zo.. ook weer kids een keer geshowd... euh.. die taart he.. die moet ik nu laten afkoelen.. en kan ie dan in de koelkast?? wil m straks of vanavond bekleden zeg maar.. moet ik er dan nog folie overheen doen?
ichtus leuke foto's en vind ze zo op de foto wel op elkaar lijken. Ik laat hem altijd in de magnetron afkoelen. Hier net een taart van Dora bij de bakker besteld, men wat een geld. 16 stukjes 32,50. Maar heb met de verbouwing en morgen klussers in huis gewoonweg geen tijd om er zelf een te maken. moet in actie komen maar geeen zin en vanavond weer vergadering, bleh
tussendoor zet ik hem wel in de koelkast, maak eerst de vullingen, dan vullen, in de koelkast, marsepijn uitrollen, smeren en bekleden
haha.. ichtus is blij met haar taartje.. geweldig!! wel.. euh.. hoe hoger de taart hoe moeilijker bekleden met fondant... Maar ik weet zeker dat het je gaat lukken!!
Ja wordt het moeilijker als die hoger is? Nooit wat van gemerkt haha Maar je kapsel is mooi hoor!! Ik laat de taart altijd in de magnetron afkoelen, die is namelijk kamertemperatuur. En als ik de taart gevuld en afgesmeerd heb zet ik em in de koelkast, dan stijft alles lekker op en zakt ie ook niet zo in elkaar als je em gaat bekleden en je er een beetje op duwt!
Zo das inderaad niet misselijk die prijs Debie! Ik geloof dat ik dat ook vraag voor een taart voor zoveel personen haha!