Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :D Ok, ja dan moet ik nog ff wat inhalen!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oe beter plan! Alle kindjes gaan gewoon van NU doorslapen!!!

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Dylan en Aaron van harte gefeliciteerd met jullie verjaardaG!!!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

en bedankt!!8)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kwam even meiske een knuffel geven. Jeetje wat balen zeg.

En weer weg...

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi ff weer tussen het werk door ...nou de dag was stilletjes vandaag hier..bah maar ja dat heb je wel vaker deze maanden..

wauw debie heerlijk voor jullie dat je eindelijk een keer 8 uur achter elkaar heb kunnen pitten..doet een mens goed.

taarten leuk om te lezen ...lijkt me echt veel werk joh....hoelang ben je nou aan zo,n taart bezig? Niet de wachttijd maar echt de arbeidtijd?en nee ...veelste zoet voor mij hahhaha

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Tot nu toe hier een geslaagd dagje. Wij gaan straks nog even bij Mac Donalds eten. Lekker :).

DYLAN, jij ook van harte met je 3de verjaardag!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het eind komt nu in zicht. Al met al zijn we nog wel een paar weken onderweg, maar dat is ook met verven en laminaat leggen. Deze bouwvakkers zijn woensdag voor het laatst. Dan hoop ik dat Bob ook klaar is met het electrisch. Dan komt hoop ik stucadoor ook snel. Daarna verven (zelf), radiatoren ophangen (bob z'n collega) laminaat leggen (klusbedrijf) en dan komen de bouwvakkers nog 1 keer een paar uur terug voor de plinten en een latje langs de deurkozijnen.
    Dus we zijn denk ik nog wel zo'n 3 weken onderweg voor ik echt kan beginnen met inrichten en voor Tessa er kan slapen. Haar bed komt toch ook pas over een week of 5. En er staat nog een oude kleding kast die ik graag wil opknappen en wit verven en omdopen tot kleding kast voor Tessa. Maar dat klusje kan later ook. Vind ik leuk om te doen. Kast moet verstevigd worden, er moet een hang roede ingemaakt worden en de handgrepen zijn ook niet meer origineel. Moet dus even op zoek naar mooie handgrepen. Oude. Wil ik allemaal zelf gaan doen. Maar Zolang moet Tessa's kleding nog maar in haar oude kleding kast. Die van haar baby kamer. Kan nog best.
    Heel verhaal weer, maar Tessa zit nu even rustig voor de tv. Die moet even bij komen. De 'meneren' zijn allemaal weg en dus RUST in huis. Ben zo blij voor haar dat ze morgen heel de dag naar opa en oma mag.
    IK ga de kip in de oven doen. Doei

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaron en Dylan, van harte gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag!!

Meiske, knuffel meid. Vind het echt heel jammer voor je.. :(

Ik ben nasi aan het maken, doei.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    pfff lekker lanh bezig dus nog boney. Vervelend dat tessa er toch last van heeft, zeker als het nog een aantal weken duurt.

pfff laatste wintersportkleding zit in de wasmachine, kan dat morgen ook weer weg voor een jaar.
    Moet straks helaas de badkamer schoonmaken, stucadoor laat best een stofzooi achter, doe wel alleen het hoognodige even want volgende week vrijdag komt hij terug om te verven, doe hem daarna wel helemaal.

ga ff vlug tafeldekken en salade uit de bak in borden doen, en als paul en esmee dan terug zijn van de grote boodschappen kunnen we lekker patatjes eten, mmmm trek in.

thirza eet smakelijk

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo heee halllooo dames...

leuk hoor ok elke keer weer paginas te moeten doorworstelen om jullie te kunnen bijhouden... das weleens anders geweest..

ARIEL ik vind jou stom ik vind dat jij naar woerden moet komen of nog beter linschoten of harmelen of oudewater of montfoort... zo keuze zat zou ik zo zeggen...dan kunnen we lekker samen taartjes eten

MOM heel scherp van je ik HAD inderdaad weer een baan maar helaas van hele korte duur... ik vond het best leuk.. het bedrijf niet zo maar de functie wel... toen werden mijn kinderen allebei heel ziek...en nam ik een dag vrij dat vonden hun achteraf niet zo een goed idee en dus stopte ze de opdracht...(uitzendburo)

MEISKE... knuffie meis... moet heel frusti zijn voor jou.. hopelijk kunnen jullie samen over praten...

eh eh eh

Botje...het is me de verbouwing wel he...succes daarmee? staan er toevallig fotos op hyves.. ik ga zo wel even spieken bij je...

