Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @MAJA.. je bent grappig!!!!
    whahahahahahahaha..

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha maja begint gelijk met namen :D

Hoe is het nu meiske? En met Piet?

Ik ga al aanstalte (?) maken om naar bed te gaan. Dikke kans dat ik er dan over een uur in lig... ;) Hebben jullie dat ook altijd? Ik heb echt bijna een uur nodig om op bed te komen.
    Moet altijd nog van alles doen. Vaatwasser aan, wasmachine aan, boel opruimen, tafels en aanrecht leeg, deuren op slot, checken waar de katten zijn, vaak dus ook nog op poezen jacht, en zo nog wat van die kleine dingen. Dan naar boven, bij Tessa kijken, deken goed, knuffels weer goed, aai over haar bol, tanden poetsen, plassen en dan in bed.
    Sjonge, het lijkt wel een dag taak... Maar als ik echt vroeg naar bed wil, dan doe ik de wasmachine, vaatwasser en de poezen altijd al eerder. Wat een verhaal weer, lekker boeiend... ;)
    Nou dikke doei!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Brrrrr wat een kou zeg nu weet ik weer waarom ik z'n hekel heb aan deze en komende periode. Vanacht
    Een bagger nacht gehad.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Meen je dat nou Kikkert?? Ik vind deze periode juist heerlijk.. De winter niet hoor.. die vind ik koud en blegh.. maar de herfst is echt mijn ding..vooral een flinke herfststorm kan ik nu al naar uitkijken..

Sneeuw en kou mag van mij wegblijven.. daar heb ik dan weer niks mee...

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heeej mooie vrouw!!!...

Alles goed???? bijna birthday...ga kijken of t ons gaat lukken met oppas!! laat ik nog weten..

knuff

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Kikkert, weinig geslapen? Kindjes wakker?
    En kou, idd! Brr... Ik vind het niet zo erg als het maar droog is. Het mag best flink koud zijn, maar het idee dat je de hele dag binnen moet zitten omdat het buiten regent word ik niet blij van.

Boney, ik ga ook nooit direct naar boven als ik besluit om naar bed te gaan. Nog even een slok drinken, tanden poetsen, opruimen, spulletjes verzamelen die mee moeten naar boven (telefoon, neusspray voor nu, spuugdoekje, zoogcompressen etc.) en nu Timme er is nog meer gedoe want ik doe hem beneden al een slaapzakje aan en het liefst voordat hij slaapt of aan de borst in slaap valt. Gedoe!

Volgens mij ziet Ichy Dwaasje:D Hoi Dwaas!

Timme is snotverkouden. Zo zielig! Hij kan nauwelijks drinken, zit helemaal vol en verstopt. En dan huilen omdat hij zich verslikt.. Ik hoor hem nu ook door de babyfoon niesen en proesten en snotteren. Gussie..
    Hij heeft trouwens de hele nacht bij ons in bed gelegen. In de zijslaper, hoog in bed met een eigen dekentje. Zo is het toch redelijk veilig? Ik blijf het toch een beetje eng vinden..

Moet om half 12 bij de tandarts zijn. Ik neem Lune mee. Heb zo'n vermoeden dat het een groot drama wordt. Lune is niet zo'n held als Gwen:D Maar we zullen zien, misschien valt het erg mee.
    Ik ben haar al een paar dagen aan het voorbereiden dat de tandarts in mama's mond gaat kijken en ik dan in een stoel lig met de mond open en dat de tandarts met allemaal spulletjes gaat kijken in mama's mond blablabla. Zegt ze op een gegeven moment huilerig 'tandarts niet in Lune's mondje kijken'.. Ok dan;)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ichtus ik heb zelf liever de lente ;).

Nou ik ga maar alweer een poepluier verschonen de 4de in een uur tijd haha

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Boney, je bent niet de enige hoor, die veel tijd nodig heeft om naar bed te gaan. Hier duurt het ook altijd wel drie kwartier. Gisteren lagen we al om 22.15. Niks voor ons, maar Piet lag al te slapen op de bank. Kun je beter in je bedje gaan liggen. Ik heb van 3 tot 6 wakker gelegen. Kan het in mijn koppie nog niet rustig krijgen. Dat komt hoop ik binnen een paar dagen wel.

Zielig zeg, dat Timme zo verkouden is. Drinken is dan echt een drama he! Hopelijk is hij snel snotvrij.
    Fijn trouwens dat je al meedenkt over evt. namen;):D
    Succes bij de tandarts. Ben benieuwd hoe Lune het vindt.

Kikkert, zijn je kindjes aan het spoken geweest vannacht?

