Ik heb een keukenrol door de midden geknipt,daar omheen blauw papier. Een grote nijntje uitgeprint met de tekst Keano 3 jaar. En die tegen het rolletjes aangeplakt. Aan de onderkant van het rolletje een doosje rozijntjes en in het rolletje een belleblaas. Ik zal vanavond een foto maken hubbie heeft het toestel meegenomen naar de loods Verder ben ik al vanaf 6uur wakker,de oudste werd om half 7 opgehaald door de buurman om na belgie te gaan. Ben druk aan de was en zometeen ff de soep voor morgen alvast maken. Verder wat ruimen en het voorraam nog versieren. Keano is lui hahah die was om half 7 al wakker,gebeurt gelukkig nooit.
Ooh ja heb Timme vanochtend bewonder en niet op gereageerd hij is idd erg schetig in zijn pyama! Wat een beauty!
Wat is Timme toch een knapperd!! Fijn dat de eerste nacht eigenlijk best goed is gegaan... kan alleen maar nog beter gaan vannacht... fijn dat Lune ook even nachtje kan logeren... Fenne vannacht ook bij oma geslapen, ze is daar nu nog. Ze komt tegen 16:00 uur weer thuis denk ik. Ikzelf ga om 17:00 uur dan de deur uit om op mijn neefje en nichtje te passen (9 mnd en 3,5 jr)... mijn broer heeft personeelsuitje. Wij hebben heerlijk geslapen tot 9:30 uur vanmorgen, das ook wel weer eens lekker zeg... toen naar de praxis en Ikea geweest met zn tweetjes, miste Fenne ineens heel erg toen ik daar al die mamas met meisjes van haar leeftijd zag, maar ook wel eens lekker om even samen dingen te doen. Nu staat Vin de muur wit te sauzen... kan volgende week de sticker er op (Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.dekinderkameronline.nl/aroundthewall/aroundthewall_muursticker_groteboom02a.jpg) en dan komen de meubels er dus voor haar verjaardag bij. Onze slaapkamer staat nu vol dozen!! Zo lang verhaal, lijkt hier soms wel een dagboek haha
Hallo meiden Zo ik ben heel druk geweest haha. Ik heb de soep voor morgen klaar! Ik heb cakejes gebakken met Keano. IK heb alle baby beddegoed gewassen voor schoonzusje en gestreken en onze eigen was gedaan. Nu zit het baby dekbedje erin en die kan zo in de droger. Ook beneden gepoetst en nu ben ik lui haha. Hubbie is nog steeds thuis maar die verwacht ik wel rond half 6 tenminste dat hoop ik want vanavond moet ie weer weg pfff. Keano heeft niet geslapen en is al vanaf half 7 wakker maar nog steeds heel vrolijk! Morgen de verjaardag dus vanavond nog ff slingers ophangen. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Nou, Lune zou bij mijn ouders slapen maar m'n moeder belde een uurtje geleden dat Lune niet lekker was, klaagde over oorpijn en naar mama toe wou. Dus maar weer naar huis, arm ding. Heb direct even neusdruppels gehaald en als het erger wordt maar een zetpil. Denk dat we een leuk nachtje tegemoet gaan met beide kids Wen, lekker even tijd samen! Wij kunnen daar erg van genieten maar dat missen heb ik dan ook gauw hoor.. Voelt toch raar dan he? Succes en beel plezier met oppassen op je neefje en nichtje (oeps, wou bijna de namen van de kids neerzetten) SM, dus je bent erover uit betreft de school? Wanneer gaat ze nou precies? Lijkt me heeeel spannend! Oe, oven is voorverwarmd. Even de pizza's erin mikken.
