Dat is klote zeg . Dikke knuffel voor jullie! En zeker dat jullie het net zoals bij Finn super goed gaan aanpakken en jullie weg in vinden!
Joma enne het word nu echt spannend he ...DE dag komt al heel dichtbij! Ik ben zo benieuwd naar hoe het zal zijn.
@debora jeetje wat een k*t nieuws zeg, en tuurlijk heb je ff traantje gelaten is ook niet niets he!! heel veel sterkte ermee!
Ach jeetje debora, wat een rot nieuws zeg. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Dikke knuffel voor jullie. Hier lekker met m'n vriendin geshopt. Altijd leuk. Nog even naar de kinderboerderij gelopen en daarna lekker een broodje gegeten.
DEBORA.....jemig.. ik schrik er gewoon van.. had zo gehoopt dat NORE het niet zou hebben...Dikke knuffle meid.. jullie redden het echt wel, maar kan me je tranen heel goed voorstellen!!!
whahah.. DIE HEEEEELE lange dag is zoooooo voorbij hoor!!!!!... voor je t weet lig je in bed.. Dus meid.. neem alles in je op en probeer echt van alles intens te genieten.. (doe je toch wel)....
Hi! Debora, dikke knuffel... wat een K U T nieuws! Weet niet wat ik zeggen moet. Wist je dat de kans groot was of is het echt enorme stomme pech dat ze het beide hebben? Meiske, hoest nu? Ga ff hyves lezen...
nou ik denk het wel gwen nu ook maar ja kan beter nu dan volgende week...zit aan de antigripiene nu ahaha
nou ik duik mijn bedje in heb net 3 antigriepine ingenomen morgen werken en zaterdag nog en dan lekker vakantie
He bah Joma, ook al niet lekker. Maar zoals je zelf al zegt, beter nu dan volgende week! Hopelijk zijn jullie dan allebei weer opgeknapt. Heerlijk zeg, bijna vakantie! Wen, met mij gaat het super. Het besef begint af en toe door te dringen. Al blijf ik in mijn achterhoofd een heel sterk gevoel houden dat het ook nog mis kan gaan. Iig al wel kotsend boven de wc gehangen vannacht Feestavond was geweldig. Kas was te schattig gewoon. De hele zaal zei: ahhhh, toen hij zijn zinnetje had opgezegd Eva stond best wel verlegen achteraan haar tekst op te zeggen. En Stijn, groep 6, was natuurlijk erg stoer (net als de rest van de jongens uit zijn groep) Sofie hadden we meegenomen, maar zij was het na 2 voorstellingen al zat. Beetje jammer was dat. Volgend jaar maar weer een oppas regelen. Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken.
Goedemorgen, Vannacht heerlijk geslapen, tot half 6 Sofie werd huilend wakker en was erg verdrietig. Na wat gekroeld te hebben is ze gelukkig weer in slaap gevallen. Maar ik was klaarwakker en ben weer gaan piekeren. Toen maar om 6 uur eruit gegaan. Lekker rustig de krant gelezen. Sofie om 8 uur wakker gemaakt om snel de kinderen naar school te brengen. Die waren niet in een superbest humeur. Gisteren veel te laat naar bed gegaan natuurlijk. De kleuters mogen gewoon uitslapen en op school komen wanneer ze willen. Maar de oudere kinderen dus niet. Vanavond gaan ze dus lekker vroeg naar bed. Straks moet ik nog om boodschappen. Ben even moed aan het verzamelen, heb echt geen zin.
Klinkt als een geslaagde avond Meiske.. superr...en die relatie met je wc.. sja.. das dan weer jammer!! Hier niks bijzonders vandaag.. Ed is vrij dus ik race maar s door het hele huis vandaag denk ik.. is wel weer s nodig vind ik... dus weinig hier.. koes koes