Had ik die er niet bij gezet????? http://elearning.teleac.nl/course/view.php?id=3.. hier is ie.. heul handig..
ff 2 korte filmpjes YouTube - Gwen tapdansen!! en deze YouTube - op een grote paddestoel??hoe gaat tie ook alweer??
Dan moet je wel zorgen dat het echt Biscuitmix is en geen Cakemix he Ichy, anders is je taartje niet te haggelen!
pfff moet zo eens op jacht naar het scrapbooking programma wat ik ooit eens gekocht heb.. wil een leuke (digitale) uitnodigingskaart voor jesper maken... maar weet echt niet meer waar die cd zou kunnen liggen.....
whahaha NIEKYN.. erg hoor dit!!!... als ik iets in mijn hoofd heb dan moet t ook NU en METEEN en ook VANDAAG nog af!!.. als dat niet kan wordt ik er gewoon kribbig van!!.. nu nog zien hoe ik die boodschappen in huis ga halen.. tis koud...geen auto.. en twee kindjes die meemoeten natuurlijk... twee andere kindjes die uit school en naar school en zwemles moeten.. wil m vanavond gaan maken.. dus appie kan vanavond nog.. de rest moet overdag.. dus straks de stad maar ff in! en nu ECHT WEG!
Gaat steeds beter, maar is zeker nog niet te vergelijken met leeftijdsgenootjes. Donderdag weer naar Audiologisch centrum voor testen.
@Ichtus *********LIG HELEMAAL DUBBEL VAN HET LACHEN****** Heb je mijn hersens gestolen ofzo, we konden wel klonen zijn... echt geweldig!!!!
bij mij gaat het op dit moment zo, Ik moet vandaag de cd van dat scrapbooking programma nog opzoeken, ik wil de triptrap in elkaar zetten maar de boormachine is leeg dus ligt aan de lader en de trip trap ligt kris kras door de kamer klaar om in elkaar gezet te worden..... Moet opruimen, was doen, strijken, afstoffen, solliciteren op 2 functies en ook nog eens ergens op de relax stand gaan staan....... en alles wil ik tegelijkertijd doen... hihi
iedereen drukke dag hierro ook ..gaan nu ff boodschappen doen daarna moet ik me nagels op laten vullen dan nog wat in huis doen..en bedverschonen ..eten koken daarna weer klantjes doen om 18 uur..dus ben ook weg veel succes allemaal vandaag
Finn, gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben je stoer in je mooie Buzz Lightyear pak! Boney, je hebt het toch zo weer warm? Ik dacht ook even dat jullie hele huis er nu als een chaos uitziet, maar dat is natuurlijk alleen boven? hihi.. Ichtus, ik lig helemaal in een deuk om jou Ik weet het nu zeker: ik ga er niet aan beginnen Lune heeft een boek gekregen voor haar verjaardag met allemaal leuke dingen erin. Thema's voor kinderfeestjes, liedjes, knutseldingen, recepten etc. Daar staat een chocoladetaart in en die wou Lune heeeel graag maken, dus dat gaan we maar een keer samen doen. Vind ik al heel dapper van mezelf Heb nog even lekker anderhalf uur kunnen slapen. Dat is toch het enige voordeel van nog geen baan hebben... Helemaal met deze nachten wel prettig als je overdag nog eventjes kan tukken. Ga zo even naar de wuper, m'n moeder eet hier vanavond en ze wou iets 'magers'. Dus geen lekkere pasta carbonara ben ik bang