Ah nee, Lune net nu ziek... Is ze wel lekker gaan slapen? Sjonge, zit niet mee... Hopelijk slaapt ze juist heel goed omdat ze het nu extra nodig heeft! Ik zit nu bij m'n broer op de bank. Beide kids op bed en ik kijk lekker 'op zoek naar zorro'... Mijn moeder is er ook. Die zou eerst oppassen, ze heeft dr hand gebroken en gips zou er vorige week af gaan, maar moest toch nog 2 weken extra... Zo sneu! Dus nu kwam ik om de kids op bed te leggen en is zij er voor de gezelligheid. Rustig hier trouwens... Lianda, fijne dag morgen!!
Maja ooh beterschap voor Lune! Rot dat het net nu is! Wen, en Fenne is dan thuis bij Vincent?Wel lief dat je moeder je gezelschap komt houden.
Na neusdruppels (drama) en een zetpil (drama) slaapt Lune nu. Timme ook. Wen, gezellig dat je mams er ook is! Ik ga zo maar naar bed denk ik, wie weet hoe de nacht eruit komt te zien haha.
Ohhhh als Elena dat wist was ze ECHT jaloers! Daar hebben we naar gezocht maar zoiets is hier niet. Ja, dik betaald liedjes zingen, maar dat is geen dansen he. Dus gaat Elena naar 'sport', vind ze ook leuk. Maar dansen doet ze echt elke dag...
Als je mee leest, lees je dat Maja zich voor een deel in hetzelfde schuitje bevind als jij, misschien heb je wat aan de tips/ adviezen die ze heeft gekregen? In ieder geval erg zwaar en vervelend voor jullie. Als je wat kwijt wil kan je altijd hyven, kunnen we gericht op je reageren. Veel sterket met alles, t is niet makkelijk.
Meiden, dit is mijn eerste zelf gemaakte taart!! Ik heb helaas geen groene marsepein in huis, anders had ik blaadjes gemaakt.
Maja, wat een leuke kraamcadeautjes zeg! Wat sneu dat Lune nu oorpijn heeft. Hopelijk doen de druppels en de zetpil hun werk en blijft ze lekker slapen! Supermummy, fijn dat jullie er uit zijn wat een school betreft. En nu moet ze toch ingeloot worden? Lianda, alvast gefeliciteerd met Keano en een hele fijne dag morgen! Wen, wat vervelend dat je moeder nog 2 weken gips moet! Lief dat je bij je neefje en nichtje aan het oppassen bent! Ik heb dat ook altijd zo gewaardeerd als mijn zus hier kwam oppassen. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat van Fenne haar kamer
MAJA, echt goed hoor die eerste nacht, en goed zeg dat Jeroen er in mee is gegaan. Zoals ik op hyves schreef... ga hard voor jullie duimen komende nachten (uh.. in mijn dromen dan). En PSZ zal veel schelen denk ik. Goed hoor dat je actief met oplossingen bezig bent. Dat is het beste wat je nu kan doen. WEN.. wat een vet coole boom-sticker! Dit is echt een leuke. Hier kan de commode ook weg. En ik ga de slaapzak vervangen voor een dekbed. Beneden kan de box straks ook weg, en dan kan de fatboy weer naar beneden! Jippie. Die hadden we gekocht toen ik zwanger was van Suzanne. Maar zitzak en een baby hebben bleek geen goede combi. Bovendien neemt ie aardig wat ruimte in. Maar hij zit wel erg lekker, dus leuk als hij er weer staat. SM wow wat ben je kritisch geweest op scholen selectie, wat goed! Zo had ik het nog niet eerder bekeken. Hier vandaag ELena opgehaald bij mijn ouders. Eerst kort gewinkelt in Deventer. Maar ik voelde me echt mega-ongi-rot. Dus bij mijn ouders snel een ibu en wat koffie naar binnen gewerkt, dat hielp gelukkig. Verder best relaxed gehad, Suzanne alleen uit haar ritme. Dus hele terugreis jammerende Suzanne in de auto. Nou ja, shit happens. Elena heeft het heerlijk gehad. Oh en ik heb echt heeeeeeeeeeeeeeel veel truien en sokken voor Elena gekocht, truien nu voor 3 en 5 euro per stuk.. laatste ronde opruiming. Ik ga lekkerrrrrr slapen.