Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Lieve grote Tess, van harte! Laat jke maar goed verwennen door papa en mama!

Bah Maja, ik kan me zó goed voorstellen dat je af en toe een beetje wanhopig wordt van die monstertjes. Ik denk dat je er heel erg goed aan doet om nu een paar dgaen door te pakken. Desnoods Lune bij je ouders brengen zodat je je niet druk hoeft te maken dat Timme haar wakker huilt? Dikke virtuele hugg!

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    TESS, van harte met je derde verjaardag! Maak er een leuk feestje van!

Maja, ik heb echt zoveel medelijden met je! Ik weet hoe ik me voel na 1 of 2 nachten slecht... Maar elke dag??? PFfffff.... echt heel veel sterkte....
    Sorry ik heb niet een geweldige tip voor je... Niets wat je zelf ook al niet bedacht had!
    Goedenacht pyamapapje, warm badje met lavendel zeep, vast redelijk lang en rustig bedritueel en vooral ook snachts consequent zijn...
    Maar goed wat ik zei, heb je vast zelf ook wel al bedacht allemaal...

Meiske, hoe is het nu met je?

Dwaas, echt super dat jullie zo verliefd zijn. Ja een beetje misselijk word ik wel van je ;). Maar ik gun het je van harte. Heerlijk je zo gelukkig te zien. En het is aan je berichtjes te zien wel duidelijk dat Daan er precies zo over denkt!!!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo gwen ff naar de psz brengen.en dan paar boodschapjes..ziet er droog uit buiten maar wordt bagger weer:(

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hier is het echt rotweer en ik heb geen auto vandaag en ik moet nog boodschapjes doen... Nou ja misschien knapt het weer vanmiddag wat op.... Zal straks even buienradar.nl gluren....

Verder een rustig dagje houden. Aaron zal wel super moe zijn vandaag na gisteren en hij lag ook pas om 21.00 uur in bed. Dus ik ben benieuwd hoe chaggie hij is vandaag :D.
    Ach we overleven het wel weer! Ik schop hem gewoon een paar keer voor een half uurtje naar zijn eigen kamertje om te spelen. :)
    Ik ga weer... Iris wordt nu ook wakker en we moeten ook nog ontbijten.
    Bye, fijne dag iedereen!!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bedankt meiden, lief. Ik ben nu zo moe dat ik overal om moet janken dus ook van jullie berichtjes haha! Muts8)

Mom, echt fijn om te lezen dat het bij Elena geholpen heeft. En ik zie ook erg op tegen de aankomende nachten. Ik heb vannacht namelijk ook geprobeerd om Timme gewoon te troosten, zelfs bij ons in bed maar hij moest en zou een fles. En drinkt dan 50cc en valt weer in slaap.. Dus het is meer voor de gezelligheid.

Mrijn, ik ben idd bang dat hij Lune wakker huilt dus we grijpen veel eerder in dan we normaal zouden doen. Lune heeft toen ook zo'n fase gehad en die lieten we wel huilen en gingen er om de zoveel minuten heen. Maar als je ergens geen zin in hebt middenin de nacht zijn 2 huilende kinderen, dus dan maar slapjes aanpakken;)
    Lune slaapt morgen bij mijn ouders, vannacht moeten we even doorheen dus.

Ariel, Timme gaat tussen 19u en 20u naar bed 's avonds. Hij valt dan meestal ook zonder problemen in slaap voor een paar uur maar wordt dan weer wakker en dat zet zich de hele nacht door.
    Beterschap met je meisje! Sneu als ze ziek zijn he:(

6. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Buienradar ziet er zo uit, dus er is nog hoop vandaag! Alleen zo te horen wel heeelllll veeeelllll wind!

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hmmm ik weet alleen niet waar nederland nu gebleven is, hahahahahahaha... Nou goed... you get the picture....

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mooi wit/grijs gebied Thirza:D
    En het waait idd loeihard!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    TESS GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

@maja meid kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit, hoop dat de slaapgids gaat helpen

verder hier drukke dag op de planning, straks eerst met bryan naar de tandarts, daarna vlaai halen, de taart afmaken, huis versieren en nog beetje poetsen

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Nog beterschap voor Rosalie, zielig he zo'n klein ziek muppie!

