Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Deborah.hubbie en zusje.

Proficiat met Finn alweer 3 jaar! En wat een superstoer pak!

Pffff ik heb helemaal geen zin meer bah bah. Ik heb zin om te slapen maar helaas kan niet. Heb om half 4 een gesprek met Giovanni's juf.
    He bah nu net dat ik lekker alleen ben nu. Keano is met papa mee naar de loods enexis kwam de stroom aansluiten kunnen ze eindelijk gewoon werken daar. De mannen helemaal blij want nu kunnen ze dan ook de brug in gebruik gaan nemen.

Nou ik ga maar ff neus peuteren ofzo hahhahahaha

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Nee McDon. Heerde/Epe aan A50..heul lang geleden. heb daar HUB ontmoet.. Ed was daar rest.manager... ik heb dus gewoon mijn baas verleid..whahaha.. toen de zaak werd overgenomen door de eigenaar van zwolle zijn we massaal vertrokken.. dat is me toch een l*l.. anyhoe.. Ed heeft er 13,5 jr gewerkt.. ik 2 jaar en een beetje..

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja dat doe ik dus ook...

Heb trouwens marsepein besteld en niet fondant. Heb 1 kg voor geheel te bekleden en dan nog 3 kleuren 250 gram. Er stond daar dat 1 kg genoeg was om 3 taarten geheel te bekleden, dus moet goed komen! :)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    En duur?
    Denk dat het stiekem meevalt. Ik was nu 42 euro kwijt voor alles en heb dan ook letter & bloemen uitstekers erbij... en mix voor biscuit en botercreme.
    Denk dat als je normaal 3 taarten koopt je ook snel 45 euro kwijt bent...

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Een 24cm taart, daar doe ik 400 gr. fondant op om te bekleden.

Dat is dan wel zonder decoratie!

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    maar je hebt bij de mcdonalds gewerkt, hmmm. ***SLURP****
    daar ben ik echt al zooooooolang niet meer geweest.... sinds ik weet hoeveel cal. een big mac is eet ik die dingen niet meer....

d'r zijn natuurlijk meerdere manieren om hogerop te komen... hehe :D Wel leuk dat jullie elkaar daarvan kennen... doet me een beetje denken aan mijn hubby en mij :)

Mijn man en ik hebben in de friettent samengewerkt maar ik vond hem een nerd en hij mij een trut... dus toen was die schattige klik er nog niet... (we waren 16/17 dus daar ben ik niet rouwig om..)

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    oh ik wil die voetbaltaart.... of jip en janneke.... of bumba

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Besteld.. het fondant pakket 1 kg.. + de 6 kleuren 250 gram per stuk voor 13 euro of zoiets....mooi starterspakket.. en de biscuitmix, want die kon ik hier ook niet krijgen.. tssss.. stomme stad!

de rest heb ik al in huis.. en nu maar hopen dat t morgen komt..whaha.. anders kunnen we mooi woensdag middag bezig.. helemaal zin in!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahaha.. grappig NIEKYN..

Ik moet alleen nog ff uitstekers hebben, maar die heb ik hier bij de blokker gezien.. speciaal voor marsepein dus daar ga ik danmorgen wel ff op mijn gemak naar kijken.. dan is Ed vrij.. heb ik even rustig de tijd.... en ik doe niet botercreme.. ieuw.. klinkt zo smerig.. ik doe t met slagroom en versteviger nu.. om te oefenen.. we eten m toch op.. moet toch eerst voorproeven voor ik de gasten laat eten..whahah

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja.. echt gewerkt.. heerlijk. ik at er elke dag.. en kwam geen grammetje aan... hub heeft er 13 jaar gewerkt en weegt nog steeds 65 kg.. dus t valt best mee hoor met die calorien.. en nu ff snel hier de chaos wegwerken.. zo met lisa naar zwemles en dan komt oma.. die krijgt een hartverzakking als ik nu niet rap iets ga doen!;)

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook bij de Mac gewerkt, wou dat ik 65 kg weeg! :p

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Jullie hebben veel gekletst vandaag zeg! Ik haar vanaf hier weer in.
    Oke, ik ben nu ook aangestoken door het taartvirus. Ga vanavond even kijken wat ik allemaal nodig heb.

We zijn net terug van de begrafenis. We waren nog net op tijd in de kerk. Piet was weer eens laat van zijn werk (lege accu van de auto) Ik had de knoopjes van zijn blouse al dichtgedaan en heb hem snel geholpen met aankleden. Geraced naar een paar dorpjes verderop en toen hadden we nog 4 minuten over voordat de dienst begon. Pfff.

Nu ga ik de laptop afstaan aan Stijn. 't Wordt tijd dat hij zelf een laptop koopt:D

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @ARIEL.. ik weeg weer 65 kg.. eindelijk!!!.. na 4 kids weer op mijn oude vertrouwde gewicht van voor mijn kinderen tijdperk.. dat flubberbuikje neem ik maar voor lief!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh heb zo'n zin om aan die taart te beginnen.. moet wel eerst een goed voorbeeld zien te vinden.. iets met BUMBA.. heb al gezien hoe ik een 3d bumba kan maken.. en dan de rest nog..

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hey lieve dames...

Allereerst bedankt voor de felicitaties... echt super om te zien dat jullie ons niet zijn vergeten.....

Alle kindjes welke jarig zijn geweest of binnenkort jarig zijn... van harte... ben hier niet altijd dus.... even zooo...maar niet minder gemeend....

NACHTBRAKERS.... Elise heeft ook een lange periode snachts niet willen slapen.. gelukkig afkloppen is dat nu beter.... maar ik zou helemaal doordraaien als ik sommige verhalen hier soms lees...

TAARTEN... pffft geweldig ziet er uit.. maar ik kan mezelf er echt niet toe zetten om zoiets te doen hoor hahaha...

MEISKE.... komt helemaal goed haha weet ik zeker... duim duim duim

alle andere lieve meiden en hun kindjes... dikke knuf...en ik hou je in de gaten hoor haha...

ELISE: is een pracht meid... ziek al een week... een enorme wijsneus...een draak... nog niet zindelijk ook geen pogingen van haar zijde....

NICK: super lief maar begint nu toch ook wel puberdingen te vertonen... (HEFTIGGGGGGGG) doet het super op school lekker menneke is het...

DAAN: Lief schattig lekker...

DWAAS: gelukkig.... werkloos(iets minder gelukkig)....trots op man en kinderen....druk met het zoeken naar werk.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @dwaas jammer van het werk ggrr hoop dat je snel wat anders vindt...

hier het begin....van een zelf ontworpen ;)tafeltent...net begonnen met de hand genaaid....doe alles met de hand...haha moet nog achterkant aan en dan de ramen en deuren erin ect..ophangingen voor raampjes ect..

Bekijk bijlage 126185

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Grappig. Ik zit me te verdiepen in de muur van Tessa. Behang is leuk, maar sinds gisteren kwam het in me op dat een muursticker ook leuk zou zijn. Ik kwam deze tegen. Er staan trouwens nog veel meer veel te leuke op die site.
    FLowertree paars | BOOM-STICKERS | De BijZaak

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    tafeltent... hahaa is dat een nieuwe rage???? leuk leuk leuk... helaas heb ik niet eens een eettafel dus een tafeltent wordt lastig...

Joyce... als je zondag komt zou je dan weer wat klapstoelen mee willen nemen?

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    is goed hoor neem wel mee;)wel van te voren nog ff zeggen hoor heb geheugen van nul....vanaf hoelaat tot hoelaat vier je haar verjaardag?

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36

Deel Deze Pagina