Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ze zeggen dat het moeilijker wordt hoe hoger die wordt.. geen idee eigenlijk.. ik heb nog maar 1 taartje gemaakt.. hahaha.. weet ik veel!!

Aardig aan de prijs debie die taartjes.. maar ja.. je hoeft er zelf in ieder geval niet voor in de keuken te staan! Hoe voel je je verder? Zal wel aardig vermoeiend zijn met 2 kids en dan nog werken e.d.. of valt het je mee..

Ariel.. ik vind die prijs eigenlijk ook nieteens zoveel.. Je bent er toch een poos mee bezig.. vooral als ze gepersonaliseerd worden wat mensen toch vaak willen..

Hier ligt daan op bed.. nora is aan het bellen met haar Hello Kitty telefoon en ik.. zit nu aan een bak koffie.. ben er echt aan toe!! ;)

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nora is vandaag zo ondeugend.. is gewoon grappig... ik weet niet wat ze heeft.. maar ik denk dat zodra ik niet kijk dat er iets gaat gebeuren.. haha

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Voor Roos dr stapeltaart had ik een superhoge 28cm en een hoge 20cm, toch met aardig wat mensen van gegeten!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha leuke fase is dat he! Noah die gaat ook dingetjes 'stiekem' doen. De hele tijd om zich heen kijken en dan heel hard gaan lachen en met iets wegrennen dat ie niet mag hebben ofzo.

Heerlijk kind!

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik zal er binnenkort ook weer eens een gaan maken.. mijn beste vriendin is volgende week jarig.. misschien dat ik het dan nog eens ga proberen...
    Als ik een keer tijd heb dan.. hahaha...

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Is gewoon genieten toch?!

we waren steeds spulletjes kwijt hier.. Nu blijkt dat Daan dus spulletjes in de prullenbak gooit... binnenkort maar eens echt inventariseren wat we nog wel/niet hebben.. hahaha.

oh.. ik ga even mee puzzelen hoor ik net...

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Veel puzzel plezier!

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Moet zeggen is wel weer iets pittiger dan bij nummer twee, helemaal omdat ilse niet meer slaapt en esmee meestal max 1,5 uur dus zelf even een dutje doen is er niet bij en dan druk aan de klus. Al het verf en behang werk is voor mij, manlief doet de rest, moet nog een kamer verven en twee behangen. pfff

hier nu een stuk of 6-7 taarten gemaakt blijft leuk al vind ik het mixen wel erg lang duren.

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ilse is nu trouwens lief aan het kleuren, moet even inpakpapier maken voor de ereader voor papa die hij morgen cadeau krijgt

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ichy ik vind hem suer gelukt mijne was niet zo hoog, maar heb wel een vierkant misschien dat het daar aan ligt hahaha
    @ariel wat gebruik jij voor je cupcakes de mix of gewoon cakebeslag???

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    heb net bij de xenos rechthoekige cakevormpjes (kleintjes) gekocht kan ik binnenkort eens petit fours maken dan maak ik die cakejes die vul ik en dan doormidden en dan fondant erover en leuke versieren

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh ik krijg bijna zin om ook weer te beginnen met fondant taarten maken.

Debie pffff lijkt me ook wel zwaar nu 2 kleine kids, zwanger, gebroken nachten en werken. Petje af hoor! Ga je na de 3e ook weer werken of iets minderen?

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik gebruik indd die van de mix, maar je kan ook gewoon normale cakemix gebruiken. Is echt precies hetzelfde!

Ik vond dat mixen ook echt zwaaaaar irritant. Heb inmiddels denk ik rond de 40 taarten gemaakt. En ik was het laatst zat dat mixen, dus heb ik bij Media Markt zo'n goedkope automatische mixer gekocht. Ik moet t alleen ff eerst met de hand goed door elkaar mixen en daarna zet ik het gewoon in dat ding en ga ik na 8 min er naar toe om em op de laagste stand te zetten.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Viv, bij mij worden de vierkant ook niet zo onwijs hoog! Lekker hoor petit fours! Kan je staks high tea's gaan cateren! ;)

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja lijkt me best leuk high tea cateren hahaha

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk weer dat geklets over taarten:D

Ichtus, jouw taart ziet er mooi uit hoor!

Vraagje: ik wil de taart gaan vullen met banketbakkersroom en nog wat. Maar dat nog wat mag niet iets zijn van jam, want dat lusten ze hier niet zo graag;) Iemand een idee wat lekker is?

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk weer eens foto's te zien van je kinderen Ichy! Vooral die van Jur is geweldig:D

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    witte chocolade vulling met yoghurt, jammie

sm ga ma, di wo werken, net als nu. Heb wel weer eerst ouderschapsverlof dus hoef pas in januari te werken als uk drie 6 maanden is

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Verse vruchten???

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482