goedenavond hier gewerkt vandaag , uit het werk naar me ma gegaan die paste op gwen ..ze was afgelopen nacht zo aan het hoesten en werd ook een paar keer wakker dat ze bijna aan het huilen was en riep mama ik heb zo auw mutsie nou ik kijken en die was me rood en schraal denk ik 2 keer ingesmeerd in de calendula creme en toen is ze weer verder gaan slapen.. uit mijn werk naar me ma gegaan ..gwen was niet echt lekker daar we hebben daar gegeten me ma ging voor gwen pannekoeken bakken maar nee hoor na 1 hap ik hoef niet meer normaal is ze er gek op dus is echt niet lekker daar lekker op bed gelegd heb ze paar uur geslapen en zijn naar huis gegaan dik ingepakt toen hier thuis op bed gelegd en net van het hoesten haar bed ondergespuugd hup onder de douche en ligt nu in ons grote bed ik kruip er zo bij want mars is toch niet thuis dus mag wel voor een keertje.. hoop dat ze morgen beter te pas is want zou morgen naar Dwaasje gaan voor Elise haar verjaardag..nou ja we zien wel ... voor de rest heeft gwen vandaag nog een gaaf zomerjasje gehad van me ma van Vingino de zomermacy Fuchia zo schattig is tie ..wel lief van der hoor zou zelf die prijs nooit voor een zomerjas uitgeven tot nu toe vindt ze het leuk om ieder seizoen gwen een nieuwe jas te geven geloof ik haha nou ja als ze het leuk vindt best toch ze heeft een goede smaak wat dat betreft.. zal hem ff opzoeken...zo zo duik zo mijn bedje in naast mijn moppie en hoop dat het morgen beter gaat @Meiske super zeg je taart!!!! echt mooi @LUne beterschap ook de rest weer kwijt knuffff ga zo mijn bedje in
Beterschap voor Gwen. Hopelijk kotst ze niet ook jouw bed nog eens onder Wat lief dat je moeder elk seizoen een jas koopt voor Gwen Ik ga zo douchen en mijn bedje opzoeken.
Mogguh, Gwen niet fit, sneu! Hoe is de nacht gegaan Joma? Mom, flink geshopt dus, leuk! En balen van je ongi, daar kan je je zo rot van voelen, blegh. Meiske, ik vind je taart zo cool! Hij is goed gelukt zeg! Lune heeft redelijk geslapen vannacht. Ze is wel een paar keer wakker geweest omdat ze keelpijn had maar ik heb haar niet meer over haar oor gehoord gelukkig. Hoop dat dat zo blijft want ze had er gisteren toch wel flink last van. En Timme? Sjonge, dat gaat al een stuk beter zeg! Hij is om 20u naar bed gegaan en werd om 0u wakker. Jeroen is er 4x geweest ofzo, ik denk zelfs nog minder. En het huilen was al veeeeel minder erg en lang dan gister. Toen werd hij om 4u weer wakker en is Jeroen maar 1x geweest Na een aai over zn bol en z'n speentje is hij gewoon weer verder gaan slapen tot half 7!!! En hij heeft om kwart voor 7 de fles gehad en dronk weer maar 100cc, dus hij heeft 's nachts echt geen honger. Vind het wel vervelend trouwens, we moeten gewoon ons best doen om er 500cc op een dag in te krijgen, meer wil hij echt niet. Al weken drinkt hij slecht. Nouja, als hij er wel van groeit en tevreden is zal het wel prima zijn toch? Maar ik ben wel blij hoor, hoop dat dit doorzet en Timme gewoon van 19u tot 7u gaat slapen uiteindelijk Jemig, kan me er niks bij voorstellen, een hele nacht slaap Had ik al verteld dat Jeroen en ik 7 maart naar de sauna gaan? Oww.. zoooo'n zin in! We gaan een arrangement doen, met onbeperkt gebruik maken van de sauna, koffie/thee met lekkers, massage, lunch.. mmmmmm..! Lune en Timme zijn dan op het kdv, Jeroen neemt een dagje vrij. We hebben vandaag verjaardag van mijn schoonmoeder. Wat dat betreft hoop ik stiekem dat Lune nog niet fit is
MOGGUH.. nu geen tijd.. heb alleen f de taart bekeken.. MOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIII Straks eerst kerk, dan snel werken tot half 7 pfff...ben ik helemaal niet gewend overdag werken.. maar tis vast gezellig.. ben er vanavond weer!!!..koes koes
GOEIEMORGEN hier gisteren een hele drukke maar heel gezellige dag achter de rug!! bryan keek zijn ogen uit, heeft heel veel kadootjes gehad en ook nog centjes (daar willen we uiteindelijk ikea keuken van kopen) vanavond kmt er ook nog bezoek en dan zijn we helemaal klaar de foto van de taart kom ik vandaag of morgen nog even showen maar hij was in ieder geval heel erg lekker!!!
