Haaaaaaaaaiiii eerst even een belangrijke mededeling.. we hebben hier weer een mijlpaal bereikt.. een hele dikke bruine . Oftewel.. Elena heeft voor het eerst op t toilet een neger leren bobsleeen!! Wij zijn a-pe-trots en zij zel ook . Verder nog even een ego-posi-bericht.. Erik gaat zo weg en dan komt mijn vriendin en gaan we lekker kletsen en biertes drinken. Heb ik wel ff zin in!
Mooie foto's Joma!!! He.. mn vriendin komt gewoon een half uur te vroeg! Nou ja, no problemo, hasta la vista
jeee wat goed van Elena... nou heb ik even een half uurtje de tijd om hier te zijn en is het zoooo vreselijk saai hier... hahha..
Hi Gwen... lekker mupke! Een recente foto zegt ze... hihi... recenter dan die van gisteren is ie in ieder geval wel haha... jij bent ook zo mega ongelooflijk ontzettend trots op je meissie he Joma? En dat snap ik best!
Ik ben er toch Dwaas!! Hoest nu? Behalve dan dat je een ziekenboeg hebt, dat las ik nu net toevallig... Nog fotos van je jarige job?
nee nog geen fotos... zij viert haar feestje pas as zondag bij ons... afgelopen weekend was papaweekend he....
ja weet nog niet zo heel goed wat ik voor haar moet kopen.. ze hebben al zoveel he... dus lastig maar dat komt vast helemaal goed..... en ja ik heb het nog te goed... heb het enorm zwaar gehad zaterdag hoor... op haar verjaardag zelf gelukkig heb ik een paar uur met haar mogen doorbrengen en een klein beetje haar verjaardag kunnen vieren... maar het was een dag vol tranen... ps ik zet de recentste fotos van mijn kiddies altijd op hyves dus mocht je even elise willen snuiven.....
haha blijft leuk in de maxicosi zitten en wat is ze lang zo op de foto dwaas heb het geloof ik gemist maar je hebt geen baan meer op het moment, klote zeg.
Wat een leuke fotos Dwaas... wat is Elise toch een heerlijk mupke en Nick natuurlijk een stoere dude! Vind wel dat Elise en Fenne nu ineens heel anders zijn, waar een jaartje terug sommige hun nog wel eens op elkaar vonden lijken zo op de fotos... nu echt niet meer hihi... vind echt dat ze op jou lijkt zeg!