maar wat. Net als namen Ik zeg Julia voor een meisje en Niek of Ties voor een jongen
@mys knuffel, hier nog zo eentje met hetzelfde gedrag bij ons in de familie komen gedrags problemen veel voor dus het zit er wel in (al hoop ik het niet) maar hou het wel in mijn achterhoofd. @meiske fijn dat jullie goed gepraat hebben
@vivi knuffel @wen is jou grootste recht om trots te zijn meid (ben ik ook op mijn kids hihi ) @maja wat een super lieve foto * smelt *