Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op dit moment zit ik bij de kapper en worden mijn haren gewassen door Sofie:D Ik hoop alleen niet dat ze echt wil gaan knippen:p

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

hier al sinds zondag ziek, dus duik snel weer op de bank.
    Later meer.

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suus, beterschap!!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Pff wat een nacht zeg!
    Rosalie die is gister zonder eten naar bed gegaan, die had niet geslapen op het KDV en was stront en stront vervelend. Ze wilde op de bank Dora blijven kijken ipv aan tafel komen en eten. En daar trapte mama dus niet in! Dan ga je maar op je kamer zitten, zonder tv! En toen ging ze eerst gillen en tegen de deur bonken (die trouwens gewoon open is) en toen ze weer rustig was ging ik even met dr praten. Maar ze wilde nog steeds niet komen eten heb ik tegen dr gezegd dan ga je maar lekker rustig op bed een boekje lezen en dan komt mama straks je pyama aan doen en je tanden poetsen. En toen ik me eten op had, ben ik bij dr gaan kijken en toen lag ze verstopt onder de dekens te slapen. Arme schat.

Noah naar bed gebracht en die is de hele avond+nacht onrustig geweest en Roos die stond rond 1 uur naast me bed, die wilde bij mama liggen.....

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    BETERSCHAP SUUS..

Ben nu al benieuwd naar alle taartenfoto's..whahaha..

eerst maar s de spullen binnenkrijgen.. hopelijk vandaag.. maandag besteld om 15u.. dus we wachten af..

weet al precies wat ik wil maken...eerst een oefen taart..simpel en dan een echte bumba taart...

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi iedereen heeft het taartenvirus haha :D Wat leuk!

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vond zelf het lastigst om em goed strak af te smeren en daarna de fondant goed op doen....

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen allemaal

zo vandaag met bryan naar het cb geweest hij is nu 100,4cm lang en weegt 17,7kg lekker beertje dus!
    de ogentest was uiteraard geen succes eerste 3plaatjes gingen goed maar toen wou hij het brilletje niet meer op dus nu moeten we over 3maanden weer terug pfffff
    verder ook doorverwijzing naar logopedist geregeld

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel ik heb mijn bisquit in diepvries liggen hoe kan ik deze het beste ontdooien??
    hij was helaas niet zo mooi had bakpapier in de vorm gedaan omdat die niet helemaal goed aansloot en anders ging lekken maar tot gevolg dat ik vouwen erin heb en hij is helaas niet zo hoog als ik wou dus worden maar 2 lagen ipv 3

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zooo hee nog meer taart mensen... misschien moet ik er dan toch maar aan geloven... of toch niet?

suus beterschap.. ik voel me ook niet fit maar dat is niet gek denk ik met alle ziektekiemen om me heen de afgelopen weken..

leuke fotos debie van de kids en de sneeuw... leuk hoor.. skieen is echt jullie ding he...

gisteravond was ik ook hier maar helaas schee mij laptoppie er mee uit...

bedankt nog voor je reactie WEN... ja ook ik ben naturlijk super trots op mijn kroost...

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen van je slechte nacht Ariel!

Vivi, dat is minder dat je nog een keer terug moet voor de ogentest. Hier hebben ze het gelukkig allemaal in 1 keer gehaald. Volgende week dinsdag moet Sofie. Ik hoop echt dat ze meewerkt daar, dan zijn we er weer vanaf. Waarom moet Bryan naar logopedie?

Net even naar de markt geweest. Wat is het koud zeg!
    Straks met heel het spul naar AH. Wordt een feest voor de kinderen, niet voor de moeder;):D

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jaaa is leuk Dwaas!!

Viv, ik vries ze niet zo vaak in, maar als ik het dan doe dan laat ik em altijd op een rekje op t aanrecht ontdooien, gaat best snel trouwens!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @meiske we hebben het idee dat zijn spraak achter ligt en dat is hoogstwaarschijnlijk het gevolg van al die keren dat zijn oren dicht zaten van het vocht, en aangezien hij nog niet zoveel zinnen van 3 woorden zegt lijkt ons dat verstandig
    @ariel ook thanks doe ik dat

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou heb echt niet zoveel zin in Ariel... ik ben ook helemaal niet goed in dat soort projecten...ben al blijdat ik een ei kan koken hahha...

pfft voel me vandaag wel even in een dipje hoor.... voel me ook niet lekker...en geen baan...en dus financiele zorgen...en heb een beetje het idee dat mijn keurig opgebouwde leventje gewoon langzaam aan het instorten is...blegh... maar goed misschien is dit ook maar een fase....tisunfase tisunfase....

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaasje dikke knuffel meid!!
    weet hoe je je voelt, met bedrijf van mijn vriend heb ik nu ook het idee dat mijn leventje instort

ga nu snel maar weer eens wat doen, bryan is op kdv dus daar moet ik even van profiteren

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    voor jou ook een knuffie vivi...

ik blijf maar volhouden alles komt goed.....

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaasje dat hou ik mezelf ook maar voor en als het niet is komen we er wel weer bovenop dat is mijn motto

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja en zo hoort het ook.. ookal is het niet altijd makkelijk... soms zelfs heeel erg moeilijk

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lieve Dwaasje, alles komt ook goed op 1 of andere manier! Alleen wanneer en hoe is de vraag! Maar het komt goed!

Wat zoek je voor werk??

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    tsja zo tracht ik ook te denken ariel....

wat ik zoek is iets commercieels...marketing....maar voor nu zou iets administratiefs ook goed zijn... als ik maar iets heb...

Deel Deze Pagina