Debie... tsja weet eigenlijk niet meer waarop ik bij jou wilde reageren misschien kom ik er straks weer op....

Dees ik heb een leuk nieuw vriendje op hyves....

Wie vergeet ik nou....??? niemand hoop ik

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Allemaal bedankt voor de knuffies. Ik zit er even doorheen...

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    He bah meid, vind het zo rot voor je..
    Je had er natuurlijk heel erg op gehoopt en was misschien stiekem al plannetjes aan het maken? Natuurlijk zit je er nu dan doorheen.

Heb je het er nog met Piet over gehad?

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Aaron en Dylan van harte gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag!!

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Dikke knuffel meid! Ik ben ook wel benieuwd wat Piet er nu over zegt?! Lijkt me toch niet echt een wens/gevoel wat jij maar opzij moet/kan zetten?!

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Meiske; Had zo gehoopt voor je dat het raak zou zijn!! Dikke knuffel. En helemaal begrijpelijk dat je er doorheen zit. Ik hoop echt dat Piet nog bij draait en dat jullie alsnog voor een 5e kindje gaan.

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @meiske
    Dikke knuffel van hier! jammer dat het niet zo mag zijn voor je!!

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Zeg dwaas, hier nog 1tje die vanaf vorig jaar mei bij huis is en sinds september in de ww(eerst nog zwangerschapsverlof).
    IN je laatste berichtje las ik ook zowat over vrij nemen voor de kids, ik merk zoooo vaak dat bedrijven precies willen weten hoe ver je wilt gaan voor je werk, hoe flexibel ben je. oh je hebt kinderen? wat vind je belangrijker werk of kinderen, die laatste opmerking heb ik niet zo als vraag gehad, maar als mensen over flexibiliteit in combinatie met kinderen vragen dan heb ik al zoiets van :DUH!! wat denk je zelf.....!
    Maar voor de rest ben ik niet gefrustreerd ofzo hoor :)

@sm ik ben nog een twijfelaar mbt de taartmakerij.... mag dat ook ??

voor de rest ben ik alles vergeten wat ik gelezen heb... sorry.... OH ik zag dat aaron en dylan jarig zijn vandaag :) VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Ik ben hier druk met van alles en nog wat maar er komt niets uit mijn handen. Zwaar irritant maar blijkbaar moet dat maar effe zo, ik ga morgen voor het eerst naar een thuiskapper. Hopen dat het een goede is, dan kan me nl. 35 euro per keer schelen... en aangezien ik grijs word... (jaaaaaaa nu al!!!) moet ik wel naar de kapper.

Oh ja, wat ik nog wel zag is dat meerdere mensen hier meer dan 2 kinderen hebben of niet? Leuk, ik heb zelf op het moment nog heel erg dat ik graag een derde zou willen, maarja ik als toos werkloos en het kost toch wel wat centjes..... hmmm en man wil niet, misschien ook wel een belangrijke reden om mee te nemen...

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    allereerst even Meiske... een hele dikke mega knuffel geven... meis volgens mij is het echt noodzakelijk om nogmaals een gesprek aan te knopen met Piet... nou ja misschien heb je dat al gedaan.. mag me er natuurlijk niet mee bemoeien maar ik vind het zo vreselijk sneu voor je...

NienkyN ja ze vragen inderdaad gewoon van je dat je kiest voor je werk in plaats je kinderen.. nou geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.... en geloof me ik ben echt niet moeilijk hoor.. een neusverkoudheidje daarmee gaan ze echt gewoon naar school of oppas.. maar nick lag met zn 10 jaar gewoon voor dood op de bank te ijlen met ruim 40 graden koorts dus al verloor ik alles in de wereld dan ben ik gewoon bij mijn kind....

hopelijk vind jij ook snel werk....

--------------------------------------

Ik denk trouwens ook echt dat ik een van de weinige ben hier welke niet hunkerd(of is het een t) naar een derde kindje.....
    Moet er werkelijk niet aan denken om nog een keer zwanger te zijn....

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Met gewoon een simpele taart, met uitsteker bloemetjes ofzo ben ik een uurtje bezig denk ik. Moeilijkere taarten ben ik tot 2,5 uur mee bezig.

Deel Deze Pagina