Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    geef niet je mag gerust zeiken hoor en je zeikt niet want je bent het gewoon ff beu alles logisch toch;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook hoor en dan is het voor 19uur mama tijd toch veel lekkerder dan smiddags drama eerdat ze sliep en dan sliep ze savonds niet gelijk en dan ging ze ook nog eens later en was de avond zowart om;)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo gwen is heel de kamer met speelgoed weer netjes aan het opruimen netjes hoor ze mag zo dvd van studio 100 kijken als ze eerst opruimd dat doet ze kan ik zo mooi ff eten koken

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Joma,ooh fijn hoor dat ze haar zooi opruimt.
    Hier duurt dat altijd ureeeeeeeeeeeen.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    ZOOOOO herkenbaar!! Knuff meid!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik denk dat het alleen al super is dat je het (h)erkend. En dan is de oplossing van kdv en psz een hele goede. Zo wordt zij "vermaakt" en zal ze thuis ook makkelijker zijn. En zou dat eerst uitproberen, voordat je ook de peutergym er nog bij haalt.
    En wat gaan jullie met het slaappatroon van Timme doen? Zijn jullie daar al strak in? Misschien daar even in investeren een week en dan zal dat vast al heel veel opleveren. Misschien Lune even een paar dagen laten logeren, zodat zij het niet in de war kan schoppen.

En dan Maja zelf.....wat ga je voor jezelf doen?
    Is er een ruimte in huis waar je kunt slapen, zonder dat je de kinderen kunt horen? Wellicht daar een nachtje slapen en Jeroen een keertje alleen, zodat je even bij kunt tanken?

Knuffie hoor meid! En je bent geen zeikerd, of wij zijn het allemaal.....

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou das ook niet altijd gelijk;)

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja weet niet of je het al doet of dat het helpt maar als ik ze spuugzat ben en er niet meer tegen kan dat gezeur ga ik boven spelen, gekke is dat ze dqn meestal wel weer een half uur/ uur zoet zijn met nieuwe dingen of op bed klauteren dat ik ook weer oplaad

9. supermummy

Hihi we zijn onze kids allemaal spuugzat toch willen er heel veel voor een 2e 3e 4e of wel 5e gaan :$:D Hoe kan dat toch?

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo eten staat op wij eten ik en Gwen mars is werken krootjes(bietjes) met gek aardappels ik verwen mezelf met speklapjes en gwen een braadworst

wat eten jullie?

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wij eten pizza..geen zin om te koken.. blegh

12. supermummy

Wij hebben vanmiddag warm gegeten een groenteprutje met wortel,bloemkool,paprika,aardappel etc met stukjes kip.
    Voor straks maak ik een tortilla denk ik.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij eten kip, met vierkazensaus, champignonroerbak en tagiatelle

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Idem.Ook omdat Tess het heeft gekozen voor haar verjaardag.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou hier alles binnen was jammie..gwen is nu aan het fietsen binnen..ga zo ff douche met haar en dan over een uurtje gaat ze plat..

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een rust hier

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    haha dat zegt mijn vriend ook altijd als ik weleens klaag over de kinderen. En jij wil een 3e, zegt ie dan?

Ach ja klagen mag, toch? Je klaagt toch ook weleens over je vent, en toch ga je niet weg. Althans ik niet:D

Hier eigenlijk een prima dag. Vanmorgen kon ik hem gewoon rustig aankleden zonder protesteren, in de wagen zonder protesteren. Vanmiddag psz en daarna gewinkeld met mijn zus en moeder. Heeft ie zich lekker uit kunnen leven met zijn neefje en nichtje. En nu ligt ie lekker te pitten:D

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hallo!!

Heb wel meegelezen vandaag, maar steeds geen tijd om te reageren...

Maja, je weet dat ik aan je denk! Had graag bij je om de hoek gewoond!

Zijn er al b-day foto's van Tess?

En van de andere jarigen?

Hier rustig dagje gehad. Fenne is nu bij oma, kunnen Vin en ik morgen aan de slag met muur op haar kamer en even de meubels bij Ikea voor haar kamer kopen... Krijgt ze voor haar verjaardag. Ook een leuk houten loopfietsje voor haar gekocht, ze moet natuurlijk wel iets uit te pakken hebben.

Werd vandaag gebeld door de juf van de psz. Wilde even wat dingen doorspreken voordat ze daar heen gaat... Ze gaat vanaf 14 feb... Spannend! De juf klonk wel als een rustige lieve vrouw gelukkig...

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat vroeg ik mij ook af;)

Leuk nieuwe kamer voor Fenne. Krijgt ze ook een nieuw bed of had ze dat al?

Hier wordt de kamer dus niet gebruikt. Had gehoopt dat ie lekker daar zou gaan spelen, maar spelen in de woonkomer is natuurlijker leuker;) Slapen doet ie naast mama (verpest) dus bed is ook overbodig;)

20. supermummy

Wen ooh wat leuk een nieuwe kamer voor Fenne! Is hij dan ook al helemaal af als ze jarig is??? Ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina