Hoi! Wat een mooie taart sizzel! En dat voor een beginneling! Ik zou het je niet nadoen. Erg mooi. Maja, ik hoop voor je dat Timme vannacht lekker doorslaapt. En hoe denk je over bijvoeden? Zou dat misschien wat helpen? Of was je nou al met worteltjes begonnen? En overdag rekken werkte ook niet toch? Jeetje, lastig.... Joma, lekker wezen zwemmen met gwen. Zag al foto's op je hyves staan. Hier gezellig dagje gehad. Wel een lange dag voor mij. Ik moest werken van 7 tot 10u. Dat heb je met een 0 uren contract, dan moet je vaak invallen voor ziekte. Maar ik was om 10 voor 6 al wakker en vannacht ook weinig geslapen omdat ik steeds wakker schrok en bang was dat ik me zou verslapen Toen ik thuis kwam waren er vrienden met hun kindjes. Die kwamen zomaar even aanwaaien op weg naar het bos. Dus we zijn met hun meegelopen naar het bos. En vanmiddag kwam er een neef van Peter met kinderen. Die zijn patat blijven eten. Tussendoor ook nog kunnen poetsen en opruimen. Nu ben ik erg moe, maar dat is niet zo vreemd dus... Meiske, ik vind het erg spannend voor je. En ik hoop dan ook echt dat het raak is! Ik leef met je mee. Ik mag over 2 weken (hoop ik)
Maar Boney, je hebt helemaal geen tijd voor visite! Je moet het bed in met Peter, huppakkee Ik ben al begonnen met bijvoeden idd. Maar dat wou hij vandaag ook niet. Hij wou niks Hij heeft over de hele dag misschien 250cc gedronken, veel te weinig. Ik ga dit 3 dagen aankijken en daarna actie ondernemen want hij krijgt gewoon veel te weinig. Maar hij doet niet ziek aan. Alleen een flinke poepluier, rode billen en hij wrijft steeds in z'n gezichtje dus ik denk echt tandjes.. maar ik zie dus niks, schiet niet op zo. Oee, de buurvrouw is vanochtend ingeleid maar er is nog geen nieuws.. Ben toch zooo nieuwsgierig! Joma, dat aapje heb ik op internet besteld. Het heet babyzoo slaaptrainer. En dan is het dus het aapje. Moet je anders even googelen want weet zo niet meer waar ik hem gekocht heb en er zijn wel meerdere sites denk ik. Lune zei het bij het naar bed brengen zelf al: 'ik ga goed slapen, niet huilen en wachten tot het aapje wakker is.. dan krijg ik een sticker!' Juist Zo lekker boer zoekt vrouw kijken, jeej!
Wauw Sizzel! Goed joh! En... Viel mee of tegen? Maja, het aapje en stickers plakken slaat goed aan hè?! Super hoor! Balen dat Timme niet goed drinkt... Hopelijk gewoon ff z'n dag niet en morgen weer in orde... Meiske, spannend... Ook ik leef mee! Leuke foto's van de mooie jarige job Ariel, prachtige taart ook! Ben verders beetje kwijt... Was wel benieuwd of iemand ook al echt aan de tafeltent is begonnen?? Hier leuk weekend gehad? Nu plof ik op de bank en kijk nog even boer zoekt vrouw! Oh trouwens, Fenne kan lezen!! Denkt ze zelf... Ze is heel erg met letters en woorden bezig en herkent al letters uit haar naam en woorden enzo... Maar nu 'leest' ze dus alles wat overal staat. Bijv. als er letters op een vrachtwagen staan dan staat daar ook vrachtwagen volgens Fenne. Of letters op de pindakaaspot, dan staat er pindakaas... En ja, dan heb je dus regelmatig dat ze goed gokt. Stoer dat ze het vindt! zegt ze vandaag: mama, ik kan tegenwoordig ineens zomaar lezen hè?! Hihi
Leuke foto's Joma!! Maja, wauw wat goed van Lune voor slapen gaan... Doe mij ook zon aapje! Ga het serieus overwegen! Hmm ff in de gaten houden met Timme ja, tandjes is ook zoiets lastigs, was die periode al weer vergeten
Wen: ik vond het heel erg mee vallen. het moeilijkste vond ik de fondant goed over het taartje krijgen.. is ff lastig.. En gokken of je de fondant genoeg uitgerold hebt.. maar verder.. ik vond het heeeeerlijk om te doen! lekker weer ff crea-bea zijn.. heerlijk! Ga het binnenkort weer doen samen met een vriendin. Gaan we voor haar verjaardag een taart maken! Heb er zin in!! oja.. en dat lezen.. heeft Nora ook... Op bijv alle snoepjes staat "Nora" volgens haar.. hihi.. hoezo slim.. En ook op alle post! En op de zak brood staat "brood"! Joma: Leuke foto's!!! Gwen heeft het naar haar zin gehad! Dat is te zien!
Leuke foto's joma. Ilse gaat vrijdag voor het eerst naar zwemles, ben benieuwd hoe ze het vind en of ze dan nog steeds alleen in het water durft te springen enz. Net kaartjes voor het zomerfestival van studio 100 geboekt. Gaat paul samen met ilse net na de bevalling, is denk ik wel erg leuk voor haar.