dat is ilse. Ilse is met 1 geweest, met 2 en nu met bijna 3 en esmee was drie maanden en nu een jaar. Ilse heeft vorig jaar op de ski gespeeld en dit jaar weer, denk volgend jaar een klasje
Wauw, die Ilse... wat stoer!! Dat zou Fenne dus echt never nooit niet doen he... En wat is Esmee een beauty zeg... oh wat zul jij daar trots rondgelopen hebben met je 2 prachtige eskimootjes!
Ja he? Altijd al geweest met Ilse... echt een klim en klauter kindje... De fijne motoriek van Fenne is prima, maar verder is ze niet zo handig met dr lijf... daarentegen is zij weer meer met taal enzo bezig. Ik vind het in ieder geval altijd erg stoer zo'n kleintje op skies, volgend jaar klasje is echt super leuk dan!
met taal is ilse dus helemaal niet sterk en ook met kleuren e.d. krast ze echt nog. Ach, ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten en zijn allemaal super op hun eigen manier. Vind juist altijd die uitspraken van fenne knap, hoor ik ilse voorlopig nog niet zeggen. Esmee is trouwens ook motorisch ver, doet echt alles na van ilse, heerlijk, dan zit ze weer op de eetkamertafel, dan weer op de kast of ze probeert te staan op haar loopkoe.
ja leuk toch om te zien hoe anders elk kindje is! Hier heb ik ook 2 klim en klautergeiten. Nora klimt gewoon al een glijbaan op en gaat er dan zelf vanaf.
Oe, lekkere leuke dag dan Boon! Van harte nog voor alle net verjaarde peuters! Ik heb de laatste dagen volop meegelezen, maar was eve te druk om te reageren. Vandaag zijn Koos en ik beiden vrij en vanmiddag hebben we een afspraak met een makelaar... Wij hebben een groot herenhuis in het ´centrum´ van Fijnaart op het oog (voor de Aagjes Voorstraat 2 in Fijnaart), maar we willen niets kopen voor ons huis is verkocht. Dikke kans dus dat het helemaal niet doorgaat, maar dromen is ook leuk! In de Voorstraat zouden we gaan wonen met mijn zusje en haar kids. We hebben daar de ruimte en lossen we elkaars problemen met oppassen enzo op. We hebben het uis 2 jaar geleden al eens bekeken en het staat nu nog te koop (ze zijn ook aleen ton gezakt in prijs). Ik heb begrepen dat het nu wordt bewoond door Polen dus het zal wellicht een nog uigeleefder bende zijn dan het al was... Ach, dan kan er vast nog wel wat van de prijs af en dan moet er voor zeker een ton in verbouwd worden. Leuk project dus! Maja: maakt die wekker van Lune veel geluid als die ogen open gaan? Ik wil ook zo'n ding aanschaffeb, maar zit er niet op te wachten dat Juul wakker wordt van de klik (stel dat ze dan toevallig net een keertje uitslaapt). Ik ben onze vroege ochtende ook een beetje zat (hoewel ik vanochtend weer mazzel had dat Koos eruit ging om 6u en ik nu net op ben).
Goedemorgen Da's een goeie dag dan voor je Boney Ook ik ben aangestoken door het taartvirus en heb gisteren voor bijna 90 aan spullen besteld Ik ga voor Sofie een taart bakken met Hello Kitty (hoe origineel) Die wil ze heel graag. Ik heb nog anderen dingen voorgesteld, maar ze is erg standvastig