Ik ga nog even de badkamer soppen.
    Vanmiddag komt een buurvrouw (van een paar huizen verder) uit de oude straat een bakkie doen, gezellig!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja de kids zijn idd aan t spoken geweest, dylan huilen en hoesten en chayenna kwam ineens voor een nachtvoeding (heeft ze nog nooit gedaan slaapt al vanaf nacht 1 door) maar goed komt allemaal goed hihihi

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    uitspraak van dylan:

ik lag in bed en hij pakte mijn hand vast die op mijn buik lag zegt hij mama jij hebt een mooie penis hahahaha dus ik zeg nee dylan dat is mama's hand en mama heeft geen penis moest hij toch ff kijken en dat gezicht sprak echt boekdelen....hahahaha

soms vraag ik me af waar hij sommige dingen toch van leert

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    :(:( Nore heeft ook Mcadd :(:(:( Morgen dus naar het ziekenhuis rennen voor alle onderzoeken om kwart over 8.
    Heb net zitten huilen maar nu gaat het wel weer

Sorry even ego reageer later op de rest

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    He verdorie meid, dus toch.. Wat ontzettend K*T!! Nu zal het natuurlijk wel wat 'makkelijker' zijn omdat je het bij Finn hebt meegemaakt en weet wat je moet doen en kan verwachten maar toch.. Dit had je niet gehoopt en gewild. Huil maar even lekker uit. Is het bij meisjes ook anders dan bij jongens?
    Knuffel voor jou!

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meiske, kan me voorstellen dat je wakker ligt. Zou ik ook doen! Heb toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van Lune (ook een kadootje;)) wel 2 weken wakker gelegen volgens mij haha!
    Lekker bakkie doen met de buuf, afleiding is het beste medicijn tegen onrust in je koppie.

Kikkert, haha hoe komt ie erbij? Heerlijk dat soort uitspraken:D
    Lune vindt piemels ook erg interessant (heeft ze van dr moeder:D).
    Laatst waren hier vrienden met een zoontje, die werd verschoond en zij er bovenop natuurlijk.. 'Heeeee, Roan ook piemel! Net als Timme en net als papa! Papa heeft een hele dikke piemel!':$ (dat hebben wij echt nog nooit gezegd! Schaamde me dood..)

De tandarts ging prima! Lune heeft namelijk niet in de stoel gelegen:D Ze wou niet. Nou dan niet, volgende keer maar. Deze keer was even kijken bij mama. Ze heeft een koffertje gekregen met allemaal leuke dingetjes erin dus zij ook weer blij. Volgende keer wou ze met opa en oma mee zei ze. Ik vind het best.

Ze ligt nu op bed en Timme in de kinderwagen hier beneden maar is erg onrustig. Jeroen is aan het hardlopen. Vanmiddag even centrum in, ik wil zo'n nerdy bril:D Zo'n kunstof die nu helemaal hip zijn. Moet natuurlijk wel een beetje een hippe mama blijven8) (of worden;))

Ik hoop dat Timme even gaat slapen, kan ik ook even op de bank een dutje doen.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee is hetzelfde. Hoop dat ze een wat makkelijker karakter heeft dan Finn... Dat scheelt wel voor haar zelf dan. Finn maakt zich eigenlijk veel te druk voor zijn ziekte en dat gaat botsen in het lijfje.
    Pfff nu duimen dat we niet net als bij Finn met 4 weken en 3 maanden in het ziekenhuis zitten met een doodziek kind dat kantjeboord ligt.
    Ze moet wel later heel gezond eten, ze kan namelijk met Mcadd niet lijnen. Voor een meisje vaak toch net wat belangrijker dan een jongen

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat klotuh zeg Debora. Dit is natuurlijk niet wat je had gehoopt. Maar wat Maja, je weet gelukkig nu hoe je moet handelen in bepaalde situaties, maar leuk is het niet :(

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ah ok. Ik heb net ook nog even gegoogeld en het maakt idd niks uit, jongen of meisje. Het lijkt me ook erg eng als ze ziek worden, ze moeten echt wat binnenkrijgen he? Ook al zijn ze nog zo ziek. En jullie zitten nu natuurlijk ook weer een hele poos vast aan die nachtvoedingen. He bah, vind het echt rot voor jullie.
    Hopen dat ze niet te vaak ziek wordt en een 'makkelijk' meisje wordt.

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    check hyves

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bah debora, das een tegenvaller, enige voordeel dat je het nu heel snel weet. Sterkte meid en tranen mogen

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @debora ach nee toch meid wat kl*te! hele dikke knuffel
    @maja hahaha :D lune die piemels interessant vind en dat ook nog van haar mama hebben foei foei maja hahaha.... en papa een dikke piemel geweldig. fijn dat het prima ging bij de tandarts.

net dylan naar mijn moeder gebracht zodat ik wat aan mijn school opdrachten kon werken kom ik tot de conclusie dat mijn usb kwijt is (op school in laptop laten zitten) nu hoop ik maar dat niet een van die pubers op school hem gejat heeft want daar staat alles op van de afgelopen 2 jaar :( . chayenna is vandaag helemaal uit haar doen huilen wilt alleen maar tiet enz.... best vermoeiend zeg.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi

@debora jeetje meid das niet het nieuws waar je op zit te wachten knuffffffffffffff

hyves ga zo ff lezen

hier vanmorgen afspraak met de ambtenaar gehad in het stadhuis wat een leuke aardige vent en wat een mooi stadhuis van binnen ...zo alles heeft tie gevraagd we hebben overal antwoord op gegeven dus ben benieuwd wat hij ervan gaat brouwen volgende week...wij vinden alles best ..

Gwen is nog steeds niet lekker me moppie wel vanmorgen ff meegeweest dat ze er al al een keer geweest was en de trouwzaal heeft gezien vonden we wel fijn..

ga nu ff me verf uit me haar wassen en ff zonnebanken ff tijd voor mezelf...

tot strakkies

Deel Deze Pagina