Goeiemorgen! Nog jarige kids? Denk dat vandaag Keano jarig is, of niet? Gefeliciteerd! En Bryan ook al jarig geweest dus? Fijn dat het leuk was! Meiske, die taart! Wow! Volgens mij heb je talent... zie mijn taartenavontuur met steeds meer zelfvertrouwen tegemoet, ik moet dat toch ook kunnen als jullie het kunnen?! Toch... toch... Maja, wat ben ik blij te lezen dat het zo goed gaat met het slapen... dat moet je gewoon weer een beetje goede moed geven! Wist je nou eigenlijk al wanneer Lune terecht kan op de psz? Want je dacht 1 mrt toch, of is dat nu al zeker? Fijn dat oorpijn al minder is... Morguh Ichtus! Is Gwen trouwens ziek, las ik dat nou? Hoe gaat het nu met haar? Beterschap!
Goedemorgen! @Maja wat goed zeg van vannacht!!!heerlijk toch hoop dat hij snel een nieuw goed ritme krijgt! en dat drinken als hij gewoon aankomt prima toch, ze hebben allemaal een periode dat ze minder drinken hoor niet druk om maken! Oh heerlijk daggie sauna ect...samen heb toevallig vorige week met Mars ook een daggie Sauna geboekt met ontbijt buffet, dinerbuffet en allebei een sportmassagen van 55 min...wij gaan alleen pas de 26 april omdat het zo goed uit komt voor ons en oppas voor Gwen ..maar ja lekker voorruit zicht. @Ichy werkse meid!! @Viv fijn dat de dag geslaagd was heb je al foto,s?? Zo hier een vermoeide nacht gehad Gwen heeft de halve nacht liggen hoesten dus wakker geweest en ik ook ben wel blij dat ze naast me lag hoefte ik er niet iedere keer uit...ze is nog niet fit drinkt zowat niks en eten heeft ze sinds gistermiddag ook niet meer gedaan..heb nu een boterham op haar bordje liggen maar nee hoor , denk gewoon dat ze keelpijn heeft ..dus zo maar een nolletje geven...
@wen bryan is pas dinsdag jarig, maar omdat vandaag een neefje jarig is hebben we het gisteren gevierd @joma de fotos komen later vandaag of morgen moet eerst nog wat puinruimen hahahaha en ga zo zwemmen met bryan @KEANO GEFELICITEERD KEREL
oera voor onze 2 eerste echt febr. knullen! Gefeliciteerd en een fijne dag! Februari   3 Dylan Aaron   4 Tess   6 Ilse   7 Keano   8 Bryan (vivi) Bryan (mys)   9 Nora   14 Elena   16 Sarah Sofie   17 Julia   21 Tessa   23 Fenne   25 Rosanne 2010   26 Marijn       Maart   1 Mike   7 Samantha   8 Sara 20 Eva (2003)       April   Mei   27 Jurian (2003)     Juni 27 Stijn (2001)   Juli 17 Chayenna (2010)   Augustus   17 Timme (2010)   September 26 Nora (2009)   Oktober   5 Lisa (2005) Nore (2010)   7 Iris (2009)     November   2 Daan (2009)   11 Esmee (2009)   16 Anna (2009)     December
Ilse gefeliciteerd!!!!!!!!! Beterschap voor Gwen. Woow Maja wat een snel resultaat, toch fijn he want als je geen direct resultaat ziet geef je veel sneller op. Beterschap voor Lune!
Even heel snel tussendoor: Ilse van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Nu weet snel weg hubbie is schoonpapa halen van het station en ik verwacht zo nog meer volk. Keano is superblij met zijn duplotrein! Morgen is pas jarig maar vieren het vandaag omdat familie allemaal omgeving utrecht woont. Iedereen een hele fijne zondag!