Bedenk me ineens dat in de maxicosi zitten voor jullie natuurlijk heel normaal is haha... Fenne had dat nog nooit gedaan... kreeg nu de maxicosi terug van mn broer die m van ons geleend had voor hun zoontje... dus Fenne wilde natuurlijk ff passen toen ik vertelde dat zij daar ook in gelegen had...
Joma mooie fotos van Gwen hihih maar moest ook wel lachen omdat je schreef een recente foto hihihihi! Fenne=guapa!
wen, ilse heeft er idd nog vaak ingelegen toen we hem voor esmee gebruikte en nu vrienden die net een baby hebben
haha klopt heb altijd wel recente foto,s maar deze was vanmorgen gemaakt haha tuurlijk ben ik trots wie niet toch?! haha fenne is ineens groot in de maxicosi dwaas logisch dat dat je breekt als ze jarig is en dan de rest van haar dag bij papa is zooo ben moe en koppijn..van het niessen
Efffe vraagje:draaien jullie (oudste)kindjes ook nog weg met de ogen?Ik bracht Sara net naar bed en ze was gewoon klaar wakker en plots draaide ze haar ogen weg. Vind het wel raar, bij babies wel normaal maar nu nog?
Ik vond het ook heel raar. Ik sprak haar streng toe omdat ze al een paar keer uit bed was gekomen. Ze lag in bed maar was wel klaar wakker draaide haar ogen weg en toen keek ze me een paar seconden heel doordringend aan. Vind het maar eng zoiets.
nee nooit gehad kan toch ook met slaap te maken hebben ondanks dat ze wakker deed vechte met haar ogen tegen haar slaap
Klinkt wel een beetje scary ja... zou gewoon ff in de gaten houden, als nou vaker gebeurd is wat anders, maar ik denk dat ze gewoon al half sliep met dr ogen open.
Lekker Joma, waar heen? Wij wilde half maart midweekje weg. Maar aangezien de vaatwasser er vorige week mee op is gehouden en we nu grootste plannen hebben om de kamer van Fenne te veranderen denk ik dat we ff voorbij laten gaan... gaan ook al 14 dgn naar Frankrijk in de zomer!
klinkt niet fijn sm ik moet donderdag met beide meiden naar het cb. Ben wel benieuwd hoe lang ze zijn en wat ze wegen