@maja. Oh ik kan me nog zo goed herinneren dat ik hier jankend uit bed kwam en beneden zat. We hadden toen trouwens eerst vakantie gehouden en elkaar afgelost om energie op te doen om de strijd aan te gaan. Ik kan me ook nog goed herinneren dat we Elena een nachtje naar mijn ouders hadden gedaan en ze daar gewoon had doorgeslapen! Voor mijn ouders wel lekker maar voor ons voelde dat toch een beetje <&%#$%Y@?>

DUS na Elena zo'n zware periode en nu na/met Suzanne heb ik voorlopig geen trek in een derde. Wel het kind, maar niet de zwangerschap en het eerste jaar. Misschien over een jaartje of zo.

Nog even wat opbiechten. Ik heb toch echt een buikje. Ik probeer het te negeren, maar dat is lastig. Alleen heb ik geen puf voor dieeten en oefeningen. Door slaapgebrek eet ik alleen meer en ook nog lekker. Dom he.

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou als je bedenkt dat in het midden van het plaatje nederland ligt en dat die vlekken regenbuien zijn die naar rechts trekken, dan is het wel een leuk plaatje toch :D

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Veel plezier met het feest Vivi!
    Tjonge, leuk al die feestjes. Volgende week zijn wij aan de beurt!
    Ik ga maar eens bedenken wat voor taart ik ga maken. Nee, hij wordt niet zo mooi als die van jullie, maarre.. als ie maar smaakt.

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    iii Aaron wilde even op de "Iris-letter" drukken.... :)

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik ga ook maar es wat doen. Tsss Erik ligt gewoon nog te slapen! Hoop dat dit betekend dat ik morgen mag blijven liggen! Oh en Suzanne slaapt ook gewoon nog!

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Tess gefeliciteerd meisje met je 3e verjaardag! Heel veel plezier vandaag!

16. supermummy

Maja dikke knuffel meid! Ik hoop voor je dat de slaapgids gaat werken.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo t waait indd loei hard! Ff Noah naar t KDV gebracht, die wilde namelijk alleen maar zieke Roos op dr hoofd meppen met een toverstafje :S Dus die gaat ff lekker spelen vandaag! En als Roos dr middag slaapje gedaan heeft ga ik em meteen ophalen! Ff lekker nog een beetje tijd met de kids!

Aankomend weekend is me laatst werkweekend bij GGZ! JEEEEEJ dan hou ik nog een beetje tijd over misschien haha.

Roosje ligt nu met een dekentje op de bank naar euhm Koekeloere heet dat geloof ik te kijken. Arme schat!

18. supermummy

Beterschap voor Rosalie!

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Allereerst wil ik Maja een knuff geven. Meid, wat zal jij er doorheen zitten na al die gebroken nachten. Ik hoop zo dat de nieuwe aanpak lukt. "Even" een paar nachtjes nog doorbijten, want zo kan het toch ook niet langer. Sofie heeft ook heel lang (ze was al 2 geweest) 's nachts gedronken. Dat was ook echt voor de gezelligheid. Ze vond het heerlijk om even dichtbij mama te zijn. Maar goed, dat was maar 1x per nacht. Verder werd ze niet wakker.

Tess gefeliciflapstaart met je verjaardag!! Fijne dag samen met je mama en papa:)

Ariel, beterschap voor Rosalie!

ondertussen telefoon gehad en nu dus de helft vergeten van wat ik net gelezen heb...

En wederom heb ik weer heerlijk geslapen. Ben m'n bed niet uitgeweest vannacht. Gisterenavond heb ik met Stijn widm gekeken. Heerlijk om een wat ouder kind te hebben waarmee je gezellig naar leuke programma's kunt kijken:) Hij mag alleen maar kijken als hij het heeft verdiend met een goed cijfer voor een proefwerk (bij hem is dat een 8 of hoger) Zo probeer ik hem een beetje te stimuleren om toch voor een proefwerk te leren. Een paar keer doorlezen is voor hem namelijk al genoeg om een 7 te halen. En ik moet zeggen dat hij er erg enthousiast van wordt om te proberen een 8 te halen:)
    Straks nog even naar de wuper. Verder hier in huis de boel een beetje opruimen. Lekker relaxed dagje dus!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    beterschap voor Rosalie!!zo sneu

ben ook benieuwd hoe gwen straks terugkom van de psz ze had me wateroogjes..het was daar ook heel rustig waren 7 zieke kindjes die niet kwamen:$ er kwam er 1 tje binnen die deed haar jas uit en er kwam een golf spugen uit dus die ging ook weer mee naar huis,hoop dat gwen dat proces overslaat...dus ipv 16 waren er nu 8 gewoon 50% zieke kindjes...

Deel Deze Pagina