Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh ik heb trouwens daan ook geintroduceerd met ZP...hij vindt het geweldig!!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Dwaas, we kunnen altijd taartjes eten hoor! Ook als ik niet daar woon ;) Zoetermeer is niet heel ver!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi Dwaas ik wil wel een 3e kindje alleen euh mag ik dat zwanger zijn ook ff overslaan?? :D

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Daan! ;) :p

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh volgens mij heb ik iedereen afgeschrokken, dan maar weer verder met taartje maken!

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Daan lacht en zegt hoi terug...hij wil zefl ook graag een account aanmaken hahha

je hebt helemaal gelijk Ariel... ik zou natuurlijk ook gewoon naar zoetermeer kunnen rijden... wil dat ook graag maar het ontbreekt me vaak aan de tijd....maar misschien zolang ik geen werk heb dat ik een keer overdag kom... schikt dat?

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

kan je vertellen dat dat best lastig zou worden....

ps wil eigenlijk helemaal ook geen 3e kindje.. misschien komt dat ook omdat ik er zomaar 3 kids bij heb gekregen....

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hallo is daar nog iemand....

het kan toch niet zo zijn dat ik nou in mijn eentje moet kletsen he....

zitten jullie soms allemaal massaal ...mijn kind is te dik te kijken...

nou ja misschien moet ik inderdaad toch maar in mijn eentje kletsen... net zoals vroeger... toen moest ik hier ook heel vaak in mijn eentje kletsen...

vroeger jeetje.... zitten hier gewoon al weer ruim 3 jaar te kletsen.. misschien wel 4 jaar... das best lang hoor...

heb er wel prachtige dingen aan overgehouden ook...

echte vriendschappen...
    mooie herinneringe
    steun in moeilijke tijden...
    lachen op saaie momenten...

ohhhh je zou er toch bijna emo van worden... nee hoor meen het echt allemaal...

ik ben hier natuurlijk een beetje maar zo nu en dan... de nieuwelingen weten niet eens wie dwaas is... haha... geeft ook niet...

even voorstellen..

dwaas komt zo nu en dan eens koekeloeren en kletsen... en lezen... en kan ook zomaar weer een hele tijd wegblijven niet omdat ik het dan zat ben.. maar dan zit het gewoon even niet in mijn systeem....

de meeste kennen mij natuurlijk wel. En die meiden hebben me echt door de meest mooie maar ook meest vervelende periodes van mijn leven mee geholpen....superrrrrr

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo klets nogsteeds in mijn eentje.. jammeerrrrr hoor...

pompidom pompidompie dom.......

heb ik jullie al verteld dat ik de meest sexy de allerlekkerst maar vooral de liefste en leukste vent heb gevonden die je maar kan bedenken...

ik weet zeker dat er geen man zoooooo lief is als deze man....

en zeker niet zoooooo lekker.. mmmmm

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedenavond

Meiske: een hele dikke knuffel voor jou. Ik heb nog niet alles terug gelezen maar willen jij en Piet beiden nog een kindje? Sorry dat ik het vraag :)

Dwaas: leuk een solli,ik hoop dat het wat wordt hoor,heb zelf jaren thuis gezeten en op een gegeven moment werd ik gek! Ben zoooo blij dat ik nu2 dgn per week werk al is het op cp! Ik verdien me centjes,betalen goed krijg fikse kortingen en mag gratis zwemmen en bowlen:p

Taarten: ik heb daar echt geen geduld voor hoor,elk jaar weer een leuke taart van hema of jumbo.
    Deze keer is het van jumbo een mooie nijntje taart.

Ook hier geen kinderen meer,ik moet er echt niet aan denken,maar ja ik heb er natuurlijk al 3 en ik ben zooo blij dat Keano nu 3 wordt en groter wordt. Het is goed zo.

Verder staat schoonzusje op klappen die is de 16e uitgerekend van een zoon,ja ja aan hubbie's kan zijn het alleen maar jongens. De 6e kleinzoon voor oma is onderweg.

Ook is mijn zusje weer zwanger van nummer 5! De jongste is nu net 6 maanden oud.
    Ik ben heel blij voor dr maar zelf zou ik er niet aan moeten denken.

Hmmm ik ga nu maar is even alles terug lezen en dan verder reageren.

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @dwaas
    het hele zwanger zijn mag van mij ook overgeslagen worden en als we dan bezig zijn dan mag die eerste week van herstellen ook wel wegblijven :)
    Maarja, helaas hoort dat er ook allemaal bij. Hoe dan ook op dit moment is het nog nicht im frage, misschien over een half jaartje .....

Hier ook, ze moeten echt wel ziek zijn wil ik thuis blijven, maar ik heb nu eenmaal kinderen en ik ben gek met ze, dus ik laat niet zomaar een ander bepalen of ik wel of niet bij mijn kinderen moet zijn... pfuh!

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wat is er zo vreselijk leuk aan daan...

elke dag verteld hij me minstens 5 keer hoe leuk en lief hij me vindt...

hij smst me 30 keer per dag... waarin de meest lieve teksten staan...

neemt vrij van zn werk als mijn kinderen ziek zijn..

masseert ELKE avond.. maar dan ook echt ELKE avond uit zichzelf...HOEF DUS NIETS TE VRAGEN mijn voeten of mijn nek of mijnrug

is altijd attent..altijd geintresseerd...en heeft altijd 400% aandacht....

en niets van bovenstaande is overdreven of aangedikt...

sterker nog ik weet zeker dat ik de helft van zijn goedheden vergeet...

oh ja wat sommige misschien ook nog willen weten... (MAJA) hij is meer dan goed...elke avond een feestje....

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zooo eindelijk wat medestanders....

wat een gezwets he..

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @dwaas,
    wel leuk dat jullie hier al zo lang zitten, voel me met zo'n verhaal van jou toch wel even een indringer....
    ik ga wel effe een solicitatie schrijven, heb nog twee mooie functies gezien :)

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhhh sorry nienkyn dat was natuurlijk zeker niet de bedoeling...
    jij bent natuurlijk net zo welkom als een ieder ander....

succes met je brieven...

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    pfffffffffffffffff dwaas, ik ben ook zeer tevreden met mijn hubby, maar elke dag een massage gevraagd/ongevraagd heeft toch wel mijn aandacht hoor!!
    Ik heb nu ook last van mijn rug, kun je 'm effe doorsturen ?

17. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Dwaas: dat klinkt echt als een droom man. Ik zou niet zeggen dat die van mij gene droomprins is maar die smst me niet meer 30x per dag,wat ie in het begin van onze relatie wel deed.
    En maseren?? Volgens mij heet hij daar nog nooit van gehoord,af en to word ik zooo moe van hem maar ja tis en blijft me prinsje:):)

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @dwaas, ik bedoelde het niet zo als dat het nu op papier staat, sorry. Voel me wel een indringertje, maar ik weet ook dat iedereen hier mee kan/mag kletsen :)

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja ik besef me ook wel degelijk dat het een uniek iets is hoor...
    ik draag hem dan ook echt op handen...

worden jullie trouwens al misselijk van me....

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    en ik voel me ook welkom

Deel Deze Pagina