ja nu ff net al eten gemaakt gestofzuigd heel de 1e verdieping..gwen haar bed verschoond , was aangezet..
Maja proficiat met je verjaardag. Zo nu lekker even het rijk alleen,Keano is na de psz en het ging zowaar goed! Ik kon gewoon weggaan zonder problemen! Hopelijk blijft het nu gewoon zo. Volgende week vieren we zijn verjaardag op de psz en ik heb de traktaties al klaar. Zal er zsm een foto van plaatsen. Iedereen een fijne dag!
echt waar joma... als ik toch eens de helft van jou energie had he.. hahaha jij ook een fijne dag lianda!!
Thanks ladies Er werd net een enorme bos rode rozen bezorgd, ik gok dat het er 29 zijn Van Jeroen. Lief he? En we gaan als cadeautje samen een dagje relaxen/sauna/massage/uit eten, heerlijk! Nu al zin in. Lune heeft net voor me gezongen, ik moest op de bank staan Hm, klein probleempje. De rozen zijn zo groot en het zijn er zoveel.. heb er geen vaas voor
Dank je wel Dwaas! Poeh ik moet eigenlijk wat doen bed verschonen van de middelste maar zooo geen zin. Ik rook gewoon nog even me sigaretje en dan ga ik het doen. Komt volgens mij omdat ik nu lekker alleen ben en geen gezeur aan me kop hahahaha
Ahhhh wat lief zeg! Oh jeeh ik ken het probleem ik heb ook geen vazen haha dus heb ik er 1 van de buuf moeten lenen en die staat nog steeds in de kast
Jeee wat super lief.... misschien dan maar verdelen over meerdere vaasjes... minder leuk maar je moet wat... ik heb gelukkig gisteren alles al gewassen dus vandaag de hele dag de tijd om internet uit te pluizen naar werk.... als iemand nog tips heeft graag!!!!!!
Ja, dat kan. Maar ze zijn enorm groot! Heb niet eens zulke hoge vazen hihi. Ik doe met je mee met werk zoeken. Heb niet echt tips voor je, sorry.
Hm, best een idee. Maar de buuf is gister bevallen, die zit vast niet op mij te wachten nu De andere buren zijn niet thuis. Ik ga nog ff zoeken naar iets.
mmm dan wordt het lastig MAJA... of je moet ze kort maken... maar dan is het natuurlijk helemaal zonde... en je ouders? die wonen toch in de buurt...?
Goedemorgen! Ik ga vanavond wel teruglezen denk ik.... Kan ik 1 van jullie kinderen blij maken met voetbalplaatjes?? Ik heb ze aan van die snert kinderen gegeven bij de AH en die zeiden geeneens bedankt! Dus dat doe ik niet meer!
M'n vader belde net. Paps en mams komen vanavond nog even een kopje koffie halen en hij neemt een vaas voor me mee. Waar je het al niet druk mee kan hebben
he ariel... hoe was de verjaardag van Roos? Plaatjes van de AH doe ik dit keer niet aan mee, wel aan de c1000 plaatjes die zijn ook echt mooi.... maar moet er nog wel een aantal dus als iemand nog wat over heeft.....
tsja je moet wat als je thuis zit he MAJA... en niet de creatieviteit hebt om tafeltenten of taarten te maken...en een huisvrouw ben ik ook al niet... arggg nu lijk ik echt een mislukking he.....hahah
Maja, gefeliciteerd! Meiske, vind het knap dat je kan wachten met testen. Hoe voel je je dan? Wat denk je?