Stiekem toch best leuk om jarig te zijn Er hebben 2 vriendinnetjes gebeld, mijn paps en schoonzus (niet opgenomen), ik heb rozen gekregen, straks taart eten, vanavond paps en mams op visite.. leuk hoor Morgen ga ik naar mijn BFF (haha), heb ik al een poosje niet gezien dus gezellig bijkletsen. Jeroen is morgen thuis, dus ik ga daar heen, lekker zonder kindjes8)
hahah maja... zo erg is het ook weer niet... toch???? wij hebben vast en zeker andere kwaliteiten.....toch??? hahah zoekt bevestiging!!!!!
MAJA.. HAPPY BIRTHDAY!!!!!! MEISKE... knap hoor niet testen.. maar misschien wel verstandig!!.. ik duim ook DWAAS.. jij heb t heel veel kwaliteiten.. en t werk komt wel weer.. echt.. SUCCES met zoeken.. ik duim mee... Hier: vanmorgen geshopt.. pffff.. ben er moe van.. en meteen failliet..whahaha..weet niet of het een lekekr gevoel is eigenlijk..hmmm.. maar wel leuke dingen gekocht.. Ed is kiddies ophalen.. ik ga tafeldekken en dan eten.. daarna in huis bezig.. kan nu mooi op mijn dooie gemak de boven verdieping is grondig doen.. dat vind ik zo'n gedoe met de kleintjes om me heen.. laat t dan ook voor het gemak maar vaak liggen.. en daar erger ik me dan weer aan.. dus nu maar ff dan.. Hier ook een waardeloze nacht gehad.. Anna heeft bijna de hele nacht gehuild.. we zijn er allebei wel 3 keer uitgeweest.. ed heeft nog een tijdje met r beneden gezeten.. wat ze had/heeft.. geen idee... maar niks was goed.. dat heeft ze noooit.. hopelijk een kiesje of zoiets.. dan is t ook zo weer over!... Nou .. ik ga snel weer.. koes koes
thnxxx ichy voor het vertrouwen... en wat vreselijk rot zon nacht....hopelijk inderdaad een kiesje...of gewoon even lekker draken... succes met alles wat je op je planning hebt staan vandaag... koes koes
Balen van je nacht Ichtus! Vriendje ziek Dwaas? En nummer 4? Iedereen al ziek geweest? Griep? Het wordt tijd dat het lente wordt.. Ik ga ff broodje eten met Lune en daarna Timme en fles geven. Of andersom..
ja nummer 4.... eerst Nick toen fay (de dochter van Daan) toen elise.... toen Daan.... toen elise weer en nu Daan weer... dus eigenlijk nummer 6 maar dat staat zo overdreven....dus hou ik het maar op nummer 4... IK word gek van alle ziektekiemen.....eet smakelijk
Maja! Gefeliciteerd met je verjaardag!!! En wat lieeeeffff die rozen... geweldig! Dwaas.. werk zoeken.. balen.. hopelijk vind je snel wat.. maaruh.. voor nu eerst voor je mannetje zorgen... kus Meiske.. spannend.. dat je het vol kunt houden om niet te testen.. jeej.. respect! Ik duim voor je!! Joma.. druk zoals altijd.. net ff gauw het eten klaargezet voor vanavond..
ik moet echt aan de fotoalbums gaan werken van de kids.. ben met die van Daan helemaal bij.. Die van Nora heb ik af tot september '10... en ik kom gewoon niet verder.. kan me er niet toe zetten! Wordt er echt gek van!!! vanavond dan nog maar een poging doen.. Wil straks alleen nog haar verjaardagsfoto's erin te hoeven doen zodat ik 'm dan kan versturen...
Even klagen hoor.. Ben zoooo ongelofelijk moe. Lune ligt net op bed maar Timme is er weer uit, dus ze slapen niet tegelijk. Lune is de hele ochtend al pieperig en wil niet zelf spelen. Ik zit echt te wachten tot Jeroen thuiskomt, maar ik weet niet wanneer dat is. Wil zo graag even hardlopen, hoewel ik niet weet waar ik de energie vandaan moet halen maar dat komt vast wel goed. Zo, klaar met klagen
Zo ff via mobiel terug lezen reageren hoor. Doe er wel 3 uur over maar goed... @ Ichy nou tel dr bij mij nog maar 10 kilo bij! na 2 kids.... Te zwaar, maar dit woog ik ook voor Roos, moet echt ff gaan trainen! @ Joma, leuke tafeltent! @ Ichy, hier ook smeltende fondant met slagroom, ik doe dan vullen met slagroom en afsmeren (heel dun) met botercreme! Dan loopt ie ook niet uit. @ Mys, gaat t al weer beter met je neus? @ Lianda, dikke knuff, ga thuis hyves ff lezen MAJA, HEPPPIIE BEEURSDEEE TOE JOOE! Ik slaap trouwens nooit meer dan 4/5 uur per nacht....t went... @ Dwaas, wat een kl*te gevoel is dat he, werkloos zijn. Hoop dat je snel wat vindt! De verjaardag van Roos was super! Lekker druk! En ze heeft genoten van alle aandacht.
zo ben ook weer ff net ff naar de winkels geweest...gwen blij want dan komen we langs de Hema en dan krijgt ze een warm kaasbroodje is ze verzot op!! ze ligt nu na 5 min slaap in de auto ..overgelegd op de bank te pitten volgens mij is ze ook niet helemaal fit @maja leuk zeg die rozen..zou die van mij nog niet eens opkomen @Dwaasje wat voor werk zoek je??zal de kranten als ze binnenkomen doorspitten... @Ariel ook aan het werk nu? @ichy lekker shoppen....en sopse!
@majadepaja: van harte gefeliciteerd!!! En afgezien van je enorme middagdip best een geslaagde dag dus. Wat leuk van die rozen van Jeroentje. Doet die van mij nou nooooooooit. Geniet nog van je laatste jaar als twintiger. Hier goed nieuws, al 2 nachten goed geslapen! Jeuh! Ben nu thuis van t werk, ff tornado spelen, zoals ichy dat altijd zegt, en dan mn schatjes ophalen. De oppas had gebeld, Elena wilde niet slapen en klaagt over buikpijn. Beetje lastig te oordelen hoe het echt gaat, aangezien ze gister laat ging slapen, vanmorgen vroeg wakker was en het woord pijn vaak niet goed gebruikt. Ik ' spreek ' jullie laterrrrrrrrrrrr.
nou we zouden met bryan morgen naar zandkasteel gaan krijgen we laatst een brief dat dit verzet is, ik daar dus meteen een heel kwade mail heen gestuurd omdat ik daar speciaal een vrije dag voor geregeld had, nu krijg ik net een mail terug mag ik op hun kosten naar de biba boerderij nou das nog een netjes he
heb deze foto 20/30 in een lijst vanmorgen opgehaald Gwen stond er niet bij eerst heeft me oom er ff bij gepuzzeld haha heb hem net schuin genomen anders kreeg ik de flits in mijn lijst.. Bekijk bijlage 126385