@3e kindje nou nee laat ons maar eerst een 2e krijgen @meiske sorry zou jou haast vergeten HELE HELE DIKKE KNUFFEL en ik sluit me aan bij de rest denk echt dat je ff met piet moet gaan babbelen
whahaahha ik pies zowat in mijn broek.... heb ik werkelijk 365 x per week gezegd hahah. nou dat overleef je niet toch hahaha... geweldig.... vivi voor jou hoop ik ook echt snel een tweede kindje...
Wat vreselijk balen voor je Meiske! Ik ben, net als de rest, ook wel benieuwd hoe Piet hier nu in zit. Volgens mij zit de wens voor een 5de toch nog wel heel diep bij jou... Lieve Aaron en Bryan (toch?) van harte met jullie derde verjaardag! Juul is stikjaloers op jullie, die wil ook jarig zijn! Iew, zit je dan in je blote tietjes? Geen wonder dat Daan zijn handen niet van je af kan houden Ik denk dat ik er gewoon een vent bij neem voor de spannende sex, elke dag iets met mijn eigen vent verveelt na 17 jaar wel.
Kind, elke dag Je mag mij wel voorbeeld geven want ik kan me er niks bij voorstellen Beetje aan de piemel zitten telt ook dus?
Als ik de 21 slaag voor me rijbewijs moeten we echt weer eens een meeting doen! Kan ik lekker zelf rijden en dus ook komen!