Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inschrijven op school, da's een goeie. Ga het vanmiddag gelijk even regelen. Ik weet inmiddels de inschrijfformulieren zelf te vinden:D

Zo de kids weer op school brengen. Daarna langs de wuper en dan heerlijk even niksen.

Beterschap voor Gwen!

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. meiske weet al waarde papieren liggen.. geweldig!!

Joma.. veel beterschap met je meisje!

Hier net lekker gegeten met de kids.. De dag begon vreselijk.. allebei de kids chagerijnig.. heb ze na het ontbijt meteen weer naar bed gedaan.. Nora heeft nog ruim 1,5 uur geslapen en daan bijna 2,5.. ze waren duidelijk nog moe van gisteren. Na het slapen waren ze ook super goed gestemd!
    Nu heb ik het huis weer aan kant gemaakt.. de kids hebben lekker buiten gespeeld.. heeeeeeerlijk.. kan er zo van genieten!
    laat de zomer maar komen! Vandaag is ook al zo'n heerlijke dag!! Jammer dat het nog best hard waait..

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dit zijn de echte namen van een tweeling! (meisjes)

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sizzel, fijn dat de verjaardag zo gezellig was!
    Ja heerlijk he, dit weer. Hier zijn de kinderen ook veel buiten nu.
    Alleen kwam Sofie gisteren al snel naar binnen met de mededeling: brrr, het is veel te koud voor mij:D Tja, kind van haar moeder;);)

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. veel te koud voor mij. Dat is toch een geweldige opmerking!!

Nora zei afgelopen week.. mamma.. volgens mij zijn mij handen van ijs... (het was 10C!!)
    maar ze heeft gisteren een nieuwe fiets gekregen. is nu de hele dag rondjes in de tuin aan het fietsen.. Fietsstoeltje van Baby born had ze van ons gekregen dus baby moet ook mee.. en de luiertas met toebehoren.. ze is al 40x naar de winkel geweest vandaag!! ;)

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Keano, gefeliciteerd!
    Ook alvast een fijne dag voor Bryan & Bryan morgen! Ben er morgen denk ik niet...

Fijn dat er leuke feestjes zijn geweest dit weekend, wat is februari toch een heerlijke maand met al die verjaardagen!

Ik moet zeggen dat een dag als vandaag, strak blauwe lucht, zonnetje enzo mij echt goed doet. Het brengt me helemaal terug naar mijn verlof 3 jaar geleden. Toen zat ik steeds met de achterdeur open lekker achter mijn laptoppie hier te kletsen en te genieten van het getrappel in mijn buik... Ik word er zo vrolijk van!

Fenne vindt het natuurlijk ook heerlijk. Vandaag voor het eerst de zandbak weer open gehad. Ze heeft 45 min helemaal alleen kunnen spelen, zo fijn! Ze wilde het liefst ook dat ik het zwembad op zou zetten want de zon scheen haha...

Joma, het kamertje van Fenne is met haar verjaardag pas. We vieren het de 20ste. Ze is heel benieuwd, want ze weet dat er iets op de muur komt en ook dat er een speelhoekje komt, maar niet hoe of wat...

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    deze fiets van Loekie (16 inch) heeft Nora van mijn ouders gekregen..

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    leuk he, die verrassingen voor de kinderen! Ben benieuwd wat Fenne ervan vind wen!

en inderdaad.. zo'n heerlijk weer.. net ff naar de winkels gelopen met de kids.. nu zijn ze allebei heerlijk buiten aan het spelen.. samen op de wip e.d. zo leuk dat dat nu kan! Zijn inmiddels ook al weer 30 min buiten.. Nora voornamelijk op de fiets en daan erachteraan rennend!!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Mooie fiets!! Kan ze al zo goed fietsen ja? Fenne heeft er weinig interesse in... heb daarom een houten loopfietsje voor dr verjaardag, laat ze eerst daar maar ff mee rondracen... maar hopelijk wil ze straks ook weer op haar 'echte' fiets...

Heb je leuke foto's van de kids?

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

mooie fiets sizzel!!

Wen ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden leuk leuk!

ben blij dat mars vrij is vandaag kan ze ook ff papa hangen...ze heb wel lekker liggen pitten vanmiddag..

heb net al kipshoarma zelf gemaakt stukjes kipfilet,kruiden, paprika , uien ,knoflook straks lekker voor op een pita broodje met saus jammie
    en er staan nu ook riblappen te sudderen voor morgen met uien en tomaat..dus lekker aan het kokerellen

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen kan ook al heel goed fietsen al zeg ik zelf....als ze het eenmaal doorhebben gaan ze als een speer

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nora kan echt al heel goed fietsen. Afgelopen zomer voor het eerst op een klein loekie-fietsje. Ze heeft de hele zomer gefietst! Nu was ze zoooo blij met haar fiets.. ze doet het echt super. Kijkt goed en kan al heel goed sturen! Ik is trots!

foto's van de kids.. pfff.. ff zoeken.. en hoe ik ze kleiner moet maken.. ben daar zoooo slecht in.. haha

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sizzel de laatste tijd kan ik ze zo uploaden zonder te verkleinen!!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Fenne net in de tuin... (combi sjaal en jas is niet hoe ze normaal over straat gaat ;))

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ...

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    mijn trots!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh!! fijn!! net nu ik door heb hoe ik moet verkleinen!! haha

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oh wat een heerlijke foto van je mooie lachebekkies Sizzel! Super... :)

Knap van het fietsen... Fenne vindt er gewoon niks aan, die wil ook helemaal niet oefenen... ach, komt wel!

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wat is Fenne toch een prachtig meisje!

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ze heeft het straks ineens door en dat weet ik zeker dat ze niet meer van die fiets af te slaan is!

Deel Deze Pagina