Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wowie!!! Mooi hoor!

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ariel,lekker dan de weekenden weer iets meer tijd!
    Mooie taarten hoor! Maar uh zijn het voor verschillende personen want ik lees 1x Ashaney en 1x Anjaley hihi zijn dit echte namen of een of andere rap groep?

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha SM:D Een rapgroep..! Ik denk dat het een antilliaanse tweeling is;) (hoop ik voor ze:D)

Prachtige taarten Ariel! Kan wel zien dat jij er het meeste ervaring in hebt inmiddels (sorry voor de anderen hoor, die van jullie zijn ook gaaf, ga zo door!:D)

Mom, heeft Elena nog weer gespuugd of zijn jullie de nacht goed doorgekomen? Lune heeft het trouwens best vaak gehad, paar keer spugen en weer klaar. Hoop voor je dat dat bij Elena ook zo is.
    Oja, Timme lebbert niet meer aan mijn (.)(.) maar krijgt een fles. Ben er mee gestopt toen hij 4,5 maand was geloof ik.

En hoe is het met Gwen? Flink gehoest zeker vannacht? Waarom is het 's nachts toch altijd erger:(

Hier een redelijke nacht gehad. Jeroen is er weer een paar keer uitgeweest voor Timme. Maar het ging alweer wat beter dan gister, zit echt vooruitgang in! Wel was meneertje om half 6 wakker dus ben ik er met hem uit gegaan en een fles gegeven. Hij zowaar weer 165cc gedronken!
    Ik ben er voor Lune een paar keer uitgeweest. Die had wat keelpijn en nog wat maar dat ben ik vergeten haha.
    Hoop dat ze nog even een (half) uurtje slaapt en dan weer fit opstaat en lekker naar het kdv kan.

Wie heeft BZV gekeken gister? Weer een boer die gekozen heeft he? Ik had eerst gehoopt op José maar vond haar toch wel een beetje chagrijnig (ook wel terecht trouwens). Denk dat Femke prima bij hem past. Beetje over hem moederen en voor hem koken en wassen, prima! En Gijsbert blijft ook wel mijn favoriet.
    En Frank heeft gewoon geknuffeld met een echt mens ipv een geit!! Wel tussen de geiten, maar ok. Het is een goed begin.

Ik moet vandaag eigenlijk huishouwe maar heb zo geen zin! Komt dat het veel is. Had het willen verdelen over het weekend en vandaag maar is niet gelukt dus moet alles vandaag.
    Nouja, isnieanders.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Allereerst alle jarige joppen en jetten gefeliciteerd!

Was een beetje de afwezige de afgelopen dagen. M'n moeder en m'n zus waren hier. Het was reuze gezellig! Voor de rest natuurlijk steeds opruimen en stofzuigen. Het is echt een dikke stof bende.
    Nog 3 dagen en dan zijn ze hoop ik klaar. Vandaag maar 1 bouwvakker, de ander zijn schoonmoeder is afgelopen weekend overleden. Logisch dus dat die niet komt. Daardoor dus wel weer wat vertraging, maar ja, daar is niks aan te doen.

Verder niet veel te melden. Heb afgelopen weekend (denk ik en hoop ik) m'n eisprong gehad. Een week later dan ik dacht, maar ik heb niet zoveel regelmaat. Duimen jullie mee? Kan op Tessa's verjaardag testen, maar zolang kan ik natuurlijk niet wachten ben ik bang... ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

hier wel redelijk geslapen ze heeft gisteravond nog lang gehoest, had koorts, maar de nacht heeft ze tot 7 uur doorgeslapen dus wel lekker knapt ze van op..maar ze is echt strondverkouden

@Ariel mooie taarten neem ook aan voor een tweeling

@Maja fijn dat het alweer beter ging ...ja hier ook BZV gekeken ja vindt femke ook beter bij hem passen vindt het een leuk stel:)

@Boontje fijn dat het gezellig was..en spannende de weken weer met wachten..succes

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Fijn dat de nacht redelijk is gegaan Joma. Hopen dat ze nu gauw helemaal opknapt.

Boney, je zit nog in mijn duimsessie hoor:) Zou het echt leuk voor je vinden!
    Gezellig weekend gehad dus, leuk!

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Keano gefeliciteerd met je verjaardag!

Mooie taarten Ariel!

Fijn dat de nachtrust eindelijk weer een beetje terug komt Maja.
    Hier ook een bzv kijker. Ik moest wel lachen toen ze een vooruitblik lieten zien. Gijsbert vindt het huis van Femke wat steriel:D
    Ik denk dat Frank kiest voor die kapster (kan even niet op haar naam komen) Ik snap niet wat de vrouwen in Marcel zien. Krijg de bibbers als ik hem zo bezig zie...

Boney, spannende weken. Ik duim mee!

Fijn dat Gwen goed geslapen heeft. Hopelijk is ze snel weer fit.

Wij hebben ook lekker geslapen. Hier staat helaas ook veel schoonmaakwerk op het programma (wat doe ik dan nog achter de laptop;)) Morgen komt eindelijk onze eigen bank terug:) Ik moet straks nog even bellen hoe laat ze ongeveer komen. Natuurlijk zal dat wel rond schoolbreng of haaltijd zijn. Dan schakel ik mijn schoonmoeder maar weer even in.

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier ook een bzv kijker...

**mogguh trouwens**

ik vind die marcel een engerd.. hij had beter mannen kunnen uitnodigen.. ieuw...

