Ilse, van harte gefeliciteerd meissie! Ik wens jou een hele fijne dag met veel taart en cadeautjes toe! Gwen, beterschap liefie. Hopelijk kun je nog fijn spelen met Elise. Snel verder, want het bezoek komt met een uurtje al.
Ilse gefeliciteerd met je 3e verjaardag!! Maja, wat fijn dat het vannacht zo goed is gegaan! Heerlijk joh samen naar de sauna met Jeroen Gwen nog steeds niet fit las ik. Beterschap! Lianda, veel plezier vandaag Wen, zo'n taart maken valt echt reuze mee. Het lukt jou ook, zeker weten!! Ichtus werkse vandaag
ILSE gefeliciteerd! Veel plezier! Keano blij met zijn duplo trein, heerlijk als je kado in de smaak valt! Veel feestplezier toegewenst! MAJA hoe was je nacht eigenlijk? Of heb ik niet goed terug gelezen? Joma, je foto's moet ik nog bekijken hoor, ben dr ff doorheen geraced. Zo hier na de kerkdienst wat mensen uit onze wijk op de koffie gehad. Was best aardig. We moeten elkaar nog een beetje leren kennen. Dus t ging vooral over koetjes en kalfjes. Oh broodjes zijn klaar, ff lunchen en dan bank-hangen. Vanavond nog een verjaardag en verder vind ik het allemaal best.
zo net met Gwen 2,5 uur liggen pitten dat doet een mens goed en ze had het ook nodig en ik ook ze is helemaal niet fit eet ook niks en drink zowat niks.. hoop dat ze morgen niet zieker wordt zouden morgen middag bij die andere gymnastiek vereniging gaan kijken en ze zou meedoen we zien wel..
Bedankt voor de felicitaties. Ze is weer schandalig verwend en het was een gezellige dag. (hebben het gister gevierd) Wel leuk, dit jaar echt door dus ze weilde steeds cadeautjes. Vandaag zijn ze beide een beetje oververmoeid, zelfs ilse heeft net ff geslapen. Hoop niet dat ze ziek worden.Ben zelf helemaal niet lekker, oorpijn, hoofdpijn, verkouden. nou, kom later wel ff foto showen, nu vliegt esmee weer om mijn nek
Leuk dat het een gezellige dag was Debie! En Gwen nog niet lekker, balen zeg. Lune ligt ook al in bed Ze heeft vanmiddag niet geslapen en heeft veel gespeeld bij m'n schoonouders met haar nichtjes. In de auto op de terugweg viel ze in slaap en net thuis wou ze weer naar bed. Nouja, prima. Heb het idee dat ze ook nog niet helemaal fit is dus dan maar lekker slapen en morgen (hopelijk) gezond weer op. Mom, de nacht ging al een stuk beter dan gister! Heb het hier volgens mij wel getypt, maar begin nu te twijfelen.. Huh? Timme heeft zijn fles helemaal leeggedronken net Dat is ook nieuw zeg, hij laat altijd 60cc staan. Wij gaan ff een broodje eten zo. Vanmiddag al een flink gevulde tomatengroente soep gegeten dus hoef geen warm eten meer (en op de verjaardag net natuurlijk taart en hapjes) Timme is trouwens schor, klinkt zo schattig!
Aha.. Timme maakt zich op voor een lange door-slaap-nacht zonder gelebber aan de (.)(.) . Hmm.. van stil zitten is hier weinig terecht gekomen. Suzanne heeft het lopen helemaal ontdekt!! Ze was niet te houden. Als moeder sta je doodangsten uit. Ze is maar 1 keer goed op dr bek gegaan, best weinig op een hele middag/ begin avond toch? Het is echt lachen, ze heeft ontdekt dat ze stik kan gaan staan tijdens het lopen en dat ze om kan draaien. Wat er ongeveer uitziet als een plank die ineens omzwiept. Verder heeft Elena 2x overgegeven. Ze heeft een reuze trek nu. Maar ik drurf haar nog niet veel te geven. Dr maagje is duidelijk van slag. Nu maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het morgen over is, want dit zou dan virus nmr 3 zijn. We kunnen het wel opvangen als ze ziek is, maar moeten dan extra werken in de avond uren.. dat begint ons een beetje de keel uit te hangen. We hebben vanavond een verjaardag hier in de straat. We gooien de babyfoon over, hoop dat het goed gaat. Enne.. waar is iedereen? Ik heb me gister de pleuris gelezen om alles bij te benen, heb ik vandaag iets meer tijd is er weinig te lezen! Oh en er is voor dat kleine meisje een pleeggezin gevonden.
@Maja Timme denkt ik drinkt nu maar goed ik krijg snachts niks meer haha @Mom oeh Elena aan het spugen en nee niet te veel geven kleine beetjes maagje is toch van slag hoop voor je dat ze niet ziek wordt verder maar iets niet goed is gevallen Hier lag Gwen er ook iets over 18 uur in ze was weer moe nou lekker naar bed dan eten en drinken doet ze ook niet ze heeft over heel de dag 1 grote fles drinken op ze hoest echt heeel erg heeft ze nog nooit zo gehad het is echt een droge hoest zeg maar heel de dag door zowat...ben blij dat het nu stil is in bed..
@wen hoe is het gegaan met haar kamertje vondt ze het leuk? of was dat niet vandaag?? oeh ze hoest weer ...........
Goedeavond!! Zoo lekker druk weekendje gehad zeg! Veel taarten gemaakt en dit weekend me laatste weekend bij GGZ gewerkt!! JEEEEEEEJ!!!!!! Voortaan de weekend vrij!!