Hihi dat denk ik dan ook niet Maja! Ik heb gisteravond bij de Mac gegeten. En die Cheese&Bacon vind ik errug lekker!! Vanavond lekker zelfgemaakte groentesoep eten, die ik gister al heb gemaakt! En pfff vanavond weer naar school! Heb toetsen
HOU OP OVER MACfood.. heb trek in dat!!!!... zal ze s bellen dat ze er hier in Hattem 1 moeten bouwen... lijkt me geweldig.. in Zwolle woonden we er zo bijna naast. das pas ideaal!!.. en toen ik er werkte was t nog beter... de goeie ouwe tijd!..nog geen idee wat ik vanavond ga eten.. zal s kijken naar iets lekkers.. heb wel zin in wraps Turkse durum denk ik.. yammie.. en dan voor de kiddies gewoon kip met worteltjes en doperwtjes erin.. die eten t anders niet..whahah...
@Naatje.. fijn dat t beter gaat.. hopelijk komt ie bij met leeftijdsgenootjes al moet ik zeggen dat ik het verschil op deze leeftijd sowieso soms erg groot vind.. veranderd vast nog wel! @NIEKYN.. succes...whahaha.. kloon.. me myself and i... @MAJA.. iets magers.. pfff.. als er hier mensen eten dan euh.. ist t gewoon wat de pot schaft.. ben al niet zo'n keuken heldin dus geen fratsen.. gewoon eten wat in de pan zit.. mager of niet.. geen flauw idee.. SUCCES.. jij kunt dat! ah.. kids komen eraan...toedels
Hihi, normaal is het ook hoor, wat de pot schaft. Maar ze was hier vanochtend en ik vroeg haar wat ze wou eten vanavond, dus toen zei ze 'iets magers' Haar zoveelste dieet denk ik Het is niet heel mager geworden. Wokkies (van die aardappelblokjes), een valess burger en sla met van alles erdoor. Timme is knock out gegaan tijdens het wandelen, die ligt nu nog te pitten in de kinderwagen op de gang. Oe, ik krijg een sms. Zou het nieuws zijn van de buuf???
JAAAAAAAAA! Hun zoon Tiemen is geboren, jeeeej! Alles gezond en iedereen gelukkig. Heerlijk voor ze. Leuke naam Tiemen, vonden wij ook leuk maar te fries. Mgoe, de buren zijn ook friezen Nu hebben ze een Fenne en Tiemen, leuk toch?
Dat is leuk indd!! Vin wilde dat eigenlijk als 2e naam doen van Noah. Zodat we em nog een soort van naar ze vader gingen noemen ofzo. En Vin heeft ook Friese roots haha, nou dat feest ging mooi niet door en het werd Thijmen!
@Ichtus Heb je echt, echt, echt, echt bij de macdonalds gewerkt in Zwolle???? Misschien heb je mij wel eens een lekkere big mac gemaakt..???? Werken bij de mac... volgens mij stinkt je als je thuis komt een uur in de wind, ik heb zelf ook wel eens bij een friettent gewerkt en ik at in die tijd veeeeel minder patat dan nu.. haha
ik ben even trots op mezelf, Ik heb helemaal alleen de triptrip voor Sanne in elkaar gebouwd De grootste grap was dat ik de boormachine helemaal niet nodig was!!!! hahaahahahahaha
nog zoiets, ik ben ook in februari jarig en heb al een tijdje op de wensenlijst een kruimeldief om toch effe snel de kruimels te kunnen opzuigen.... Zit ik dus net die cd van dat scrapbooking programma te zoeken vind ik op zolder in de kast een KRUIMELDIEF..... pfff hoezo luxe kind... weet niet eens meer wat ik allemaal heb....
haha een boormachine voor een triptrap? Nee... das echt 4 schroefjes he?! Wel een super fijne stoel!!
Haha Niekyn En van die triptrap, heel stoer! Ik ben degene hier in huis die dat soort klusjes altijd doet. Vind ik altijd leuk en ben 10x sneller en handiger dan Peter.
Zitten jullie kindjes eigenlijk nog wel in de kinderstoel? Tessa namelijk helemaal niet meer. Waarom weet ik eigenlijk niet. Ze zit met eten ook gewoon aan tafel. Gaat prima. Heel soms met verven of zo, dan gaat ze er zelf inzitten.
Ichtus?? Hoe staat het met de taarten? Voor wie maak je er eigenlijk eentje? Heb ik ff gemist! Ik heb zojuist alles besteld op leukste taarten... gaat voor Fenne een Hello Kitty worden... ik vind er niks aan, maar zij vindt het super leuk en daar gaat het om! Nu maar hopen dat ik het een beetje kan, maar heb genoeg besteld om volgende week eerst een oefentaart te maken... jammie! Tenminste... dat hoop ik dan maar!
Wij hebben een triptrap, dus das niet echt een kinderstoel meer nu, maar meer een hoge stoel... vind ik wel handig eigenlijk... ze klimt er ook zelf op en af.
ik ga zo ook bestellen bij leukste taarten.. want hier kun je nergens fondant of marsepein krijgen en zelfs de ingredienten om t zelf te maken zijn er niet.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... Nou ja.. wel wat ingredienten gekocht voor de taart zelf.. Vind t wel duur trouwens.... Hoeveel fondant heb ik eigenlijk nodig voor een doorsnee taart ?? is dan 1 kg incl versiering genoeg??? wil wel wat kunnen oefenen natuurlijk
hier is 'the man in the house' diegene die dat soort klussen doet, maar meneer heeft er de laatste tijd geen zin in ofzo, dus dan doe ik het zelf wel... haha.
Ben trouwens helemaal happy dat ik zulke dingen nu weer lekker aan het doen ben... ben dol op projectjes, maar is er lange tijd niet van gekomen... heerlijk zeg een groter kind! Tot nu toe dus de tafeltent, heb een lampenkap voor Fenne dr kamertje opnieuw bekleed, ga taarten bakken en volgende week de kamer van Fenne opnieuw behangen... gewoon wit, want er komt daarna een enorme muursticker in de vorm van een boom op. Dat wordt haar verjaardagscadeau, commode er af en speelhoekje er in! En dan krijgt ze uiteraard ook nog wel wat klein spul om uit te kunnen pakken... de kinderkamer - Around The Wall muurstickers