Frank... sja wat zal ik er s van zeggen.. ik denk dat hij liever de jonge meid kiest, maar met haar studie in haar maag zit.. dus uiteindelijk voor de makkelijke weg kiest en de kapster kiest.. domme keuze denk ik...

Gijsbert.. sjonge zeg wat een zooi op die boerderij.. en t huis van Femke is niet steriel,maar schoon en opgeruimd.. Leermomentje voor Gijsbert..whahhaa

Hier goede nacht, maar opgestaan met zere nek.. hoe kom ik hier nu weer aan.. tsss.. nou jah gaat wel weer over..

Ik ga aan de schoonmaak beginnen.. in de hoop dat t voorjaar volgt!!!..
    Jur en Lisa zijn naar school...Jur had laatst een C voor spelling.. das voor hem echt laag!!.. zelfs de juf vond t vreemd, en gaf dus extra werk mee naar huis om te oefenen.. zou jammer zijn als t hier op mis zou lopen.. Nu hadden wij tegen jur gezegd dat als ie goed zijn best zou doen en een 10 zou halen dat ie dan extra zakgeld zou krijgen..(jur is nogal money minded;) ).. en ja hoor.. hij heeft geoefend 1 x en een 10 gehaald.. ik trots..hij blij met 50 cent extra!!..Als dit m dan wel motiveert ben ga ik overstag... ;) Morgen een tafel toets.. ben benieuwd!...whahaha

Lisa heeft t wat moeilijk op school... Haar Juf zit met een burnout thuis en ze mist haar vreselijk. Tis ook een geweldige juf die echt alle kinderen persoonlijk kent en heel betrokken is... Nu zijn er 2 andere juffen.. ook lief hoor, maar Lisa kan maar moeilijk wennen.. We hopen dat ze dit jaar nog terugkomt, maar ik denk t niet...
    Verder doet ze t goed.. net een cito gehad en binnenkort krijgen we daar de uitslag van.. ben benieuwd

Zat me te bedenken dat na de zomervakantie denieuwe schoolgids komt en dat er dan bij de kleuterklaslijst onderaan ook de naam van Marijn staat!!.. bij het stukje : Deze kinderen stromen dit schooljaar in!!!...
    Onwezenlijk snel gaat t ineens.. als Anna naar groep 2 gaat gaat Jur al naar t Middelbaar onderwijs.. AAAARRRGGGHHH!!!...

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    KEANO.. Van harte jongen met je 3e verjaardag

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh ILSE is ook jarig geweest.. pfff. ik kan t niet bijhouden..

GEFELICITEERD NOG!!!!!!!!!.. lekker verwens lees ik.. GOED ZO!

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    7
    Keano

8
    Bryan (vivi)
    Bryan (mys)

9
    Nora

14
    Elena

16
    Sarah
    Sofie

17
    Julia

21
    Tessa

23
    Fenne

25
    Rosanne 2010

26
    Marijn

Maart

1
    Mike

7
    Samantha

8
    Sara

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ah thnx bones..!!!!...

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat goed van Jur zeg! (die 10 dan hè, niet die C;)) Geweldig toch, dat hij voor 50 cent zoveel meer zijn best doet:D Wat sneu dat Lisa haar juf zo mist:(
    De tijd gaat zeker hard. Over 2,5 jaar gaat Stijn al naar de middelbare school, moet er nog even niet aan denken...
    Sterkte met je nek, is niet fijn. Schoonmaakze:)

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik heb even een vraagje voor jullie, hebben jullie de kids al ingeschreven bij basisschool?? hoorde laatst dat op sommig plaatsen dit al moest maar ik heb nog niets gehoord

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Keano, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Vivi, ja wij voor 1 maart. Maar kregen bericht van de gemeente een paar weken geleden.

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

Wij hebben een mega-druk weekend gehad. gisteren de verjaardag gevierd van mannetje en Nora. Mannetje is vandaag jarig! Een geweldige dag gehad! Nora vond het super!!

ik gisteravond lekker teut.. was heel lang geleden. Samen met een vriend van me een fles dropshot opgedronken. Manlief zat aan de wijn.. Jeej ik voel het nog.. maar heb geen kater.. beetje zwaar hoofd!

ALLE JARIGEN NOG VAN HARTE!! HOOP DAT JULLIE EEN GEWELDIGE DAG HEBBEN GEHAD!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    #4117 sizzel, 7 feb 2011
    Laatst bewerkt: 7 feb 2011
    inschrijven basisschool.. in november al gedaan. Is ook nodig hier.. 2 basischolen en beide zitten al vrij snel vol.
    we hebben op beide scholen gesprekken gehad om te kijken waar wij het beste gevoel bij hadden. Dit gedaan buiten de open dagen om! vond dat een beter beeld geven!

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hmm wat gek wij hebben tot heden toe nog niets gehoord, en er is hier maar echt 1 bassisschool dus hoop wel dat de brief snel komt

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hier hebben we ook geen brief gekregen hoor.. gewoon zelf gedaan. Ik zou gewoon alvast inschrijven als ik jouw was. Hoef je toch niet op te wachten?

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

@sizzel fijn dat de verjaardag geslaagd was!dropshot jammie

@Viv ik zou gewoon zelf ff bellen naar de school ze maken nu namenlijk al indeling en roosters voor het nieuwe schooljaar weet je zeker dat er plek is ect..

Gwen ligt nu met koorts en een zetpil te slapen arme moppie heeft het echt te pakken

Deel Deze Pagina